Asiakkaan kusetusta

Viikonloppuviikinki

Faktahan on se että nää kaikki on Toyotia toisella nimellä koska Toyota ei kehtaa moisia sillipurkkeja omalla nimellään edes myydä. Miksi joku pitää tätä luxuksena?

27

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 426HEMI

      Lexus on ainoa suomessa myytävä varsinainen luxus Premium auto. näin se on poijjjjaaaaat.

      • kivirekikö

        Lexus ei ole luxus ,eikä premium,eikä varsinkaan auto.Tavallinen matalapalkka-alan Koreassa kyhätty työmatkakulkine,josta jotku sienensyöjät uneksivat hallusinaatioissan kun eivät paremmasta tiedä.


      • Voi_tätä
        kivirekikö kirjoitti:

        Lexus ei ole luxus ,eikä premium,eikä varsinkaan auto.Tavallinen matalapalkka-alan Koreassa kyhätty työmatkakulkine,josta jotku sienensyöjät uneksivat hallusinaatioissan kun eivät paremmasta tiedä.

        Toyota-palstan trollipojun reppanaa. Joka ainoa päivä 18-20h/vrk tätä samaa typerää paskaa. Kiistelisi poju mielummin mopopalstalla Helkama Raisustaan ja sen ominaisuuksista kuin autoista täällä aikuisten seurassa. Autoista joista ei käytännön tasolla näytä ymmärtävän mitään. Kuinka Skodan tai Vw:n maahantuoja voikaan palkata tällaista idioottia trolliksi. Vaikea ymmärtää koska pojuhan aiheuttaa vain vahinkoa palkkansa maksajalle sekoiluillaan. Tätä kannattaisi maahantuojaportaassa vähän miettiä ja ryhtyä toimenpiteisiin.


    • brändinrakennusta

      Lexus oli tullessaan hyvä auto, mutta kun sai sen maineen, niin alasajo laadussa ja ominaisuuksissa alkoi välittömästi ja nykyään se on perusbulkkia ja vain vähän Toyotaa parempi. Toyota teki saman aikanaan Priuksen kanssa, eli teki ensimmäiset paremmaksi kuin nykyiset.

      • äläOleNoinSokea

        Lexus oli 80-90 luvun vaihteessa hiljainen ja laadukas auto joka oli tarkoitettu kilpailemaan Mesen kanssa ja onnistuikin siinä kohtalaisesti. Mutta kun se sai hyvän maineen ja kuitenkaan ei saavuttanut Mesen statusta tai laatua, niin sen laatuun ei enää panostettu ja se putosi paria luokkaa alemmaksi. Nykyään Lexus on ruma, Toyotan ns. parempi versio joka ei kilpaile kuin länsiautojen paremman keskikastin kanssa, mutta jää paremman premiumin alle.
        Et oikein ymmärrä mitä luet, sillä ole niin "uskossa". Eli kerrataanpa vielä kerran.
        Toyota käyttää ns. porttiteoriaa, eli teki ensimmäisestä hybridistä teknisesti kestävän ja ensimmäisistä Lexusista laadukkaita ja tällä saadaan asiakkaat uskomaan johonkin hyvään. ja kun maine on saatu, niin tuotteen laatu ja taso voidaan pudottaa peruskuraksi ja silti se menee vanhalla maineellaan kaupaksi. Mietippäs kuinka hybridille olisi käynyt jos ensimmäinen auto olisi ollut kovin vikainen ja huonosti toimiva. Nyt nuokin on palautettu normaalille aasialaiselle tasolle, eli kertakäyttö kulttuurille.


      • Toyota-palstan
        äläOleNoinSokea kirjoitti:

        Lexus oli 80-90 luvun vaihteessa hiljainen ja laadukas auto joka oli tarkoitettu kilpailemaan Mesen kanssa ja onnistuikin siinä kohtalaisesti. Mutta kun se sai hyvän maineen ja kuitenkaan ei saavuttanut Mesen statusta tai laatua, niin sen laatuun ei enää panostettu ja se putosi paria luokkaa alemmaksi. Nykyään Lexus on ruma, Toyotan ns. parempi versio joka ei kilpaile kuin länsiautojen paremman keskikastin kanssa, mutta jää paremman premiumin alle.
        Et oikein ymmärrä mitä luet, sillä ole niin "uskossa". Eli kerrataanpa vielä kerran.
        Toyota käyttää ns. porttiteoriaa, eli teki ensimmäisestä hybridistä teknisesti kestävän ja ensimmäisistä Lexusista laadukkaita ja tällä saadaan asiakkaat uskomaan johonkin hyvään. ja kun maine on saatu, niin tuotteen laatu ja taso voidaan pudottaa peruskuraksi ja silti se menee vanhalla maineellaan kaupaksi. Mietippäs kuinka hybridille olisi käynyt jos ensimmäinen auto olisi ollut kovin vikainen ja huonosti toimiva. Nyt nuokin on palautettu normaalille aasialaiselle tasolle, eli kertakäyttö kulttuurille.

        trollipojuna jatkat vanhaa linjaasi väittämällä asioista omia mielipiteitäsi kuitenkaan yksilöimättä mitään. Kerro nyt viimein porttiteorioidesi sijaan mitkä asiat ovat huonontuneet vanhaan verrattuina vaikkapa Lexuksen hybrideissä. Voin kyllä vastata itse esittämääsi kysymykseen: Lexukselle olisi käynyt kuten Vw-konsernin hybrideille tulee käymään. Juosten kustu ei tule koskaan menestymään. TSI DSG Vw-hybridiharjoitelma = katastrofi. Kuka oikein uskaltaa ostaa viritelmän jonka jokainen osa on jo itsessään täysi susi. Tuo porttiteoriasi on muuten hyvinkin tuttu ilmiö puhuttaessa Vw-konsernin laadusta. Vielä 90-luvun alussa konserni valmisti autoja jotka kestivät hyvin huollettuina siinä kuin monet muutkin autot. Mietipäs poju tilannetta nykyisin kun mikään ei näytä konsernilla onnistuvan.


      • ei.riisipussia
        äläOleNoinSokea kirjoitti:

        Lexus oli 80-90 luvun vaihteessa hiljainen ja laadukas auto joka oli tarkoitettu kilpailemaan Mesen kanssa ja onnistuikin siinä kohtalaisesti. Mutta kun se sai hyvän maineen ja kuitenkaan ei saavuttanut Mesen statusta tai laatua, niin sen laatuun ei enää panostettu ja se putosi paria luokkaa alemmaksi. Nykyään Lexus on ruma, Toyotan ns. parempi versio joka ei kilpaile kuin länsiautojen paremman keskikastin kanssa, mutta jää paremman premiumin alle.
        Et oikein ymmärrä mitä luet, sillä ole niin "uskossa". Eli kerrataanpa vielä kerran.
        Toyota käyttää ns. porttiteoriaa, eli teki ensimmäisestä hybridistä teknisesti kestävän ja ensimmäisistä Lexusista laadukkaita ja tällä saadaan asiakkaat uskomaan johonkin hyvään. ja kun maine on saatu, niin tuotteen laatu ja taso voidaan pudottaa peruskuraksi ja silti se menee vanhalla maineellaan kaupaksi. Mietippäs kuinka hybridille olisi käynyt jos ensimmäinen auto olisi ollut kovin vikainen ja huonosti toimiva. Nyt nuokin on palautettu normaalille aasialaiselle tasolle, eli kertakäyttö kulttuurille.

        Testissä Lexus hävisi ihan ns. normaaleille länsiautoille, ei tarvinnut olla yhtään premiumia mukana. Lexus on Hyundain tasoinen auto, ulkonäöltä niiä ei erota toisistaan. Itse en alennu riisipussilla ajamaan.


      • S_Arka
        ei.riisipussia kirjoitti:

        Testissä Lexus hävisi ihan ns. normaaleille länsiautoille, ei tarvinnut olla yhtään premiumia mukana. Lexus on Hyundain tasoinen auto, ulkonäöltä niiä ei erota toisistaan. Itse en alennu riisipussilla ajamaan.

        " Itse en alennu riisipussilla ajamaan." Nyt kun aloit korostamaan omaa persoonaasi "itse"-ilmaisulla, kerro ihmeessä lisää. Sitten voivat muut nimimerkit paremmin arvostaa suurta (?) mielipidevaikuttajaa!


      • Missä_testissä
        ei.riisipussia kirjoitti:

        Testissä Lexus hävisi ihan ns. normaaleille länsiautoille, ei tarvinnut olla yhtään premiumia mukana. Lexus on Hyundain tasoinen auto, ulkonäöltä niiä ei erota toisistaan. Itse en alennu riisipussilla ajamaan.

        Millä osa-alueilla? Aika epämääräisiä ovat nuo sinun perustelusi, Toyota-palstan trollipoju. Yritetään kuitenkin ymmärtää skitsofreniaasi, olethan nytkin ollut jo muutaman päivän "lomalla" yh-äipän peräkammarissa. Et suostu riisipussilla ajamaan? Et tietenkään sillä ajathan paljon mieleisemmällä Helkama Raisulla. Yritä nyt viimein vähän miehistyä vaikka miehen malli puuttuukin. Tulee sitä kaivattua uskottavuuttakin juttuihisi samalla.


