En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka lähteneet Persujen tielle. Kaikki nationalistisiin arvoihin perustuvat puolueet pitää laissa kieltää. Sillä päästäisiin eroon yhdestä suomen pahimmista häpeäpilkuista.
En äänestä koskaan persuja
11
76
Vastaukset
Hieno homma. Entinen työkaverinikin innoissaan äänesti persuja - katuu sitä kovsti!
- TIMO.PÄÄSI.EU.ELIITTIIN
no eihä kukaan olisi uskonut että eu:n nuoleminen ja takki alkaa pyörii persu pj:lla, kuin propelli. 80
- Näin_on_näreet
Ei persuilla edes ole tietä, jolle lähteä. Vähän kuin umpikännisen tokkuroitia pöheikössä. Luvataan ummet ja lammet ennen vaaleja ja unohdetaan lupaukset vaalien jälkeen.
Tyhmimpiä yritetään säikytellä kamalalla EU:lla, verenhimoisilla punavihreillä, hirveällä Guggenheimilla ja ties millä. Jos maassa tapahtuu jotain positiivista, se julistetaan persujen ansioksi, koska he ovat hallituksessa. Kaikki negatiivinen on edellisten hallituste vikaa. Kun hallitus tekee paskapäätösiä, mölytään, että ilman persuja päätökset olisivat vielä huonompia. Täyttä valetta!
Persupuolue rakentuu totaaliselle valheelle, opin ja propagandan perusta on Hitleriltä, Mussolinilta ja Stalinilta. Puolueen politiikassa ei ole muuta tavoitetta kuin vallanhimo ja vähäosaisten kusettaminen. - persut-pettävät-AINA
Persut pettävät AINA.
- kannatusnousuun
Vihervasurit metelöi taas, persut parivuotta hallitus vastuussa ja Suomi lähti nousuun, ja sekös pännii demareita, vasureita, vihreitä ja koko oppositioo, sillon kun tuli tämä ensinmäinen jytky eikä persut lähetenyt Kataisen hallitukseen, kyllä huudettiin ettei persut ota vastuuta vaikka tuli vaaleissa kova kannatus, nyt kun otettiin hallitusvastuuta ei tunnu tämäkään kelpaavan, taitaa tulla jytkyjen jytky seuraavissa vaaleissa, pelottaako vihervasurit,,
- Jope58v
Talous lähtee nousemaan hallituksen toimista huolimatta. Sipilän porukka vain tappaa aikaa vatuloimalla kunnes maailman talous alkaa elpyä. Kikyllä ja Sotella ei ole mitään merkitystä siihen, syntyykö työpaikkoja.
- kyllääänestän
Minä äänestän ja meitä on paljon jotka äänestää, suomi nousuun,,,,
- pekouyt
Lähti jo nousuun,,, hyvä persut,, vihervasureilla ja demareilla taitaa olla löysät housuissa,
- pSS-nylkee-köyhät
Raharikkaiden elämä lähti nousuun, köyhien elämästä on tullut maanpäällistä helvettiä. "Kiitos" persuretkujen.
- paskasakkia
Persu on kirosana jonka sanomisesta pitäisi laittaa 1000€ sakko tai muuten linnaan 10 vuodeksi.
- varmuuden.vuoksi
Totta. Persutyhmyydestä pitäisi sakottaa kovimman jälkeen. Torilla eräs leipäjonolainen totesi, että persut pitäisi laittaa varmuuden vuoksi pantaseurantaan?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013