Copaxone&painon putoaminen

Olen käyttänyt copaxonea nyt reilut 3kk ja paino on pudonnut 5kg. Onko muille käynyt samoin? Olen muutenkin hoikka niin ei ole kovin mukavaa. Muuta selitystä tällä painonlaskulle ei löydy kuin tuo copaxonen aloitus 😕
1223
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Itselläni ei koko 2 vuoden pistämisen aikana ole tapahtunut mitään oleellista painon suhteen. Ehkä pikemminkin paino on noussut, mutta siihen lienee syynä liikunnan väheneminen kunnon heiketessä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


hoikkelis kirjoitti:

Olen käyttänyt copaxonea nyt reilut 3kk ja paino on pudonnut 5kg. Onko muille käynyt samoin? Olen muutenkin hoikka niin ei ole kovin mukavaa. Muuta selitystä tällä painonlaskulle ei löydy kuin tuo copaxonen aloitus 😕

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu