Tosi tökeröä ja ylimielistä tältä irvileuka-missiltä kutsua syöpää taisteluksi ja tyyliin positiivisella ajattelulla taudin voi voittaa ja ne jotka kuolevat eivät olleet tarpeeksi taistelijoita tai positiivisia. Eikö tuo irvileuka tajua että syöpä ei katso yhtään mitään taistelua, siitä joko selviää tai ei. Tosi loukkaava irvileuan syyllistää muita sairaita, siinä ei fuck*cancer hokema ja syyllistäminen auta. Toisaalta ois hyvä että irvileuka joutuisi nöyrtymään kuten muutkin sairastuneet ja lopettaisi nuo taistelu/positiivisuus houreet, se sairaus ei oikeasti katso mitään houreita kun se iskee. Nim.merkki äidin menettäneenä syöpään johon ei syyllistäminen auta etteikö äitini taistellut tarpeeksi kuten irvileuka mahtipohtisesti väittää. Nöyryyttä Sohlberg.
Heidi Sohlberg - Syöpätaistelu
35
2221
Vastaukset
- dhdksj
Tuo irvileuka on just illuminatin sätkynukke, kehuu sädehoitoa kun ei ole tajunnut ottaa selvää mistä myrkyttämisessä on kyse. Kuolkoon sitten tyhmyyteensä mutta surkeaa jos vetää muita samaan lokaan. Sohlberg sai syövän ravattuaan liikaa mammografiassa joka sitten laukaisi syöpäsolut aktiiviseksi, äitinsä kuoli myös rintasyöpään joten geeni oli valmiina. Irvileuka ei edes tajua mitä hallaa tekee muille, kuvottava ihminen tyhmyydessään. Lue Sohlberg mistä sädehoidossa on kyse ennen kuin tapat itsesi.
- harhaoppinutymölli
Syövän saa mammografiassa ravaamisesta.???? Jo sulla on "tiedot", mistä rintasyöpä saa alkunsa. Naiset kutsutaan mammografiaan viiskyppisestä lähtien joka toinen vuosi seiskakymppiseksi asti julkisessa terveydenhuollossa. Älä levitä tällaista "harhaoppiasi".
- kshs
harhaoppinutymölli kirjoitti:
Syövän saa mammografiassa ravaamisesta.???? Jo sulla on "tiedot", mistä rintasyöpä saa alkunsa. Naiset kutsutaan mammografiaan viiskyppisestä lähtien joka toinen vuosi seiskakymppiseksi asti julkisessa terveydenhuollossa. Älä levitä tällaista "harhaoppiasi".
Juuri näin, lue asiasta ja mieti miksi naiset kutsutaan säännöllisesti mammografiaan?? Lue mistä mammografiassa on kyse ja ajattele ihan itse, jos vaan kykenet. Lue hyvä ihminen.
- jhuy
Sohlberg on mädännyttänyt vakavasti julkisuudessa syöpähoidot, jopa evännyt ihmisiä ottamaan selvää myrkyistä. Ei ole rakettitedettä tajuta mitä solumyrkyt tekevät, c'mon illuminati sätkynuket herätkää. Avain on lukeminen, lukekaa faktoista ja käyttäkää järkeä.
Mahtaa Sohbergia ottaa kupoliin kun vaivautuu lukemaan mitä myrkkyjä on ottanut vastaan keholleen ja vielä kannustanut muita tekemään samoin. Lääketieteen takana on raha mutta sitä nämä illuminatin sätkynuket ei tajua. Ihmiset varokaa Sohlbergin viestejä syöpähoidoista, hänen mukana kuolette.- suuresti.naurattaa
Mikähän "myrkky" on sun pääsi mädänyttänyt?
- Niin.kehariVoimia
suuresti.naurattaa kirjoitti:
Mikähän "myrkky" on sun pääsi mädänyttänyt?
Kysyppä sitä itseltäsi miksi muut älyää asioista mutta et sinä? Osaatko ylipäätään lukea? En hauku kehitysvammaisia joka nähtävästi olet kirjoituksesi perusteella joten voimia sinulle mutta yritä lukea pls:) Muutkin on joutunut lukemaan asioista jopa kehitysvammaiset ovat sivistäneet itseään joten olet kaltaisistasi jäljessä sivistyksessä ja et voi loputtomiin sokeana valheitasi syöttää arvon palstahäiriköijä kuten muualla jo mainittiinkin nimimerkkisi ja häiriköintisi.
