sininen volvo nosturi auto ajotaidoin hukassa

ajoissakin

Eikö se tiiä että Someron ohikulkutiellä on viisikymppinen kun ajaa 70km tiellä Mikä on liukas ja ison auton kuski, pitäisi tietää ,että jarrutusmatka pitenee massasta ja kelistä.

17

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 82vuotias

Kauheata joku voi jäädä alle, kun hurjastelee.

• SenilixSomerox

Kannattaa jäädä alle, kun ohikulkutiellä kävelee.

• pätkää

Olis sen pitänyt huiomioitta taajama nopeus. Näkökin on parempi muihin autoilijoihin vaatimus taso. Se on sitä piitttaamattomuutta muusta liikenteessä huomioon ottamista.
      Tais muuten tulla vastaan, ei se osannu edes valoja vaihtaa lyhkäsille.

• viinaahengityksessä

Sil taitaa olla aika vahvat parta vedet vaateis joskus? Olisko dödös ollut vikkaa, jäänyt vaikka parfyymi pois ja syönyt punssi karkei. Ei pä tiedä olikos se sama nosturi, muistikuva olis jostain porkkanan värises.

• Parkuupenkasta

Menkääs liukkaasti suojatien yli, ettei tarvitse jarrutella!
        Siellä pientareen puolella on aikaa miettiä, kannattaako tuosta nyt yli lähteä
        yrittämään.

• petteritalli

Olikos sillä punanen nenä?

• vanhaatie

Takaa ajoko Somerolla eilen. Vanhan sillan, Ravintolan ja kylmä aseman kolmiossa???? Hälytys valot vilkku, vai oliko vanhan tutun tapaaminen ennen Joulua?
        Hyvää Joulua ja Kiitos kuluvasta vuodesta.

• akilaavene

Mikä se eco citymies oli kun ajeli jalkakäytäviä?
        Roseta kahvi oli kai mennyt päähän.

• niin.niin

On kohan tää se iso kokonainen auto kuski???

• tonttuilijaa

Ei kai, mut ääntä se pitää ja Glögi maistuu varmaan Joulunakin.

• mamma80vuotias

Sisu sinertävä ajaa niin hiljaa että polkupyörälläkin pääsee ohi varmaan ottanut kun haiskahti väkeville.
      Lukuun ottamatta sitä Volvoa keltainen hytti.

• vuokkosetkiristää

Kuorma oli hyvin sidottu, huono tuuri vaikka sidonta tarkailijat oli toisessa päässä kylää.
      Olisivat saaneet opastaa miten sidotaan lailisestti, Käytetään liinoja, ei mitään ter.siteitä

• nakkiko

On se kummaa lapiokin roikkuu, ihme kun ei putoa kyydist, ketjutkin roikkuu. Tuurin peliä kun ei putoa.

• omakotikulta

Kuka se konttaava äijä on, kun ei kontiinkaaan pääsyt?

• takanapiilossa

Pidä kiinni ketjuistaan kun perseen takaa tippuu pois kyydistään.

• kirkonmäelt

Kyl simmosel autol liikuvan tarvii vältääjalan kulkijoi.

• NVP

Isot koneet liikkuvat asiakkaiden rahoilla..
      Hankintahinnat ovat älyttömiä ja käyttökustannukset katastrofaalisia. Somerolla on
      hienosti ymmärretty isojen vehkeiden tarpeellisuus ja olemme kiitollisia tästä.
      Naiset Vehkeiden Puolesta (NVP)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe