jos ulkoilutatte koiraa pitäkää se kytkettynä.mutta ei missään 15 metrin narussa.pimeässä kun väistää taskulampulla tuikkivaa ihmistä ei välttämättä näe mäyristä.niin ei tarvitse itkeä ,että on TAHALLAAN on ajettu "fifin"yli.
koirannahkarukkanen
jokurotikoirille
4
179
Vastaukset
- teinirunkulle.turpiin
Tahallaan oli yliajettu! Lynkkaus on varma asia mitä tuollaiselle ihmis-saastalle on luvassa ku kiinni saadaan!
- Kostajakiduttaja
Eura on niin pieni paikka et äkkiä jutut lähtee kulkemaan yliajajasta. Ai saatana ku nimi tulee mun tietoo!! Voi äpärärääpäleellä tulla äiteetä ikävä vai pitäskö sen äitikin lahdata kun on tommosen paskan maailmaan huoraamalla siittänyt!!
- kylässäkerran
Toivottavasti tulee kuva ja nimi, kun tekijä saadaan kiinni.
- Onneksieiomakoirani
Johan on kiukkuinen koiranyliajajan puolustaja. Omituista!
Susiaktivistit ovat uhanneet tappaa koiria, oliko ne nyt asialla, vai joku muu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865