Olemme jo pitkään vaimon kanssa fantasioineet, että vaimo sais mustaa munaa. Vielä emme ole toteuttaneet sitä, mutta tavoitteena se on mahd.
pian. Toiveenani on, että saisin katsella vierestä, kun musta mies panee vaimoani. Vaimo haluaa kuitenkin ensiksi olla mustan miehen kanssa kahdestaan, sitten mahdollisesti pääsen katsomaan.Onko kellään kokemusta vaimon mustan saannista ja sitä kautta antaa neuvoja,miten ja missä parhaiten musta mies on saatavissa vaimoa tyydyttämään?
Vaimolle mustaa
13
16113
Vastaukset
- ovelle
soskun ovelle passiin odottamaan...
- päivää
olen 15,5cm ja vaaleahko mies.
Lihaksikas ja kova antamaan kyytiä siis mela on kiinni euroopan nopeimmassa perseessä.
olen terve ok,komea mies.
saanko tulla jakamaan naisesi.
tikkaan häntä raivon lailla!!
vastaattehan?! - musta mies
olen 22cm ja musta mies.
Lihaksikas ja kova antamaan kyytiä siis mela on kiinni euroopan nopeimmassa perseessä.
olen terve ok,komea mies.
saanko tulla jakamaan naisesi.
tikkaan häntä raivon lailla!!
vastaattehan?!- munaton körmy
idiootti..
et osaa muuta kuin säälittävästi lainata toisten textejä,mutta niinhän teet myös alushousujen kanssa.kuulin,että lainailet toisten alushousuja uimahalleissa,häpeä körmy!!!
- Kuuppa
vaimolle pitäis saada jostain sinistä.
- Anonyymi
Hk:n sinistä saa kaupasta tukkaat koko paketin muijas perseeseen
- Anonyymi
Vaimo halusi mustaa sanoin olen mukana ja sitten kumin kanssa. Löydettiin nuori mies ja kunnon kalulla varustettu kuvan mukaan. Vaimo pääsi huoneessa melkein heti käsittelemään kalua katsoin koveneeko se kunnolla kesti kyllä pitkään runkata ja imeä että oli kova, mies laittoi kumia päälle vaimo li halukkaana pylly pystyssä, istuin tuolilla mies pani joj jonkin aikaa, vaimo valitti ei oikein tunnu kun tuo kumi, meni aikaa alkoi litinä kuulumaan vaimo kiljahteli ja oli tyrkkynä huusi saan ko useammin sanoin saat katsoin kuin ka kiimasena antoi mies käänsi vaimon heti oli mustan miehen ympärillä jalat mustan kalun ympärillä oli vaalea rengas vaimo ulvoi ja mies laukesi vaimo kiljui hurjana ja painoi kyrpää sisään, mies puki ja lähti, sanoin lähtipä nopeaan.
Menin vaimon viereen yritti estellä koskin haaroihin oli mälliä täynnä nakkasin peiton pois, vaimo sanoi hiljaa se kumi häiritsi otin itse pois sitten halusin se liukas nahka hieroi että olin tulla hulluksi tulin kaksi kertaa ja siiten se laukesi ja sitä tuli oli kuumaa ja sitä tuli paljon. Saanhan joskus uudestaan sinä lupasit. Pakkohan se oli luvata, Kun kerran tuli ja sitä oli nainut se poika ja sen isä oli pillu punainen ja kipeä. Minun tiedon mukaan ne käynnit jäi siihen.- Anonyymi
Happi loppuu, kun tätä tekstiä lukee. Lauseet, pilkut ja pisteet.
- Anonyymi
Ei se sen jälkeen kun on mustaa saanut tyydy sun vehkeeseen. Musta vehje on Kingi.
- Anonyymi
Siis tapolan makkaraa
- Anonyymi
Olen muutaman kerran saanut isoa mustaa. Miehet ovat olleet enemmän räpeltäjiä, kuin rakastajia. Luulevat, että naiselle riittää, kun miehellä on iso muna. Että näin.
N54 - Anonyymi
Löydettiin lomalla neljän mustan ranskalaisen miehen ryhmä hotellin terassilta. Olivat viikon meidän kanssa nussimassa vaimoa.
Kotona selvisi minulle ettei se ollutkaan sattumaan. Ne oli vaimon työpaikan harjoittelijoita. Vaimo oli sopinut kavereiden kanssa tapaamisen. Se tunsi ne kaikki töistä.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926