Puna-viher paviaanit rallattavat hädissään jo vallankumouksesta!
Vastaukset 4
- houhouhouhooo
Kautta aikojen paras hallitus ja pääministerin sijainen! Taas vietiin oppositio pussiin.
JYTKY JYRÄÄ!!!! - Antipersux
Niin siis missä kohtaa vallankumouksesta on puhuttu? Muuta kuin silloin kun tällä palstalla hehkutetaan sitä että tulee "SUPERJYTKY", jonka seurauksena persuista tulee suurin puolue yli 50 prosentin kannatuksella.
Silloin kuulemma "toisinajattelijoille" koittaa kovat ajat. Kukaan palstan pölhöpersu ei kuitenkaan ole tarkemmin kertonut että mitä tämä tarkoittaa? Onko sinulla pokeria kertoa? Vai meneekö pupu pöksyyn? TÄYTTÄ huuhaatata taaskin edellä,
- Muistakaa_pyyhkiä
Ääniä ei persulle tule, jytkyn sijasta ruikuliripuli. Varatkaa ajoissa tarpeeksi vessapaperia, ettei äiti vihastu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4411150- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t186993- 93877
- 65655
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634- 37628