- näinsennäin
Se on muoti, että syöpätaistelu sitäsuntätä. Kansainvälisistä medioista kansainvälisten syöpään sairastuneiden siivellä meille tullut. Sohlberg olikin jo takarivin missi, unohlaan jäänyt eikä edes omaa televisio-ohjelmaa! Ensin sanoo, ettei kommentoi asiaa ja sitten infoaa julkisella Fb-saitillaan ja loppu historiaa.
Itsellä ei ole ollut syöpä, mutta läheiselläni on ollut. Syöpä todettiin aika myöhäisessä vaiheessa, oli levinnyt. Leikkaus tehtiin ja hoitoja sai. Eli 1,5 vuotta lopullisen diagnoosin jälkeen. Oli oireita, kertoi lääkärille, lääkäri määräsi hormonipiikin. Ei auttanut. Parin viikon päästä toiselle lääkärille ja läheiseni pääsi jopa laboratoriotutkimuksiin. Sitten kuvauksiin ja melko kiireesti leikkaukseen. Ei ollut julkkis eikä aikaa päivittää hoidon etenemistä. Tärkeintä hänelle tuollakin hetkellä oli oman perheen hyvinvointi.
Nämä Heidit ja Arjat tekevät syöpään sairastumisen viihteeksi. Taistellaan, avaudutaan, paranemisen jälkeen muistellaan mennyttä. Ja päästään julkisuuteen.- harhanäkyjä
Olisipa tärkeintä ollut oma hyvinvointinsa, niin olisi ollut paremmat mahdollisuudet selvitä syövästä. Ei syöpää pelkillä hormonipiikeillä hoideta. Älä levitä tälläisia pötypuheita somessa. Näyt uskovan, että näiden julkkisten syövistä kerrotaan pelkän julkisuushakuisuuden takia.
- Vihaajatvihaaketävaan
Tää aloittaja on sama tyyppi, joka vihaa Saara Aaltoa, Martinaa, Jasminia jne jne. Täynnä vihaa koko tyyppi jostain syystä. En thtään ihmettele, että julkkiksia ohjeistetaan olemaan lukematta näitä paljastoja.
- HyiOlkooon
Aloittaja on ok mutta tämä palstahäiriköijä on Jasmin itse. Vihaa vimmatusti Saara Aaltoa, Martinaa ja Tuksua. Martina ja Saara on upeita verrattuna kalkutan valehtelijaan. Valehtelija-Jasmin jopa avasi katkeran kirjoituksen FB:ssa Saaran menestyksestä. Jasmin on kalkutan maksullinen nainen asia.date sivustoilla metsästäen pappoja jotka onneksi onnistuu luikerteleen eroon mustalais vannehameiseista keski-ikäisestä intialaisesta mielisairaasta naisesta..
- suuresti.naurattaa
HyiOlkooon kirjoitti:
Aloittaja on ok mutta tämä palstahäiriköijä on Jasmin itse. Vihaa vimmatusti Saara Aaltoa, Martinaa ja Tuksua. Martina ja Saara on upeita verrattuna kalkutan valehtelijaan. Valehtelija-Jasmin jopa avasi katkeran kirjoituksen FB:ssa Saaran menestyksestä. Jasmin on kalkutan maksullinen nainen asia.date sivustoilla metsästäen pappoja jotka onneksi onnistuu luikerteleen eroon mustalais vannehameiseista keski-ikäisestä intialaisesta mielisairaasta naisesta..
Sun oli ruvettava vimmatusti puolustaan itseäsi ja aloitusta.
- Kiusaajaaska
Sun oli ruvettava vimmatusti puolustaan itseäsi ja aloitusta.
Ei tarvii puolustaa kun totuus haisee kaikkialle. Hävettääkö muulinhammas kaikki kiusaamiset? Saara ja Martina tietää että se olet sinä katkera intialainen nainen joka näitä haukkumisketjuja teet. Ottaahan se koville olla kaksimetrinen vinttifriikki, mielisairas ja pitkäaikaistyötön jotka sairaseläkeläisetkin jättää joten ymmärrän sairautesi mutta silti se ei oikeita sinua kiusaamaan kauniita ja lahjakkaita suomalaisia naisia kuten Martinaa tai Saaraa. Sinä mustalais vinttiloinen et ole terve saati ok.
