Laadukas ja kestävä

Ranskiskestää

10

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinencitikisti

Ei yllätä tippaakaan.

Ja PSA:n tehtaat on vaan lisänneet tuotantoaan kun muutamat muut supistaa.....

• Peugeot_number_1

Näin on. Toki tuossa mainittu vaan yksi pösön malli mutta mitä sitten...

• Laatuajakestävyyttä

"Siellä sanottiin näin:TM kiinnittää huomiota siihen, että uusissa ranskalaisissa autoissa ei ole nykyään enemmän vikoja kuin muissa autoissa keskimäärin. Saksalaisten ja japanilaisten merkkien osalta löytyy sekä vikaherkkiä että vähävikaisia malleja."

Tämä koskee siis kaikkia vikoja. Sellaisia harmittava pikkuvikoja, jotka essonbaarissa on perinteisesti liitetty ranskiksiin. Sen lisäksi ranskikset ovat nykyään vähäruosteisimpia. Myöskään isoja mpottoriylläreitä ei raportoida yhtä usein kuin parilla valtamerkillä.

• pösö208

Itse olen ainaskin pösöön tosi tyytyväinen. Ei mitään vikaa.

• kinnerit

Jaa, minä kun luulin, että 1,6 HDi on kysytyin moottorimalli purkaamoilla, heh?

Kumma kyllä Peugeot löytyy erilaisista luotettavuutta ja kestävyyttä mittaavista tilastoista heikoimpien kvartaalista, eli laadukkuuteen ja kestävyyteen jellonamerkillä on vielä paaaljon matkaa.

• LoistoValintaPeugeot

Ainakin TM juuri kertoi päinvastaista. Essonbaarin ja tojotrollin tiedot voi olla toisenlaisia mutta jos tilastot ja oma kokemus väittää että Peugeot kestää niin Minkäs teet.

• jlkjlkjlkjlk

Kerropas sitten mikä tilasto kertoo Peugeotia kestäväksi?

• JotainTietääTeknarikin

Edelleen, viittaan tuohon artikkeliin. Siinä kerrotaan mikä tilasto ja minkälaisen johtopäätöksen ovat siitä tehneet. Yks mihin olen kiinnittänyt huomiota että mitä nuorempi tilasto, sitä paremmin ranksikset pärjäävät. Sitä laatua on puhuttu ylös niin kauan kuin muistan, aluksi väheni ruosteet ja sitten harmilliset pikkuviat. Taas sitten isoja vikoja ei ranuissa ole oikein ollutkaan. Vaikka joku trollaaja täällä yrittää sinnikkäästi muuta väittää, niin romiksilla kysellään kyllä ihan muita moottoreita. mm- Aven dieseleitä ja Folkkarin TSi-koneita. Sikälikin ranskisten laatu on parantunut että ennen maineikkaat japanilaiset ja saksalaiset antavat vuosi vuodelta enemmän tasoitusta. Noiden mainittujen merkkien tuloskunto näyttää aika pahalta, PSA ja Renault palkkaa väkeä ja lisää vuoroja.

• pösöihanhyvä

Meillä 3v4kk vanha pösö ja tosi tyytykäisiä ollaan. Ei voi muuta sanoa.

• Kaikkiakokeillut

kaikista autoista juuri peugeot oli minulla vähävikaisin. Tohjossa oli pikkuvikaa ja VW:ssä oli vähän isompaakin, mutta Peugeot vaan mennä porskutti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9534
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3020
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      41
      2789
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2601
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      198
      2028
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      103
      1929
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1873
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      51
      1433
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1266
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1241
    Aihe