Esko ja Kirsti Aho eroavat!!

Annika

Esko Aho seurustelee naisen kanssa, joka oli hänen vaaliavustajansa. Asuu Helsingin Kruunuhaassa ja siellä Esko liikkuu erilaisiin vuorokaudenaikoihin esim. aamuseitsemältä. Samana päivänä kun Esko oli pressaanvaalitentissä tv:ssä hehkuttanut perhearvoja, käveli hän rakastajattarensa kanssa käsikynkkää porttikongissa vastaan. Eipä näytä yrittävän edes salailla suhdetta!

28

19773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kk

      Mun mielestä eskosta on aina haissut joksikin muuksi naamioitu oman edun tavoittelu, kaksinaamaisuus. Toi juttu saattaa hyvinkin pitää paikkansa.

    • Näin on!

      Esko Aho, se on ihan laho, kuin myös Juhantalo!!

    • väykky P

      Tämä tieto vuodelta 2002 Esko Ahon avioerosta on minulle uusi. Eikö Esko ja Kirsti Aho pidä edelleen yhtä?

    • Hffccccfgg

      Ihan tuore juttu, hyvä!

      • Entä Paasikivi?

        Mites Kekkosen naisjutut?


    • Quuppaaja

      Meneekö Esko nyt kestovärjäämään päälakensa?

      • poioi898077

        Ja suoristaan jyrsijän etuhampaansa?


    • Eino Casanova
    • LauLai

      Wikipedialla ei ole sitä tietoa, että Ahot olisivat eronneet? Taidan uskoa enemmän Wikiin ;)
      Ps. Vaikka tuo väite rakastajattarestakaan ei ole luotettava, niin syrjähypyt ei ole ainoa peruste arvostella ihmistä

      • Tikkua.silmään

        Ei tullut sitten katsottua jutun vuosilukua?

        Pöljä...


    • yhdessänähty

      Tietääkseni nykyisin Esko Aho seurustelee Matti Vanhasen kanssa.

      • Pokas-sen-Citymarketista

        onko muna-masa toppi?


      • näinihanitse

        Esko tuli viimekesänsä(2016) kaupassa vastaan vaimonsa Kirstin kanssa!! Kauppa oli Vetelin S-Market !!


      • asioistatietävätaho
        näinihanitse kirjoitti:

        Esko tuli viimekesänsä(2016) kaupassa vastaan vaimonsa Kirstin kanssa!! Kauppa oli Vetelin S-Market !!

        Eskon urheiluseura on Vetelin Kuivat.


      • vetelinkuivat.ry
        näinihanitse kirjoitti:

        Esko tuli viimekesänsä(2016) kaupassa vastaan vaimonsa Kirstin kanssa!! Kauppa oli Vetelin S-Market !!

        Jaa, näit, vai?


      • Topiasvaan

        Kuulin kylillä, että Nummisuutarin Esko on etonnut Kreetasta. Mutta pahus, eiväthän he edes olleet naimisissa. Koitan ottaa selvää asioista.


      • näinihanitse
        vetelinkuivat.ry kirjoitti:

        Jaa, näit, vai?

        Näin ihan itse omilla silimillä !!


    • VeteliTuttuPaikka

      Eivät ole eroneet. Tieto.

    • kirstisyys

      Kymmenkunta vuotta sitten Esko heilasteli jo Tanjan kanssa Skattalla kotibileissä.

      • Vaimoke2

        Sen takia lähtivät sinne "Harvadiin" - oli Kirstin tahto.
        Ottaa välimatkaa ettei tulisi ero. Siis heille mutta Tanjallle kyllä.


    • Johanita

      Parasta aikaa Aho tv3 aamutelkussa.Hyvä viimeisenä parhaana puhujana, siis ulos anniltaan, sormus sormassa.

      • Ahonlaitaa

        Sormassa?


    • Kukamuistaa

      Kuka on Erkki Aho? Entinen pressako? Muistaakseni oli kyllä Ahti Saari eikä mikään Erkki

    • Anonyymi

      Mies joka juoksee karkuun totuutta jopa tuulikaappia myöten.Ei mitään luottamuasta ja myötätuntoa näille tyypeille.

    • Anonyymi

      Ei ne vielä oo eronnut-virallisesti. Taitaa kyllä asua eri paikkakunnilla.Ei paljon mies oo kotona ollut vaimonsa kanssa koskaan.Lapsia on kyllä käynyt tekemässä ja lähtenyt takaisin Hkiin tai ulkomaille.

    • Anonyymi

      Iljettävä mies joka suhteessa.

      • Anonyymi

        Kaksinaamainen tyyppi, joka ei ikinä toipunut, kun hävisi pressan vaalit. En yhtään epäile etteikö voisi olla suhde toiseen naiseen. Luihu tyyppi joka suhteessa.


    • Anonyymi

      Onko nyt sit eronneet

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1810
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      222
      1500
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      82
      1454
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1318
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1091
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1073
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      922
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      906
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      846
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      814
    Aihe