Tuleeko nyt Sipilän kotiin kapinallissairaala?

Kempeleeseen.mahtuu

Suomi voisi vastaanottaa haavoittuneita syyrialaisia, sanoo pääministeri Juha Sipilä (kesk.). Tuhansia siviilejä evakuoitiin torstaina pommitusten runtelemasta Alepposta

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005009004.html

-

Perustaako Sipilä Kempeleeseen kapinallisten kenttäsairaalan?

On sa kyllä saatanan Sipilä. Kuka tuollaisen hulluuden maksaa?

12

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työnorja

      Sipilä saa itse maksaa matunsa.minä veron maksajana en JAKSA enään....

    • MurhaajatLomalla

      Totta kai kaikki murhaajat ovat tervetulleita tänne Pohjolan Japaniin täyshoitoon.Miettikääpä ite miten on kiva tulla välillä tänne syömään pippuripihviä ja levähtelemään puhtaisiin lakanoihin.Ja sitten hyvin levänneenä voi sitten taas lähteä murhaamaan Syyrian kantaväestöä.

      • MitäVittuuTaas

        Ilja tullee kohta sieltä Epsanjan piilostansa ja laittaa Suomen asiat kuntoon!


    • sipulin

      on sillä paskalla nyt varaa, otetaan vaikka moottoripyöräverona ja polttoaineverona-- vittu mikä mulukku. Tämä tietää lisää verottomia töitä.

      • ValiValiVali

        Näppynaama, pyydäppä isukiltasi rahaa pyöräsi kuluihin tai kävele.


      • kerroäitille
        ValiValiVali kirjoitti:

        Näppynaama, pyydäppä isukiltasi rahaa pyöräsi kuluihin tai kävele.

        valivali,,, siinä yks rupikulli kommentoi vaikka vielä tissillä ...


    • Gjllo

      Merkel - Voisiko Suomi ottaa Aleppossa loukkaantuneita Al-Gaidan taistelijoita Suomeen täysihoitoon? Sipilä - Mikäpä siinä. Meillä on maailman typerin pääministeri.

      • Lumenpukkaaja

        Typerä on liian lievä ilmaus. Täystollo se on. Ei muka käsitä, että maailmalla puhutaan tiedotusvälineille kohdistetusta sensuurista. Juha Il Jong Pipilä laittoi kymmeniä viestejä toimittajalle alkuyöstä -- onko täysjärkisen puuhaa???? Ei totisesti. Ja tuollainen sananvapauden riistäjä meillä on pääministerinä. Ei voi muuta kuin kauhistella. Aivan kamalaa, eikä tolikka edes käsitä, että ei hänen asemassaan passaa riehua kuin vähä-älyinen.

        Medioiden tehtävä on tiedottaa ja olla valtaapitävien vahtikoira. Näin ainakin pieni osa vallan linnakkeissa olevien koplauksista tulee esiin. Mutta emmehän me tavalliset kansalaiset voida käsittää sitä ahneuden määrää, jolla jo paljon on, paljon lisää haluaa. Me joilla ei ole mitään, olemme tottuneet tulemaan vähällä toimeen, meiltä voi viedä loputkin! Näin ne loppuu köyhät Suomesta - kuolevat.

        Sipilän paras teko Suomen kansalle on, kun eroaa pääministerin tehtävästä ja katoaa Kempeleen korpeen. Asuu siellä, eikä anna enää ensimmäistäkään lausuntoa julki. Pysyy kämpässä ja laskee rahojaan - niitä sillä on jo nyt loppuelämän ajaksi vaikka eläis 100 v.


    • raka61

      Eipä taas Sipilällä polla pelannut!
      Järjestettyä kuljetusta käyttäisivät hyväksi kaikki jota pystyvät ampumaan itseään jalkaan tai käteen. Näinhän toimivat maamme käpykaartilaisetkin. Monet tosin teloivat vain liipasinsormen.
      Siellä on rauhallisia alueita. Sinne vaan kaikki vapaaehtoiset hoitajat ja lääkärit paikan päälle.
      Sipilä. Lopeta jo ne kutsuhuudot, sillä maassamme on omanmaan kansalaisia vailla riittävää terveydenhoitoa!

    • Mökkiläinenkö

      Jokos siellä sipilän talossa on niitä pakolaisia? Ukko lupasi talonsa pakolaisille,niin kai edes se lupaus on toteutunut,vai miten?

    • orvelopetteri

      Onko tää se tuleva SOTE raijataan matutkin hoitoon..kyllä sipuli viisas mies

    • TyötönDuunariVaan

      Lahtari mikä lahtari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe