Taas Atecalle voitto

Voittoja_jatkuvasti

Autobest 2017 -palkinto Atecalle.
Euroopan 31 autotoimittajien muodostaman tuomariston mielestä Ateca on paras auto-ostos vuonna 2017. Vahvuuksina muotoilu, mukavuus, ajo-ominaisuudet ja rahalle saatava vastine ja monikäyttöisyys sekä huoltoverkosto.

Ateca on näköjään voittaa aina ja kaikki missä on mukana.

15

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KiristyyköHermo

      Taas järkyttävä uutinen tälle palstan Quassu-trollille. Mahtaako Quassu-pojun pää kestää, kun näitä Atecan menestysuutisia tulee solkenaan...

      Quassu alkaa näyttämään aika onnettomalta Atecaan verrattuna. Ei ainuttakaan menestystarinaa missään asiassa ja testivoittoja tasan nolla.

      • kassua_ja_kossua

        No katoppas myyntitilastoja. Mikäs malli siellä on top2-listalla? Eiköhän se näytä paremmuuden parhaiten.


      • Ei_nyt_sentään
        kassua_ja_kossua kirjoitti:

        No katoppas myyntitilastoja. Mikäs malli siellä on top2-listalla? Eiköhän se näytä paremmuuden parhaiten.

        Jaa että Suomen myyntitilastojen kärkimallit olisivat niitä markkinoiden parhaita autoja? Et nyt kyllä taida ihan oikeasti uskoa tuota itsekään.


    • ownwfrjne

      Nissanissa vain lähinnä paljon halpaa budjetti kilkettä teknikkaassa kun jotkin jarruosatkin lähinnä vain riittävät laadultaan.

    • TuossaOnVoittaja

      Ostakaa 3008 jos haluatte nykyaikaisen uuden katumaasturin. Ainakin Auto2016 messujen perusteella se tuntui tuossa luokassa olevan laadukkain, eikä ollenkaan halvan oloinen.

      • Jajää_

        Minkälainen neliveto tähän nykyaikaiseen 3008:iin on saatavilla ja mihin hintaan?


      • pököttimies
        Jajää_ kirjoitti:

        Minkälainen neliveto tähän nykyaikaiseen 3008:iin on saatavilla ja mihin hintaan?

        No sen verran nerokas systeemi saatavissa 400 egen lisähinnalla kuin ultra grip-systeemi. Parantaa etuvetoisen etenemiskyvyn nelivetoa vastaavaksi. Ja ei ole niitä nelivetoisen ajan kanssa tulevia ongelmia kardaanin ja haldexin/pumppujen kanssa. PSA osaa. Upein luokassaan toi 3008.


      • Veliveto

        Kuulostaa hyvältä. Miksi nelivetoja edes tehdään kun systeemit muuttaa etuvetoisen 400 eurolla vastaavaksi. Tuohan kannattaa laittaa kaikkiin autoihin kun on niin hyvä systeemi


      • 14plus9
        pököttimies kirjoitti:

        No sen verran nerokas systeemi saatavissa 400 egen lisähinnalla kuin ultra grip-systeemi. Parantaa etuvetoisen etenemiskyvyn nelivetoa vastaavaksi. Ja ei ole niitä nelivetoisen ajan kanssa tulevia ongelmia kardaanin ja haldexin/pumppujen kanssa. PSA osaa. Upein luokassaan toi 3008.

        Olkoonpa mikä tahansa ultrakrippi-systeemi, niin jos auto on edelleen etuvetoinen, niin se on vain etuvetoinen. Ja etenemiskyky on etuvetoisen etenemiskyky ja siis kaukana jäljessä nelivetoisen etenemiskyvystä.

        Tuossa ihmeultrakrippisysteemissä ei varmasti ole haldexin tai kardaanin mahdollisua ongelmia tietenkään. Siinä on ne ihmeultrakrippisysteemin mahdolliset ongelmat, joita taas ei nelivetoisissa ole.

        Näin se vaan tuppaa olemaan reaalielämässä.


      • cuprulla_cupralla
        14plus9 kirjoitti:

        Olkoonpa mikä tahansa ultrakrippi-systeemi, niin jos auto on edelleen etuvetoinen, niin se on vain etuvetoinen. Ja etenemiskyky on etuvetoisen etenemiskyky ja siis kaukana jäljessä nelivetoisen etenemiskyvystä.

        Tuossa ihmeultrakrippisysteemissä ei varmasti ole haldexin tai kardaanin mahdollisua ongelmia tietenkään. Siinä on ne ihmeultrakrippisysteemin mahdolliset ongelmat, joita taas ei nelivetoisissa ole.

        Näin se vaan tuppaa olemaan reaalielämässä.

        Tuo 3008:n systeemi on mekaaninen tasauspyörästön lukko. Itse Cupra 290:n omistajana voin sanoa että toimii! Lähtee lumimössössäkin valoista rivakasti ja ei jumitu omakotialueen jäiseen ylämäkeen edes Continentalin CV6-kitkarenkaillakaan. Loistava varuste ja parantaa ajettavuutta myös mutkaisilla teillä. Neliveto on turhake noissa cittareissakin, lisää kulutusta, heikentää suoritusarvoja ja tuo vikaherkkää tekniikkaa.