    • ItäkippahanSe

      Tottahan se on. Nahkapulkkaa voi asennetta ja erilaista nimeä antaa, ja korkea hinta antaa sekin ymmärtää että herroiksi tässä ajetaan...Mutta kun istuu kuskipukille niin hallintalaitteissa paljastuu se sama tojosta tuttu itäautofiilis. Kovamuovi. Tuoksu, kaikki.

    • rto-996

      Jos lexus ei ole laatu auto,niin mikä ihme merkki sitten on?Itse ainakin kokeilen seuraavaksi lexusta.Bmw:t ja mersut ja audit jo kokeiltu.Niissä ei ainakaan kummoinen premium ja laatu ole.

      • k.ilisee

        Se mitä olet kokenut BMW,mersu ja Audi on juuri sitä nykypäivän alempaa premiumia jos kuvittelet että Lexus painii samassa sarjassa tulet pettymään karvaasti sillä Lexus ei yllä läheskään sille tasolle.Se on tavallinen keskikastin auto jota jollain puun näköisellä muovilla, kromatulla muovilistalla, sekä keinonahka istuimilla on koetettu ehostaa.Voi olla jopa kasattu koreassa, kun kaikkialla paistaa halpuus.


      • itämaan.tietäjä

        Lexus on itämainen kulkine,koreassa kasattu tojotan ylijäämä osista.laatu ongelmat siitä kun pannaan kaikkipaskat kattilaan niin soppakin on mitä sattuu.


    • rto-996

      Bmwt on ollut parhaita ajaa.Vaikka vertaan mihinkä.Lexus kokemusta ei vielä ole.Keväällä tulisi is tai gs.Onko tosiaan niin että saksan merkit on parempia kuin lexus.Esim.isot bmwt ajolleen parempia

      • KromattuKorolla

        Pienempikin Bmw edustaa aivan eri gatekoriia kun Lexus joka on samassa luokassa esim.Nissan juken kanssa,Bemari on saksalaisista huonoin ja LeXus ei yllä lähellekään sitä.LeXus voi olla koreassa kasatuista paras mutta luxus se ei ole.


    • Haaveilija___

      Jos olisi paljon rahaa, ostaisin Lexuksen, muut ei vakuuta.

      • pipipääkö

        Jos on paljon rahaa miksi ostaa leksus?häh?


    • Toyota-palstan

      trollipoju on taas riehunut skitsofreniansa innoittamana kirjoitellen puolenkymmentä mielipidettä Korean Lexuksesta. Kylläpä on veitikka taas niin sekaisin. Mutta eihän se mitään uutta ole tältä mielenterveyspotilaalta, kymmenen vuoden sairastelun jälkeen.

      • Olen_sitkeä

        vai voitko väittää muuta. Voin jaktaa keksustelua vaikka huomiseenaamuun.


    • Hehhehheheheh

      Aloittajalla käynyt hermoon, kun on löytänyt Audista tai Porschesta Skodan logolla olevia osia.

      • Toyota-palstan

        trollipoju aloittajana on saanut lukea palstoilta sen verran paljon vittuilua että jos se ei olisi mielenterveyspotilas omassa kuplassaan, olisi se jo varmasti tehnyt ns. henkilökohtaisen ratkaisun jo vuosia sitten. Nykyisin vain jauhaa omaa sairasta agendaansa Toyotan solvaamiseksi maksettuna trollina (Vw/Skoda) eikä välitä mistään, ei edes siitä mitä tapahtuu kun nimensä jossain välissä kuitenkin paljastuu. Sellainen tauti on skitsofrenia jota poju sairastaa. Sama tauti kuin monilla "Lapinlahden linnuilla" tai "Junanpysäyttäjillä". Molemmilla ryhmillä vahva usko omiin yliluonnollisiin voimiin.


      • mikä.sinua.risoo

        Oletko kalju?


      • Toyota-palstan
        mikä.sinua.risoo kirjoitti:

        Oletko kalju?

        trollipoju vastasi kysymyksellä, omalla tutulla tasollaan.


      • laho.lelux

        Pyydä äityliltä lisää rahaa kiinalaisen kinnerin renkaisiin, vatipää!


    • osta.hyny

      Kannattaa ennemmin ostaa Hyundai. Ei ruostu niin nopsaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe