Vaimoa kimpassa

Ystäväporukka

Vietimme vaimoni syntymäpäiviä ja niin kuin aina kun väki vähenee niin pidot paranee
Olemme tottuneita kimppakivan harrastajia kaveripiirissämme ja olin vinkannut parille kaverille että voitaisiin antaa vaimolle erikoislahja miehissä
Ja kun porukka oli lähtenyt sanoin vaimolle että nyt on erikoislahjan aika ja sidoin vaimon silmät ja vinkkasin kaverit mukaan ja talutin vaimon makuuhuoneen puolelle ja riisuin hänet ja kun paljastui paljasta pintaa niin suuttelimme häntä vuorotellen ja kun sain riisuttua hänet alasti ja ohjattua hänet sänkyymme niin tulimme hänen kummallekin puolelle ja kolmas mies asettui reisien väliin jolloin vaimoni tiesi varmaksi mitä on tapahtumassa mutta antoi siteen olla ja jatkoimme kierroksen vaimoni ollessa sokkona ja tietämättä ketkä oli mukana ja kun otimme siteen sitten pois niin jatkoimme vielä 3 vuorokautta Sänky puuhia jona aikana emme pukeneet kertaakaan vaan ainoastaan pyyhkeet istuinsuojina koska naimme vaimoa paljaalla ja pikasuihku ei vie spermoja joita vaimo oli ylitsepursuavan täynnä
Kukaan ei jäänyt puutteeseen ja vaimo oli mielissään yllätys lahjastaan

24

3369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiimainen_aviopari

      On kyllä hienoa kun nainen on kiimainen minulla on erittäin aktiivinen ja Kokeilunhaluinen vaimo saan houkuteltua hänet millaiseen kimppaan haluan ja minä haluan että moni mies panee vaimoani ja kyllä olemme häntä panneet erittäin paljon ja vaimo nauttii täysillä kun miehet himoitsevat häntä

      • VaimoaKimpassa

        Me naimme vaimoa 1N 2-3M kerralla ja meistä jokainen antaa spermansa vaimon pilluun
        Jokainen panee noin 7-10 kertaa päivässä 4 päivää viikossa minä nain vaimoa 2- 3 kertaa päivässä keskenämme vaimolla on noin 100 panoa viikossa


    • Kimppassa

      Pääseekö mukaan?

      • Ota yhteyttä.


    • Ensi.kerta

      Me aloittelemme vasta juteltu yhdelle kaverille että mitä mieltä jos kokeillaan

    • Kiimainen_aviopari

      Vaimo sanoo meille että häntä panettaa onko mukaan haluava ja sen jälkeen me 3 miestä seuraamme perässä niin kuin ankan pojat

    • Vaimolle.vipinää

      Panettaa ja apua tulee soitosta ja vaimo valmistautuu ottamaan miehiä vastaan tänään päätimme hommata 1N 3M porukan ja naimme vaimoa kunnes tulee kaikille levolliset olot

      • Naimaan

        Täältä löytyisi 1-3siistiä tervettä hetero apuria.


    • Ystäväporukka

      Meillä on pantu vaimoa kimpassa jo 27 vuoden ajan ja ensimmäinen joka pani minun vaimoa on vielä mukana eräänlaisena luotto pakina hänellä on lupa panna vaimoani ilman lupaa kysymättä ja vieläkin panee vaimoa noin 1 viikonloppu kuukaudessa noin perjantai iltapäivä-sunnuntai ilta noin 6-10 kertaa viikonloppu ja meillä on noin 15 muuta miestä jotka ovat panoringissämme ei ehkä kaikki niin useasti mutta kuitenkin että vaimolla on vähintään joka toinen viikonloppu 2-3 miestä joskus jopa 2 kertaa viikossa kimppapanot

    • Odottavan_Aika_on_pitkä

      Meillä vaimolla on ihan läpinäkyvä yöasu ja hän tykkää pukeutua siihen kun on miehiä kylässä ja kyllä huomaa kun miehillä alkaa seistä silloi vaimo siirtyy viereen jakavat kullin esille laskee miehen housut ja istuu syliin ja ohjaa kullin sisälleen ja antaa ensikosketuksen puhua jonka jälkeen kaikki makuuhuoneeseen ja ryhmä pano

