Varasimme kyseisestä ikaalisten matkatoimistosta risteily matkan bussikuljetuksilla satamaan asti. Nyt vain alta viikko matkan alkamista ikaalisten matkatoimisto ilmoittaakin että kyseiselle päivälle ei saakkaan kuljetuksia ja olisi mentävä satamaan omin toimin tai peruuttaa matka! Näin hienosti toimii ikaalisten matkatoimisto. Enää ikinä eituolta mitään matkoja koskaan tulla varaamaan, se on varma!
Älä ikinä varaa matkaa ikaalisten matkatoimistosta
20
4555
Vastaukset
- Mistä-kiikastaa
No mikä kiikastaa. Saitte hyvissä ajoin ilmoituksen asiasta. Olisiko pitänyt ilmoittaa vasta tuntia ennen?
Tuohan meni kaiken taiteen sääntöjen mukaisesti. Eli matkatoimisto kantoi vastuunsa. Ilmoitti esteestä hyvissä ajoin.
Huutelet jopa väärällä foorumilla. Asiasihan ei käsittele laivamatkoja ja risteilyjä, vaan matkatoimistoja. - asiallisesti
Onhan tuolla nyt iso merkitys. Suunnitelat tehty. Jos esim. ei ole autoa tms.. Tai omalla autolla satamaan meno on kallista, kun pitää maksaa parkki joka on hävyttömän hintainen. Katsopa meneekö onnibussit mihin aikaan. Kampista pääsee ratikalla länsi-satamaan kätevästi, jos vain aikataulut natsaa..
- Hoh.hoijaa-
Kai heidän olisi pitänyt tarjota sinulle potkulautaa, koska bussi ei ajanutkaa.
- Netistäselviää
Express-bussit ajaa usein satamaan saakka ja niihinkin voi olla edukkaat liput etukäteen hankittuna.
- näinonon
Hoh.hoijaa- kirjoitti:
Kai heidän olisi pitänyt tarjota sinulle potkulautaa, koska bussi ei ajanutkaa.
Jos olisi sattunut sun kohdalle, niin voi sitä meteliä. Tästäkin tuli jo sulle ongelma!!
- Asiallisuutta-
näinonon kirjoitti:
Jos olisi sattunut sun kohdalle, niin voi sitä meteliä. Tästäkin tuli jo sulle ongelma!!
Mikä meteli?
Olisin kiittänyt ajoissa tulleesta ilmoituksesta ja kysynyt mahdollisen bussimatkan hinnan palautusta. - näinonon
Mikä on kellekin ajoissa? Voi muuttua koko matkasuunnitelmat!! Työssä käyvän pitää tehdä suunnitelmat ajoissa. Moni haluaa valmiin paketin kuljetuksineen. Siitä on turha vängätä, jos joku sellaisen haluaa.
- Uusavuttomuutta
näinonon kirjoitti:
Mikä on kellekin ajoissa? Voi muuttua koko matkasuunnitelmat!! Työssä käyvän pitää tehdä suunnitelmat ajoissa. Moni haluaa valmiin paketin kuljetuksineen. Siitä on turha vängätä, jos joku sellaisen haluaa.
Laki edellyttää vähintään edellistä päivää. Nyt pn tiedotettu huomattavasti aiemmin.
Et kertonut mitään peruutuksen syytä. Vaikutta force majourelta eli kaikki hoidettu matkatoimiston taholta esimerkillisesti.
Taidat vaan kuulua uusavuttomiin. Kun ei kuljetusta olekaan kotiovelta, et pysty lähtemään. - näinonon
Oot varmaan se sama, joka käy piikittelemässä joka aloitukseen. Saatko siitä jotain kiksejä? Onko kaverit jo kaikonneet ympäriltä?
- Mitä-sitten
näinonon kirjoitti:
Oot varmaan se sama, joka käy piikittelemässä joka aloitukseen. Saatko siitä jotain kiksejä? Onko kaverit jo kaikonneet ympäriltä?
Jos keskittyisit asiaan välillä ja lakkaisit heittelemästä tuhkaa päällesi.
Olit varannut risteilyn ja kuljetukset laivalle. Matkatoimistolle tuli kuitenkin ylivoimainen este ja he ilmoittivat siitä sinulle hyvissä ajoin. Kuljetus ei ollut matkatoimiston oma vaan ulkopuolisen.
Mitä sinun mielestäsi matkatoimiston olisi pitänyt tehdä? Varata sinulle taksi ja tietenkin periä kulut sinulta vai mitä?
