Esko ja Kirsti Aho eroavat!!

Annika

Esko Aho seurustelee naisen kanssa, joka oli hänen vaaliavustajansa. Asuu Helsingin Kruunuhaassa ja siellä Esko liikkuu erilaisiin vuorokaudenaikoihin esim. aamuseitsemältä. Samana päivänä kun Esko oli pressaanvaalitentissä tv:ssä hehkuttanut perhearvoja, käveli hän rakastajattarensa kanssa käsikynkkää porttikongissa vastaan. Eipä näytä yrittävän edes salailla suhdetta!

34

24954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kk

Mun mielestä eskosta on aina haissut joksikin muuksi naamioitu oman edun tavoittelu, kaksinaamaisuus. Toi juttu saattaa hyvinkin pitää paikkansa.

• Näin on!

Esko Aho, se on ihan laho, kuin myös Juhantalo!!

• väykky P

Tämä tieto vuodelta 2002 Esko Ahon avioerosta on minulle uusi. Eikö Esko ja Kirsti Aho pidä edelleen yhtä?

• Hffccccfgg

Ihan tuore juttu, hyvä!

• Entä Paasikivi?

Mites Kekkosen naisjutut?

• Quuppaaja

Meneekö Esko nyt kestovärjäämään päälakensa?

• poioi898077

Ja suoristaan jyrsijän etuhampaansa?

• Eino Casanova
    • LauLai

Wikipedialla ei ole sitä tietoa, että Ahot olisivat eronneet? Taidan uskoa enemmän Wikiin ;)
      Ps. Vaikka tuo väite rakastajattarestakaan ei ole luotettava, niin syrjähypyt ei ole ainoa peruste arvostella ihmistä

• Tikkua.silmään

Ei tullut sitten katsottua jutun vuosilukua?

Pöljä...

• yhdessänähty

Tietääkseni nykyisin Esko Aho seurustelee Matti Vanhasen kanssa.

• Pokas-sen-Citymarketista

onko muna-masa toppi?

• näinihanitse

Esko tuli viimekesänsä(2016) kaupassa vastaan vaimonsa Kirstin kanssa!! Kauppa oli Vetelin S-Market !!

• asioistatietävätaho
        näinihanitse kirjoitti:

Esko tuli viimekesänsä(2016) kaupassa vastaan vaimonsa Kirstin kanssa!! Kauppa oli Vetelin S-Market !!

Eskon urheiluseura on Vetelin Kuivat.

• vetelinkuivat.ry
        näinihanitse kirjoitti:

Jaa, näit, vai?

• Topiasvaan

Kuulin kylillä, että Nummisuutarin Esko on etonnut Kreetasta. Mutta pahus, eiväthän he edes olleet naimisissa. Koitan ottaa selvää asioista.

• näinihanitse
        vetelinkuivat.ry kirjoitti:

Jaa, näit, vai?

Näin ihan itse omilla silimillä !!

• VeteliTuttuPaikka

Eivät ole eroneet. Tieto.

• kirstisyys

Kymmenkunta vuotta sitten Esko heilasteli jo Tanjan kanssa Skattalla kotibileissä.

• Vaimoke2

Sen takia lähtivät sinne "Harvadiin" - oli Kirstin tahto.
        Ottaa välimatkaa ettei tulisi ero. Siis heille mutta Tanjallle kyllä.

• Anonyymi
        Vaimoke2 kirjoitti:

Sen takia lähtivät sinne "Harvadiin" - oli Kirstin tahto.
        Ottaa välimatkaa ettei tulisi ero. Siis heille mutta Tanjallle kyllä.

Tanja taisi olla aika monen salap**o .

• Johanita

Parasta aikaa Aho tv3 aamutelkussa.Hyvä viimeisenä parhaana puhujana, siis ulos anniltaan, sormus sormassa.

• Ahonlaitaa

Sormassa?

• Kukamuistaa

Kuka on Erkki Aho? Entinen pressako? Muistaakseni oli kyllä Ahti Saari eikä mikään Erkki

• Anonyymi

Mies joka juoksee karkuun totuutta jopa tuulikaappia myöten.Ei mitään luottamuasta ja myötätuntoa näille tyypeille.

• Anonyymi

💩😆💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

💩😆💩

Lopettakaa paskanjauhanta Kirsti ja Esko Aho on kuulkaas edelleen yhdessä on ollu jo vaikka kuinka kauan.

• Anonyymi

Ei ne vielä oo eronnut-virallisesti. Taitaa kyllä asua eri paikkakunnilla.Ei paljon mies oo kotona ollut vaimonsa kanssa koskaan.Lapsia on kyllä käynyt tekemässä ja lähtenyt takaisin Hkiin tai ulkomaille.

• Anonyymi

Iljettävä mies joka suhteessa.

• Anonyymi

Kaksinaamainen tyyppi, joka ei ikinä toipunut, kun hävisi pressan vaalit. En yhtään epäile etteikö voisi olla suhde toiseen naiseen. Luihu tyyppi joka suhteessa.

• Anonyymi

Onko nyt sit eronneet

• Anonyymi

Eikö ihmisillä ole muuta tekemista kuin puhua paskaa ihmisistä. Turpa kiinni ja keskittytaan siihen omaan elämään. Voipi olla et oma ukko tai akka käy maksullisissa. Kannattas vähä seurata

• Anonyymi

Esko Aho on hieno mies. Äänestin Ahoa vuoden 2000 presidenttivaaleissa. Hyvä niin. Ei tarvitse kärsiä hirveää häpeää, että olisin äänestänyt Tarja Halosta. Vuoden 2006 vaaleissa äänestin Sauli Niinistöä. Tarja Halonen on Suomen historian ylivoimaisesti huonoin presidentti.

• Anonyymi

SivariJussi tai GraduLaura olisivat olleet kaikkein parhaimpia puolustusvoimain ylipäälliköksi. Harmi, ettei äänet riittäneet.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      245
      2290
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1521
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1426
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1285
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      22
      1004
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      177
      891
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      826
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      772
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      58
      755
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      745
    Aihe