Katsotaan montako minuuttia se jaksaa olla hiljaa, ennen kuin lukihäiriöinen piereskely taas alkaa.
Vastaukset 9
- ahistaako
Tuskainen mieli päivystää rastilla 24/7.
- RassaaRassaaRassaa
Savolaisella on pakkomielle Laakkoseen.
- pyllyvako
miten ylläpitäjää voi Laakkonen niin kiihottaa?
- HaluaaOllaLaakkonen
Helposti!
Laakkonen edustaa kaikkea sitä, mitä paitsi se on jäänyt elämässään.
- TodellaErikoista
kun Ari Olavi Savolainen ahdistelee seksuaalisesti 2-3 vuotiaita poikia Leppävaaran uimahallin lastenaltaassa, niin se syyttää omasta rangaistuksestaan jotain Laakosta??
Kerro hei Ari täällä, mitä sä saat siitä kun sä hyväksikäytät pieniä lapsia? - MielenterveysKadoksissa
Näyttää siltä, että Laakkonen pystyy olemaan hiljaa täällä, mutta Savolainen ei sitten millään.
- MusiikinSanoin
Aiheeseen sopiva kappale tuolle, joka ei kykene olemaan hiljaa
https://www.youtube.com/watch?v=f6Rfk_Ahlm0
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901443
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta125466- 31434