- suuresti.naurattaa
Kiusaajaaska kirjoitti:
Ei tarvii puolustaa kun totuus haisee kaikkialle. Hävettääkö muulinhammas kaikki kiusaamiset? Saara ja Martina tietää että se olet sinä katkera intialainen nainen joka näitä haukkumisketjuja teet. Ottaahan se koville olla kaksimetrinen vinttifriikki, mielisairas ja pitkäaikaistyötön jotka sairaseläkeläisetkin jättää joten ymmärrän sairautesi mutta silti se ei oikeita sinua kiusaamaan kauniita ja lahjakkaita suomalaisia naisia kuten Martinaa tai Saaraa. Sinä mustalais vinttiloinen et ole terve saati ok.
Ehei, en mä ole Jassu.
- jshs
Kiusaajaaska kirjoitti:
Ei kannata välittää nim.merkki suuri nauraja, on todistetusti Jasmin itse jolla isoja ongelmia Martinan ja Saaran kauneuden/lahjakkuuden vuoksi.
Toivottavasti Heidi ottaisi selvää solumyrkyistä ja valistaisi muitakin. - juuhjooMusti
Ehei, en mä ole Jassu.
Ketään ei kiinnosta sun kiusaamiset tms kirjoitukset/mielipiteet eli vintille mars pitkätissi.
- valistustavailla
jshs kirjoitti:
Ei kannata välittää nim.merkki suuri nauraja, on todistetusti Jasmin itse jolla isoja ongelmia Martinan ja Saaran kauneuden/lahjakkuuden vuoksi.
Toivottavasti Heidi ottaisi selvää solumyrkyistä ja valistaisi muitakin."Heidi ottaisi selvää solumyrkyistä"????? Minkä ihmeen takia? Valistaisi muitakin???? Selitäs tarkemmin.
- SivistystäPls
valistustavailla kirjoitti:
"Heidi ottaisi selvää solumyrkyistä"????? Minkä ihmeen takia? Valistaisi muitakin???? Selitäs tarkemmin.
No mikä sua vielä pidättelee ettet ole jo ottanut asioista selvää? Lukutaito se on sullakin joten siitä vaan googlettamaan ja lukemaan asioista, ei sulle tuoda kun manulle illallista pöytään vaan joudut tekeen saman työn kuin muutkin eli lukemaan senkin idari jos aivovammaltasi lukeminen onnistuu.
- selvitellämitä
SivistystäPls kirjoitti:
No mikä sua vielä pidättelee ettet ole jo ottanut asioista selvää? Lukutaito se on sullakin joten siitä vaan googlettamaan ja lukemaan asioista, ei sulle tuoda kun manulle illallista pöytään vaan joudut tekeen saman työn kuin muutkin eli lukemaan senkin idari jos aivovammaltasi lukeminen onnistuu.
Kyllä ne solumyrkyt on jo selvitetty aikoja sitten muiden tekemänä, ei niitä tarvi Heidin, eikä minun selvitellä eikä valistaa ketään.
- jhghchc
Onko noin vaikeaa älytä mitä on solumyrkky ja mitä se kehossa tekee? Lue ennen kuin päädyt tyylin samanlaiseksi murhaajaksi kuin Sohlberg. Se, että Sohlberg tappaa itsensä sivistymättömyydellä on oma valinta, mutta se että vetää muita samaan lokaan ei ole ok.
- senkuntietäis
Herraisä, joko Heidistä tehdään murhaaja? Kuoleeko sivistymättömyyteenkin? Minkälaiset on sen sairauden oireet?
- Suomi_hoidot
Vaikeissa syöpätapauksissa annetaan sekä solumyrkkyä että sädehoitoa. Kiitos näiden hoitojen ja ole saanut pitää äitini jo 40 vuotta.
- menkäämammoseulantaan
Näinhän se on. Itse selvisin ilman solumyrkkyjä leikkauksella ja sädehoidolla , kun ei ollut agressiivinen rintasyöpä. Hirvittää lukea näitä asiasta tietämättömien väitteitä hoidoista.
