Eikö se tiiä että Someron ohikulkutiellä on viisikymppinen kun ajaa 70km tiellä Mikä on liukas ja ison auton kuski, pitäisi tietää ,että jarrutusmatka pitenee massasta ja kelistä.
sininen volvo nosturi auto ajotaidoin hukassa
17
289
Vastaukset
- 82vuotias
Kauheata joku voi jäädä alle, kun hurjastelee.
- SenilixSomerox
Kannattaa jäädä alle, kun ohikulkutiellä kävelee.
- pätkää
Olis sen pitänyt huiomioitta taajama nopeus. Näkökin on parempi muihin autoilijoihin vaatimus taso. Se on sitä piitttaamattomuutta muusta liikenteessä huomioon ottamista.
Tais muuten tulla vastaan, ei se osannu edes valoja vaihtaa lyhkäsille.- viinaahengityksessä
Sil taitaa olla aika vahvat parta vedet vaateis joskus? Olisko dödös ollut vikkaa, jäänyt vaikka parfyymi pois ja syönyt punssi karkei. Ei pä tiedä olikos se sama nosturi, muistikuva olis jostain porkkanan värises.
- Parkuupenkasta
Menkääs liukkaasti suojatien yli, ettei tarvitse jarrutella!
Siellä pientareen puolella on aikaa miettiä, kannattaako tuosta nyt yli lähteä
yrittämään.
- petteritalli
Olikos sillä punanen nenä?
- vanhaatie
Takaa ajoko Somerolla eilen. Vanhan sillan, Ravintolan ja kylmä aseman kolmiossa???? Hälytys valot vilkku, vai oliko vanhan tutun tapaaminen ennen Joulua?
Hyvää Joulua ja Kiitos kuluvasta vuodesta. - akilaavene
Mikä se eco citymies oli kun ajeli jalkakäytäviä?
Roseta kahvi oli kai mennyt päähän.
- niin.niin
On kohan tää se iso kokonainen auto kuski???
- tonttuilijaa
Ei kai, mut ääntä se pitää ja Glögi maistuu varmaan Joulunakin.
- mamma80vuotias
Sisu sinertävä ajaa niin hiljaa että polkupyörälläkin pääsee ohi varmaan ottanut kun haiskahti väkeville.
Lukuun ottamatta sitä Volvoa keltainen hytti. - vuokkosetkiristää
Kuorma oli hyvin sidottu, huono tuuri vaikka sidonta tarkailijat oli toisessa päässä kylää.
Olisivat saaneet opastaa miten sidotaan lailisestti, Käytetään liinoja, ei mitään ter.siteitä- nakkiko
On se kummaa lapiokin roikkuu, ihme kun ei putoa kyydist, ketjutkin roikkuu. Tuurin peliä kun ei putoa.
- omakotikulta
Kuka se konttaava äijä on, kun ei kontiinkaaan pääsyt?
- takanapiilossa
Pidä kiinni ketjuistaan kun perseen takaa tippuu pois kyydistään.
- kirkonmäelt
Kyl simmosel autol liikuvan tarvii vältääjalan kulkijoi.
- NVP
Isot koneet liikkuvat asiakkaiden rahoilla..
Hankintahinnat ovat älyttömiä ja käyttökustannukset katastrofaalisia. Somerolla on
hienosti ymmärretty isojen vehkeiden tarpeellisuus ja olemme kiitollisia tästä.
Naiset Vehkeiden Puolesta (NVP)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181600
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991458Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35849Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29819Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34718Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42679Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653