Selvitä nyt asia äläkä paru kuin vauva! - huohhh
Otan osaa!! Tämä on varmaan terapeuttista!!
- surkuttelua
Eipä tuolla logiikalla taida kannata tehdä mitään joka vaatisi joitakin etukäteistoimintoja, ei tule sitten suru puseroon jos ei toimi kuten kuvitteli
- lukutaitoinenkin
Ko. matkatoimiston sivuilta voi lukea seuraavaa:
Matkanjärjestäjällä on oikeus peruuttaa tai vaihtaa kuljetusmuotoa Suomen puolella tapahtuvissa erillisissä liitäntäkuljetuksissa viimeistään 14 vuorokautta ennen matkan alkua, risteilyissä viimeistään 3 vuorokautta ennen matkan alkua (poik.YVE 11.1.a).- sammahäär
Varmaan siitä ei olekaan kysymys. Vaan siitä harmituksesta, että suunnitelmat viime metreillä muuttuvat. Aloittaja on saattanut varata matkansa jo ajat sitten. Mullekin kävi niin, että eräs lentoyhtiö perui paluulentomme. Uuuden lennon järjetäminen isommalle seurueelle ei ollut helppoa eikä halpaa. Kyseessä oli yli 6h lento, jonka olisi saanut satasella per hlö. Uusi lento olikin sitten yli tuplat ja lentopäiväkin muuttui, josta tuli lisäkuluja reilusti majoituksineen.
Lain mukaan mentiin, mutta silti harmitti. Ja saahan täällä kertoa harmituksistaankin ihan vapaasti!
- Huomasi-itsekin
Näkyy selvästi, että aloittaja on huomannut oman mokansa. On ollut hiljaa aloituksensa jälkeen.
Kun on täysin väärässä, ei sitä voi mitenkään puolustella.- mokamikä
Mikä moka?
- Siinä-mokia
mokamikä kirjoitti:
Mikä moka?
Täydellisen väärä ilmoitus täysin väärällä foorumilla.
astuuta sanoistaan.
Eikä aloittaja uskalla kantaa v - eimoka
Mikä siinä on väärä ilmoitus? Kertoo vaan ettei aio käyttää ko. matkatoimistoa jatkossa. Risteily kyseessä.
- Aloittajan-mokausta
eimoka kirjoitti:
Mikä siinä on väärä ilmoitus? Kertoo vaan ettei aio käyttää ko. matkatoimistoa jatkossa. Risteily kyseessä.
Siksi väärä foorumi, että kyse on matkatoimiston toiminnasta. He myyvät muutakin kuin risteilyjä.
Siksi väärä, että haukut väärää puuta.
Jotta juttu olisi asiallinen, pitäisi myös kertoa, miten m,atkatoimiston olisi pitänyt muutoin menetellä. Nyt minusta menettelyssä ei ainakaan täällä olevien tietojen valossa löydy moitittavaa.
- IkaalistenMatkatoimisto
Hei,
Me Ikaalisten Matkatoimistossa olemme hyvin sitoutuneita siihen, että saamme asiakkaillemme tarjottua sellaisen matkan, jonka he ovat varanneet ja mistä he ovat maksaneet. Lähes aina, jos bussiperuutus joudutaan tekemään (se tarkoittaa, että emme valitettavasti ole onnistuneet saamaan tarpeeksi matkustajia bussiin), se tehdään viimeistään 2 viikkoa ennen lähtöä. Jos näin joudumme toimimaan, tässä kohdassa asiakas voi perua koko matkan ja saada matkasta maksamansa raha takaisin.
Erittäin harvoin voi olla myös tilanne, että bussiperuutus tulee alle 2 viikkoa ennen matkaa. Tällöin olemme aina velvollisia hankkimaan korvaavan kuljetuksen. On toki myös tapauksia, että sellainen ei vain ole mahdollista. Peruutustapauksessa asiakkaalla on täysi oikeus perua matka kokonaan ja saada kaikki rahat takaisin.
Otamme toiminnastamme palautetta mielellämme vastaan, koska haluamme kehittää toimintaamme koko ajan paremmaksi. Verkkosivuiltamme löydät palauteosion johon voit vastata. Tottakai toivomme, että teet sen omalla nimelläsi ja yhteystiedoilla, jotta voimme asian kunnolla selvittää ja palata teille toiminnan syihin.
Hyvää Joulua!
Ikaalisten Matkatoimisto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427105
- 323978
- 503428
- 412978
- 172756
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112