- kahkjgd
Toivotaan että ne suomihoidot toimii sinulla... se että et kuollut "hoitoihin" aiemmin kuten monet muut sairastuneet ei tee sinusta erikoista. Hirvittää lukea näitä myrkyn puoltajia/tappajia mutta onneksi ihmiset jo älyää ottaa asioista selvää eivätkä usko näitä nim.merkkejä "menkäämammoseulantaan" tai "suomi_hoidot" neuvoja.
- jhkjhkjhkj
Eiköhän ne ole lääkärit jotka sitä syöpää vastaan taistelee jos joku.
- HeidiEeva
Kauhee on ainakin juhliin. En ole toista syöpäpotilasta nähnyt joka heti jaksaa mennä ja bailata lähes päivittäin.
Ja pyytää äänestämään itseään vuoden Eevaksi, oikein linkki instrassa :(- onjulkisuudessa
Minkälaista "kauheeta" se bailaaminen on?
- ToinenEeva
Pisti kans silmiin tuo pyyntö äänestää itseään vuoden eevaksi :)
Saa nähdä, varmaan onnistuu kun on linkittänyt šen äänestyslomakkeenkin.
- kaikkirahoiksi
mennen talven julkuille kelpaa vakava sairaus päästä julkisuuden valokeilaan. kaikki laitetaan rahoiksi. joku saattaa selvitä, tai sairaus voi uusiutua. ei pitäs kehua, parantumisellaan. tautiin ei voi itse vaikuttaa. julkut itkee palstoilla omaisten kuolemia ym. kaikki rahoiksi.kuolee ne tavistenkin omaiset silti ei lehdissä julisteta surua.
- eikukaantunne
Taviksista ei lehdissä kirjoiteta, kun heissä ei ole mitään uutisaiheita.
- Rankkasairaus
Kolme läheistä on sairastanut syövän ja kaikki ovat sanoneet, että se on lopunelämän juttu, että vaikka siitä olisi "parantunut", niin se voi iskeä uudestaan. Joutuu käymään tosi rankkoja hoitoja läpi.
- tähänastiselvinnyt
Itse sairastuin rintasyöpään 18v sitten ja hoitona oli sädetykset 25 kertaa. Seurantaa 10v . Syöpiä on niin moninaisia, ettei niitä voi keskenään edes verrata. Käykää mammografioissa, jolloin se voidaan todeta ajoissa. Nykyhoidoilla jo voidaan pelastaa suurin osa.
- Yrjötuleejust
Ärsyttävä nyyhkijä joka haluaa syöpää sairastaessaankin tuoda itseää esiin tyylillä .... minä kärsin ... minä olen kärsinyt niin ja niin paljon ja minulla on oikeus koska sairastan syöpää jnee...
Oksettava ämmä. - Krtfce
Minun läheiseni menehtyi syöpään lyhyen " taistelun" jälkeen, hän oli masentunut ja väsynyt. Kaikki eivät selviä. Oma elämäni meni sirpaleiksi ja kokoan sitä vähitellen kokoon.
Vähän kevyempiin aiheisiin; Aikookohan Heidi pitää jatkossakin noin lyhyet hiukset, samoin Arja Koriseva, Satu Hassi? Hiustyyli jäi kaikilla lyhyeksi syöpähoitojen jälkeen.- tukkapäähän
Ajattelin ihan samaa tuosta hiustyylistä, onko sillä tarkoitus pitää yllä tuota syöpäsääliötä.
Arjan ja Heidin syöpähoidoista on kulunut vielä vähän aikaa. Mun kaverilla kesti syöpähoitojen jälkeen ainakin vuoden verran, että tukka alkoi olla sellainen, että sitä kannatti alkaa kasvattamaan. Uusi tukka oli pitkään sellainen untuvainen ja heikko. Sitä piti ajella jatkuvasti. Nyt sillä mun kaverilla on jo ihan ok hiukset, joskin vähän hauraan oloiset. Niin pitkiä hiuksia, kuin hänellä oli ennen sairastumistaan, hän ei aio enää kasvattaa.
Jotkut ovat pitkien hiusten jälkeen vaan huomanneet, että lyhyet hiukset ovat helppohoitoisia ja sopivatkin monelle paremmin, kuin pitkät hiukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110