    • Omakohtainen_kokeilu

      Vaimo oli jälleen kiimassa ja halusi minun järjestävän 3 miestä lisää kimppasessioon ja minä järjestin omia hyviä lapsuudentovereita kimppapanoon ja eikun panemaan vaimoa olin jättänyt ulko oven auki ja ovessa teksti "Tervetuloa"
      Ja pikkuhiljaa alkoi vieraat saapua paikalle ja suoraan panemaan oli mukaan eksynyt kaksi kuokkavierasta mutta saman tarjoilun saivat hekin

    • Kiimainen_aviopari

      Vaimo siskonsa kanssa olivat valmiit parin vaihtoon ja sain toimeksi ottaa yhteyttä miehiin ja löysin kaverit 6 miestä ja taas oli panot ajankohtaiset 2 vuorokautta siinä meni rattoisasti kaikki kaikkien kanssa

    • Ystäväporukka

      Ostin vaimolle seksi vaatteita mustaa pitsiä alusasut alushousuissa pillun kohdalla halkio/pano aukko Vesirajaan ulottuva pitsihame ja läpinäkyvä pusero sukkanauha liivit ja mustat sukat ja juhlat missä asua voi käyttää meille on kutsuttu parikymmentä henkeä tällä kertaa yhtä monta miestä kuin naistakin
      Aloittaessamme ainoa nainen oli vaimoni ja ensimmäisen seksi kerran kierroksen vaimo pani kaikkia sitten saapui 2 naista lisää ja miehet pani kaikkia naisia ainakin kerran tai pari jälleen saapui 2 naista ja enempää naisia ei päässyt paikalle joten juhlat hoidettiin 5N 10M

    • Ystäväporukka

      Minusta on erittäin kiihoittavaa nahdä ja kokea kun vaimoa pannaan porukalla

    • Nautiskelevat

      Meillä oli kaksi ystävääni kylässä niin pyysin vaimoa laittamaan jotain seksikästä päälle
      Tarkoituksena naida kimpassa
      Vaimo saapui olkkarin nojatuoliin istumaan sillain että kaikki pystyi näkemään minihameen alle vaimon paljaan pillun
      Huomasin kavereilla seisovan ja he yrittivät peittää sitä
      Vaimoni tissit näkyivät selvästi pitsisen puseron läpi
      Miehet eivät pystyneet keskittymään puheisiin eikä oikein mihinkään muuhun kuin vaimoni katseluun
      Viimein vaimoni riisui itsensä ja sanoi että nyt olette saaneet katsoa nyt saatte koskea jos halukkaita on
      Vaimoni lähti makuuhuoneeseen ja kaverit katsoivat minuun kysyvästi ja aloin riisua ja sanoin että kuulitte mitä vaimo sanoi
      Niinpä sängyssämme oli kaksi vierasta miestä oman vaimoni ympärillä ensimmäinen ķun oli saanut täyden seisokin vaimoni ohjasi takaapäin panemaan ja siitä alkoi miehet vaihtumaan pillussa tiuhaan tahtiin
      Pesun jälkeen jokainen halusi nuolla vaimon pillua ja sopihan se vaimo oli aivan märkä kun kaverit olivat nuolleet vaimolle kahdet orgasmit
      Aloimme naida vaimoa vuorotellen kuusi panoa myöhemmin pesulle ja takaisin panemaan
      Vaimo sai orgasmin neljännen tai viidennen panokerran jälkeen

    • Me ollaan myös 1N 2tai3 miestä kerrallaan useimmitenù

    • Nyt ollaan valmiita ottamaan 1-2 miestä vaimoa naimaan kanssani kimpassa.
      Vain vaimoa naidaan yhdessä ja vuorotellen

    • VaimoJakoon

      Kimpassa haluaa minunkin vaimo usein.

    • Kimpassa haluan itsekin.

    • Haluamme harjoitella vaimon synttäreitä varten. Onko stuntteja vapaana?

      • hyväpanonen

        Juu, minulla vois harjoitella :):):)


    • Ollaan ekaa kertaa vasta miettimässä hyviä ja huonoja puolia kolmen kimpasta.

      Ollaan harkittu poikakaverin kanssa kahta miestä kanssani.

      Jatkossa myös toista naista kolmen kimppaan.

    • Epäilevä28

      Kunnon panijoista on puute!

    • Anonyymi

      Hyvä synttärilahja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe