Vaadin että suomen poliisi aloittaa viipymättä tutkinnan henkilöstä nimellä steve josh sekä Tira Kaysa Paolina Doran
face bookissa . kuvassaan ja kertomuksessaan mies sanoo olevansa yhdysvaltain armeijan upseeri syyriassa, jonka komennossa on 1000 miestä. Hän oli saanut marokkolaisen vaimoni uskomaan ettei kyse ole valehenkilöstä, antoi osoitteemme
Kun olimme keskustelleet syvällisistä aiheista, ja pyytäneet tämän kentsun kylään, saimmekin vieraita jotka osoittautuivat marokon al qaidan ja saksalaisten uusnatsien edustajiksi
Emme tiedä onko näillä asioilla mitään yhteyttä, mutta olisi kuitenkin hyvä poliisin selvittää onko facebookissa esiintyvä henkilö pöllinyt todellisen us kenraalin kuvan, vai onko vain takki pöllitty ?Ja vaimoni on yhä vakuuttunut että mies on aito.
Sensijaan amerikassa asuvat suomalaiset konservoituneet pysähtyneistö -kokoomus naiset Tira Kaysa Paolina Doran
väittävät että kyseessä varmasti on huijari ja tiesmikä al qaida tai russia…Mutta jospa JOSH ei valehtelekkaan, silloin noilla amerikan konservatiivisilla suomalais kanoilla onkin selityksen paikka
dear steve. some people in usa who are from finland originally are saying that you are fake person, surely not work in us army. Maybe im idiot when i took you very seriously . But if you are russian general, we can continue our friendship, because I have nothing against Russians. Most of people in Maroc think so. French terrorists we not like, and al qaida originally is same as maroccian freedom fighters. Isis was born when they went to hang saddam Hussein and german ´´sport clubs ´´ (new natzies )are still supporting isis , ( in Europa )
we have lot to tell you dear steve, when you finish your work and go to pension. Come here , we can plan new culture adventure turist bisnes in west sahara beach 1001 km long. Sidi ifni - Dakhla. Here is subrobical climate and very few people. We plan to lead here 38 000 exilers from cold dark Finland and from palestina all who want run away to peacefull paradise. If you really are American general , it would suit for you very well to lead project of peace. We invite to dakhla 28.4.2017 presidents Trump Putin Niinistö Kaljuleidi and his majestet King of Marocco . To celebrate indepence of 0 years of west sahara ( new name atlantis ) and 100 years old Finland. King of atlantis is 12 years old son of highly respected Muhamed VI and we show to all world example how make Islamic revolution by force of culture, without killing anybody
Festival continue near by the kings road TRUMP TRAIN from maroc to andalucia Portugal france bayer tsech rp Poland white Russia Gdov Terijoki sortavala niirala ilomantsi kiuruvesi multia keuruu 1.-7.7 . Several 100 motorcycle clubs in Europa and America are invited to send their bikes and scooters by ship to habour of dakhla ATLANTIS before …28.4.2017 or if someone not want go to Islamic land, send them to Algeciras spain before 3.5.2017
. But it would be nice that you send letter to those ladies in usa and to me and [email protected] ..show your documents, if you are really us officer, you cant have anything to hide from me and finnish police. ladies in usa who say that you are lier , are
Tira Kaysa Paolina Doran
Puolassa ihmiset piirittävät parlamenttitaloa ja suomessa sen kaasuttamista suunnitellaan
…me ja monet muut olemme monen vuoden ajan varoitelleet miten Puolassa alkaa kohta helvetillinen kähinä ja että Helsingin käräjäoikeuteen , keuruun kaupungintaloon tai asianajajaliittoon jotain vaarallista kaasua...mistä on kyse, selviää tästä mutta voin puhelimessa vastata poliisin tai median kysymyksiin
Suomalainen hannu asui Puolassa 1998 -2005 jolloin poliisi karkoitti hänet talostaan ja rankalla fyysisellä väkivallalla ulos koko maasta. 10 vuoden investoinnit 1,469 milj euroa ja 4 vuotias poikalapsi ryöstettiin , mutta maata 34 hehtaaria edes puolalaiset eivät ole kyenneet varastamaan. sen rikoksen onnistumiseksi minua ja miestäni on uhattu tappamisella Espanjassa ja Portugalissa, että menisimme allekirjoittamaan että hannun pojalle kuuluvat maat pitää antaa ahneelle anopille Halina Cieplucha ul Bratyslawska 13 m 24 LODZ ..Kun hannu ei suostu häntä on 9 vuoden ajan kiristetty poikansa tapaamisoikeudella ( peruskurvajohtaja [email protected] ja viisi maksutonta lakimiestä auttavat puolalaista mafiaa, kun Hietikon mielipiteet ovat niin perin vittumaisia ) Alkupamaus tähän oli mieheni kirje Puolan presidentille, jossa hän varoitti rankoista seuraamuksista kun Puola ja usa aloittivat tämän III maailmansodan piittaamatta YK n kiellosta. Samasta syystä johtuen mieheni pantiin Suomessa oikeuteen , otettiin pois ainoa lapsi , kaikki kansalaisoikeudet ja karkoitettiin tänne saharaan riitta vanhasen määräyksellä joka rikkoo suomen perustuslakia. Se tapahtui 4 vuotta sitten ja kohta vanhanen sai hannun sijasta tuhansia mamuja
www.unianova.eu/poliisi.htm
38 000 lle suomen mamulle oma valtio
7
229
Vastaukset
- yhskdf
Marokon al qaidan edustajat sanoivat viimeksi tänään aivan selvästi että he puuttuvat asiaan , josta tuossa avauksessa kerron. He menevät saksalaisten is is uusnatsien kanssa Puolan miedzylesiaan ja hajottavat kaikki talot, huutavat , menkää suomeen tai teidät tapetaan ...Näin hannun perheelle tehtiin ja suomen konsulin vappu pajalan mukaan sellainen on täysin laillista. Myös auton polttaminen on puolASSA LAILLISTA .. Kodin tuhoaminen ja ainokaisen pojan varastaminen keuruun eko lesbojen kommunismiin ja miesvihaan manipuloitavaksi rangaistaan islamin lain mukaan kuolemalla. Hannu tai minä emme ole sanoneet tähän mitään muuta kuin että Violetta sarnowiakille ja hanen pojalleen ei saa tapahtua mitään pahaa. He ovat jo rangaistuksia saaneet liikaakin . Hannun mielestä keuruun ekokylan 50 ihmistä pitäisi armahtaa ja tuomita korvamaan 9 vuotta jatkunut rikoksensa niin että tuon aiemman keuruun varavankilan kaikki maat ja rakennukset omistus annetaan arkkitehti sarnowiakin pojalle 96 % sti. 4% järjestölle keltaiset ry , jonka rekisteriin merkitty johtaja on sarnowiak
Mutta siltä varalta että saksalaiset is is sturm joukot käyttävät samaa kaasua kuin asianajajaliitossa ja eduskunnassa, minä ja mieheni olemme pyytäneet että viola ja william muuttaisivat portugalin taviran rannoille salaiseen osoitteeseen. Heillä on tämän vuoden loppuun asti aikaa ilmoittaa haluAVANSA talon ja appelisiinipuutarhan ilmaiseksi , sekä 6 sylinterisen automaatti mersun . Jos Viola ei ilmoita ennen 31.12 2016 asianajaja ana paula duartelle portugaliin tästä, varaamme heille siitä huolimatta mahdollisuuden käyttää yhtä makuuhuonetta ( ilmaiseksi ) keittio kylppäri jaettu mukavan suomalaisen perheen kanssa jossa on 12 vuotias poika. Puolan maatilalle sudeetti vuoristoon perustetaan camping 200 lle saksalaisille asuntoautolle ja tasta hommasta viola ja william molemmat tulevat saamaan 11 600 e kuussa. Heidän pitäisi häipyä suomesta , koska violaa kohtaan voi tulla keuruulla agressioita jotka kuuluisivat sosiaali sioille , hänen suomalaisille lakimiehilleen , äidilleen ja sisarelleen , lakimies serkku iza dzikowskalle .
... william voi hyvin käydä suomalaisen lukion etänä appelsiini puun alla istuen , ja ajella mopolla kun ei palele eikä tule räntää .On väärin kaikkia kohtaan jos violetta varakas kartanonomistaja käyttää suomen veronmaksajien rahoja yhtääkään euroa. Nuo kaksi ovat myös portugalin talon omistajia William 20 % , viola 7 %
Minulla sofia hietikolla tai miehelläni ei ole ollut al qaidan suuntaan minkäänlaista kommenttia emmekä ota vastuuta mitä kohta seuraa puolassa ja helsingin käräjäoikeudessa porkkalankatu 13, asianajajaliitossa , sosiaalijohtaja kari nuuttilan toimistossa kauhajoella , suupohjan kiinitestökeskuksessa ossi viljakaisen ayr veda vastaanotolla , algarve suomi seuran tornitalossa, keuruun ekokylässä frantsilan yrttitilalla ja muissa kohteissa joissa tähän rikokseen on sekaannuttu. Minun ja mieheni mukaan asia pitäisi selvittää normAalin oikeusprosessin kautta ja [email protected] suomessa on ottanut toimeksiannon. Muttei uskalla tehdä mitään.
voin vastata median tai poliisin kysymyksiin numerossa jonka saatte suomen rabatin konsulilta Maija Liisa Vähäkuopus
rikostutkintapyynnöt poliisille suomeksi www.unianova.eu/poliisi.htm juhlareitti alfasta atlantiksesta lopun FIN maahan omegaan tulee trump train ensi kesänä niiralan mutaölahden koitereen kaavin juuankosken varpaisjärven iisalmen runninkylän kiuruveden viitasaaren multian kautta keuruun ekokylään halki euroopan 69 päivää www.unianova.eu/journey.htm Olipa sekavaa horinaa!
- rkflsl
onko sepe kännissä kun ei osaa lukea. aihepiiri on todella sekava sotku, se on totta eikä sen kuvaaminen ymmärrettävästi ole ihan helppo asia. tämä n jälkeen en enää vastaa mihinkään kommentteihin
rkflsl kirjoitti:
onko sepe kännissä kun ei osaa lukea. aihepiiri on todella sekava sotku, se on totta eikä sen kuvaaminen ymmärrettävästi ole ihan helppo asia. tämä n jälkeen en enää vastaa mihinkään kommentteihin
Minä käytän alkoholia niin paljon kuin huvittaa!
Tira on isänmaallinen uudelle kotimaalleen USA:lle ja jos hän sanoo, että kertomasi mies on huijari, niin hän myös hyvin todennäköisesti on sitä.
Nuo " amerikkalaiset kenraalit " Afganistanissa ja ties missä, ovat eräs netin vanhimmista huijausyrityksistä.
Sinulle ei kuulu mitenkään, että kuinka USA:n kansalainen omassa maassaan äänestää, eikä varsinkaan arvostella sen perusteella.
Jos haluat syytää rahasi tai vaimosi rahat tuolle stevejoshille, niin siitä vain, mutta meidän muiden iloksi voisit laittaa linkin hänen profiiliinsa, koska huijari valitsee aina nimen joita on satoja, joten ilman apuasi sitä ei löydä kukaan. 🤔
Ps. Jatkossa ei kannata enää kirjoitella juovuksissa, sinut voidaan jo tämän perusteella tunnistaa, jos nyt ketään kiinnostaa.- ksjfg
minä olen muslimaani enkä käytä alkoholia. Ei kuulu minulle kuka äänestää mutta trumppi kirjoitti minulle puolen vuoden aikana 38 kirjettä. Eikä minun ja suomalaisen mieheni tunnistaminen vaadi muuta kuin yhfteydenoton marokon konsuliin [email protected] En ole aikeissa maksaa mitään rahaa kyseiselle miehelle, olen kysynyt poliisilta voidaanko varastaa jonkin todellisen us upseerin kuva ja identiteetti tuohon tapaan , katso fb ssä steve josh . Luulisi ettei ole ihan laillista puuhaa jos tämä fb n steve josh on jotain muuta kuin sanoo. pyysin häntä esittämään suomen suojelupoliisille dokumenttinsä ennenkö jatkan keskustelua yhtään sanaa. Eilen käyneet vieraat vähän pelotti
ksjfg kirjoitti:
minä olen muslimaani enkä käytä alkoholia. Ei kuulu minulle kuka äänestää mutta trumppi kirjoitti minulle puolen vuoden aikana 38 kirjettä. Eikä minun ja suomalaisen mieheni tunnistaminen vaadi muuta kuin yhfteydenoton marokon konsuliin [email protected] En ole aikeissa maksaa mitään rahaa kyseiselle miehelle, olen kysynyt poliisilta voidaanko varastaa jonkin todellisen us upseerin kuva ja identiteetti tuohon tapaan , katso fb ssä steve josh . Luulisi ettei ole ihan laillista puuhaa jos tämä fb n steve josh on jotain muuta kuin sanoo. pyysin häntä esittämään suomen suojelupoliisille dokumenttinsä ennenkö jatkan keskustelua yhtään sanaa. Eilen käyneet vieraat vähän pelotti
Mistä päättelit, että kirjeet ovat Trumpilta? Steve Josheja on vähintäänkin kymmeniä, joten ilman linkkiä on mahdotonta tietää ketä tarkoitat.
Eipä silti, katselin hetken kirjoituksiasi facebookissa ja tulin siihen tulokseen, että minä en voi sinua auttaa. Lääkäri ehkä voisi?
Yhden neuvon kuitenkin annan, jätä ihmisten koko nimen kirjoittaminen pois solvaavista kirjoituksistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750