      • 14plus9
        cuprulla_cupralla kirjoitti:

        Tuo 3008:n systeemi on mekaaninen tasauspyörästön lukko. Itse Cupra 290:n omistajana voin sanoa että toimii! Lähtee lumimössössäkin valoista rivakasti ja ei jumitu omakotialueen jäiseen ylämäkeen edes Continentalin CV6-kitkarenkaillakaan. Loistava varuste ja parantaa ajettavuutta myös mutkaisilla teillä. Neliveto on turhake noissa cittareissakin, lisää kulutusta, heikentää suoritusarvoja ja tuo vikaherkkää tekniikkaa.

        Niin, mutta silti on vain etuvetoinen ja etuvetoisen etenemiskyky. Edelleen vain korkeintaan kaksi rengasta vetää ja kaksi jarruttaa. Pyörä, joka ei vedä, jarruttaa.
        Se on varmaan selvää, että tuo systeemi tuo etenemiskyvyn parannusta niihin etuvetoisiin, joissa tuota tasauspyörästön lukkoa ei ole. Varusteen 'loistavuutta' etuvetoisiin en kyseenalaista. Autot nykyisin on täynnä 'vikaherkkää' tekniikkaa, nelivetotekniikat ei ole lähelläkään niitä 'vikaherkimpiä tekniikoita' ja tuo mekaanin tasauspyörastön lukko tuo sekin myös lisää potentiaalista vikaantuvaa tekniikkaa.

        Nelivetoisten etenemiskykyyn se silti ei yllä, ei lähellekään.

        Uudet teniset toiminnot lisäävät lähes aina kulutusta joissain tilanteissa. Nelivetohan parantaa suoritustuskykyä, mutta tietysti riippuu miten rajaat käsitettä suorityskyky. Etenemiskyky jos mikä on nimenomaan suorituskykyä.

        Toinen juttu tietenkin onkin tuon nelivedon tarpeellisuus eri autoissa. Se on eri keskustelu.


      • cuprulla_cupralla
        14plus9 kirjoitti:

        Niin, mutta silti on vain etuvetoinen ja etuvetoisen etenemiskyky. Edelleen vain korkeintaan kaksi rengasta vetää ja kaksi jarruttaa. Pyörä, joka ei vedä, jarruttaa.
        Se on varmaan selvää, että tuo systeemi tuo etenemiskyvyn parannusta niihin etuvetoisiin, joissa tuota tasauspyörästön lukkoa ei ole. Varusteen 'loistavuutta' etuvetoisiin en kyseenalaista. Autot nykyisin on täynnä 'vikaherkkää' tekniikkaa, nelivetotekniikat ei ole lähelläkään niitä 'vikaherkimpiä tekniikoita' ja tuo mekaanin tasauspyörastön lukko tuo sekin myös lisää potentiaalista vikaantuvaa tekniikkaa.

        Nelivetoisten etenemiskykyyn se silti ei yllä, ei lähellekään.

        Uudet teniset toiminnot lisäävät lähes aina kulutusta joissain tilanteissa. Nelivetohan parantaa suoritustuskykyä, mutta tietysti riippuu miten rajaat käsitettä suorityskyky. Etenemiskyky jos mikä on nimenomaan suorituskykyä.

        Toinen juttu tietenkin onkin tuon nelivedon tarpeellisuus eri autoissa. Se on eri keskustelu.

        Leon Cupra 290:llä on pieksetty jäisissä valoristeyksissä nelivetocittarit, sinne ne vaan jää. Ei sudi, ei yhtään. Ihmeellinen mahtava pito. Jos et usko, koeaja talvella Cupra.


      • 14plus9
        cuprulla_cupralla kirjoitti:

        Leon Cupra 290:llä on pieksetty jäisissä valoristeyksissä nelivetocittarit, sinne ne vaan jää. Ei sudi, ei yhtään. Ihmeellinen mahtava pito. Jos et usko, koeaja talvella Cupra.

        Suorituskyky merkitsee sinulle siis sitä lyhintä mahdollista aikaa mikä kuluu liikennevaloista seuraaviin punaisiin liikennevaloihin odottamaan uutta kiihdytyskisaa? Kyse on siis sekunneista tai sekunnin murto-osien välisistä eroista.

        Cupra on juuri tuollaiseen sopiva. Minulle tuo sekunti pari tai tai sen murto-osat eivät merkitse mitään, joten olemme 'eri sarjassa'.
        Nelivetoisuuden edut, joita minä arvostan ovat täysin erilaisia, joten olemme varmasti oikeassa molemmat, mitä tulee suorituskykyarvostuksiin.


      • hyvävajaaveto
        cuprulla_cupralla kirjoitti:

        Leon Cupra 290:llä on pieksetty jäisissä valoristeyksissä nelivetocittarit, sinne ne vaan jää. Ei sudi, ei yhtään. Ihmeellinen mahtava pito. Jos et usko, koeaja talvella Cupra.

        Provo mikä provo mutta vastataan kuitenkin. Cupraa on koeajettu ja oma on nelikko-Leon. Cupran mekaaninen lukko tekee siitä etuvetoiseksi erittäin hyvän, mutta kaukana ollaan siitä että sillä "piestäisiin" nelivedot.


      • 7xSEAT
        cuprulla_cupralla kirjoitti:

        Leon Cupra 290:llä on pieksetty jäisissä valoristeyksissä nelivetocittarit, sinne ne vaan jää. Ei sudi, ei yhtään. Ihmeellinen mahtava pito. Jos et usko, koeaja talvella Cupra.

        No hyvin pitää lukko FR Ibizassakin, mutta ei se nelivetoa voita, ei todella, mutta ei se lukko huono ole. Se on ollut Seateiss jo pitkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe