Kannataisiko ätmien panostaa ylipainoisiin naisiin

perusätmipuutteessa

Tiedän, että varsinkin monet naiset sanovat usein että ei pidä lähteä sellaisella "valikoivalla" (= epätoivoinen leima otsassa) asenteella viihteelle viikonloppuisin ja olen itsekin yrittänyt saada tuloksetta tällä taktiikalla naista jo vuosia.

Nyt kuitenkin kesän jälkeen päätin, että lähestyn aina baarin rumimpia pullukoita ja selvitin vielä n.s pahimmat räkälät kotikaupungissani...ja tulosta on tullut, olen nyt 4kk aikana saanut peräti kaksi kertaa pillua ja se on todella hyvä saldo kun en ole sitä ennen viitenä vuotena saanut kertaakaan, eli kyllä se nyt vain on niin että jos on itse ruma ätmi niin kannattaa laittaa kaikki energia sellaisiin 30-40kg ylipainoisiin todella rumiin naisiin joilla on sellainen "pubiruusumainen" olemus noin muutenkin.

Suosittelen tätä iskemistaktiikkaa muillekin ätmeille, tosin hardcore ätmeille edes nämä naiset eivät anna, heille suosittelen maksulliselle naiselle menoa.

55

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crux

Hyvä vinkki. Minulla on vähän allergiaa näitä pubiruusuja kohtaan, mutta fiksun oloisia ylipainoisia naisia olen kyllä yrittänyt lähestyä. Mutta eipä ole tullut onnistumisia vuosiin silläkään taktiikalla. Olen ajatellut että näissä räkälöissä heilläkin on kysyntää niin paljon että turha tunkea väliin, kun taas vähän fiksummassa paikassa pinnalliset miehet sivuuttaisivat nämä pullukat jolloin minulle tarjoutuisi tilaisuus. Mutta eipä se auta vaikka olisi kuinka hyvä teoria jos käytäntö ei toimi.

• ykinäinen-ätmi

Ei kannata. Ei vaan kiihotu sellaisesta yli lihavasta naisesta. Itse en ole lihava joten minulle kuuluu normipainoinen nainen. Kävin kyllä joskus baareissa, nykyään harvemmin eikä baareissa edes ollut lihavia naisia vaan ihan normaaleja.

• Pidä.hyvänäsi

Sulle mitään kuulu. Ei ihme kun tuollaiset törpöt jää ilman, kun kuvittelette voivanne vaatia itsellenne ihmistä. Naiset ei ole tavaroita, joiden pitäisi muka läpäistä joku laaduntarkastus kelvatakseen kaupan hyllylle myytäväksi.
        Mutta kun tuolle linjalle lähdetään, niin niputa sitten muutkin ominaisuutesi mitkä pitää tasapuolisuuden nimissä löytyä naisessasi: saatanan ruma, ilkeä, vittumainen, köyhä, kouluja käymätön ja helvetin tyhmä. Avot, siinä sulle unelmakumppani!

• yksinäinen-ätmi

Naisetkin haluaa että mies on komea, lihavat naiset vaatii komeaa miestä.

• 121212121212
        Pidä.hyvänäsi kirjoitti:

Sulle mitään kuulu. Ei ihme kun tuollaiset törpöt jää ilman, kun kuvittelette voivanne vaatia itsellenne ihmistä. Naiset ei ole tavaroita, joiden pitäisi muka läpäistä joku laaduntarkastus kelvatakseen kaupan hyllylle myytäväksi.
        Mutta kun tuolle linjalle lähdetään, niin niputa sitten muutkin ominaisuutesi mitkä pitää tasapuolisuuden nimissä löytyä naisessasi: saatanan ruma, ilkeä, vittumainen, köyhä, kouluja käymätön ja helvetin tyhmä. Avot, siinä sulle unelmakumppani!

"Vaadin pitkän miehen, olenhan itsekin pitkä".

->

"Sulle mitään kuulu. Ei ihme kun tuollaiset törpöt jää ilman, kun kuvittelette voivanne vaatia itsellenne ihmistä. Miehet ei ole tavaroita, joiden pitäisi muka läpäistä joku laaduntarkastus kelvatakseen kaupan hyllylle myytäväksi.
        Mutta kun tuolle linjalle lähdetään, niin niputa sitten muutkin ominaisuutesi mitkä pitää tasapuolisuuden nimissä löytyä miehessäsi: saatanan ruma, ilkeä, vittumainen, vanha, salilla käymätön ja helvetin tyhmä. Avot, siinä sulle unelmakumppani!"

• Palstan.Rumin.Mies
        Pidä.hyvänäsi kirjoitti:

Minkätakia ätmi on yksin? No siksi koska naiset eivät hyväksy häntä ulkoisesti. Ätmiys ei edelleenkään ole synonyymi työttömälle, kouluja käymättömälle, ilkeälle, vittumaiselle yms. Totuus kun on se että ette huoli rumaa miestä vaikka hänen kaikki muut elämän osa alueet ovat kunnossa mutta kas kummaa työtön, kouluttamaton, vittumainen, väkivaltainen komea mies kyllä kelpaa.
        Yhtälailla ätmilläkin on sitten oikeus vaan valikoida niitä parhaimmistoja koska niinhän ne ätmin tasoiset naisetkin tekee.
        Kirjoitustyylistäsi näkee kyllä hienosti sinun ns ominaisuutesi. Näppis sauhuaa ja naama on norsunvitulla kun kohteena on ruma mies.

• Naisasialooser1

Hyvin sanottu, olisi edelliselläkin rumalla naiskirjoittajalla toinen ääni kellossa jos kohteena olisi komea mies.

• tyrkky_jää_yksin

Joo epätoivoisuus paistaa kilometrin päähän. Ettekö voisi jotenkin yrittää vaikuttaa siihen kelpaamattomuuteenne? Työpaikka, mielenterveys ja elämä kuntoon muutenkin? Onko se aina vaan enemmän tyrkyllä oleminen ainoa vaihtoehto parantaa tilannetta?

• crux

Omalta kohdaltani voin sanoa että enemmän tyrkyllä oleminen on ainoa vaihtoehto ja yrittämättä ei tapahdu mitään. Jos menee epätoivoisesti tyrkylle niin voi sentään muutaman lauseen päästä vaihtamaan naisihmisen kanssa, muuten jäisi sekin ilo kokematta. Työpaikka löytyy ja mielenterveyskin on niin kunnossa kuin se vaan yksinäisellä miehellä voi olla.

• tyrkky_jää_yksin

Nyt taidat taas valehdella. Sulla ei taida olla työpaikkaa ja olet aika hörhö muutenkin. Ne asiat pitäisi ensin korjata, niin saisit tyttöystävän. Mieti, että miksi joku valitsisin elätettävän ja muutenkin perässävedettävän puolison?

• AvioATmies

Ei se kunnossa oleva elämä siihen kelpaamattomuuteen auta. Elämä voisi olla tip top muuten kunnossa ja kohdillaan, mutta jos et ole tyrkyllä, kukaan potentiaalinen kumppani ei edes tiedä sitä miten kunnossa se elämäsi onkaan.

• hoikka.parempi

Miksette mene vaan huoriin niin saa hoikkaa nättiä naista

• 902

Tuota maksullista kun ehdottaa, saa vastauksen, että ätmit haluavat muutakin kuin pillua. He haluavat muka hellyyttä, lämpöä ja seurustelua. Silti tässäkin ketjussa hyvin kylmästi laskelmoidaan, että läskiltä pubiruusulta irtoaa pillua helpommin kuin muilta naisilta. Tietenkin irtoaa. Jos nainen on pubiruusu, hän luultavasti juo liikaa ja kännissä tulee tehtyä typeryyksiä.
        Olisi silti reilumpaa ja varmasti mukavampaakin hakea sitä pillua ammattinsa osaavalta ihmiseltä kuin joltain lähiökuppilan ongelmatapaukselta.

• tyrkky_jää_yksin

Kyllä sä voisit mennä ammattilaiselle, niin pääsisit elämässäsi eteenpäin. Etsä kuitenkaan uskaltaisi, mutta harkitse tätä vaihtoetoa.

• reilupelipuolinjatoisin
        902 kirjoitti:

Tuota maksullista kun ehdottaa, saa vastauksen, että ätmit haluavat muutakin kuin pillua. He haluavat muka hellyyttä, lämpöä ja seurustelua. Silti tässäkin ketjussa hyvin kylmästi laskelmoidaan, että läskiltä pubiruusulta irtoaa pillua helpommin kuin muilta naisilta. Tietenkin irtoaa. Jos nainen on pubiruusu, hän luultavasti juo liikaa ja kännissä tulee tehtyä typeryyksiä.
        Olisi silti reilumpaa ja varmasti mukavampaakin hakea sitä pillua ammattinsa osaavalta ihmiseltä kuin joltain lähiökuppilan ongelmatapaukselta.

tuota tuota jos yksinäinen, lihava ja mt-ongelmallinen pubiruusu antaa pillua vastalahjaksi siitä että mies helpottaa naisen yksinäisyyttä niin eikö se ole reilu peli, puolin ja toisin? Molemmat saa edes hetkellisesti helpotusta ongelmiinsa...

• temgesicci
        reilupelipuolinjatoisin kirjoitti:

tuota tuota jos yksinäinen, lihava ja mt-ongelmallinen pubiruusu antaa pillua vastalahjaksi siitä että mies helpottaa naisen yksinäisyyttä niin eikö se ole reilu peli, puolin ja toisin? Molemmat saa edes hetkellisesti helpotusta ongelmiinsa...

Eritoten jouluna on vähän rumemmallakin miehellä mahkut saada paarista pimpsaa yksinäiseltä pullukalta, enkä ole ainoa joka on tätä mieltä, jouluna yksinäisyys korostuu moninkertaisesti.

• Naisasialooser1
        902 kirjoitti:

Oletko vajaaälyinen? ATM haluaa muutakin kuin pillua, mutta muilta naisilta ei saa pillua eikä mitään muutakaan, siltä pullukalta saa edes sitä pillua joka on sekin tyhjää parempi.

Ja itsekin naisena kylmästi laskelmoit kuinka komeaan ja muuten tasokkaaseen mieheen sinulla on mahdollisuuksia, nettideiteissä kylmästi laskelmoiden sivuutat rumat miehet.

• AvioATmies
        902 kirjoitti:

Miten voi olla noin vaikeaa hahmottaa, että ätmikin haluaa tuntea olevansa edes pikkasen haluttu? Prostituoitu antaa kaikille niille keillä on rahaa, joten kyse ei todellakaan ole siitä että se maksullinen nainen olisi piirun vertaa kiinnostunut siitä ätmistä.

Jos taas baariruusu lähtee ätmin matkaan, niin täytyy sen ainakin pikkaisen tykätä siitä ätmistä, sillä ei ne baariruusutkaan ihan kenen tahansa matkaan lähde.

• Liiansuoraansanottu

Nyt alat olla oikeillajäljillä.

Jos vielä haluat sen oikean naisen otsellesi, niin suosittelen seuraavaa taktiikkaa. Ala seuraavaksi iskemään pubiruususta tyttöystävää. Tavoitteena seurustelu julkisesti ja näkyvästi. Seukkaa kunnes ne sinua kiinnostavat naiset näkee sut tuon pubiruusun kanssa. Vola: sitten onkin tie auki muidenkin naisten luo.

Voit mennä iskemään niitä ja sulla on mahdollisuus menestyä. Naiset ei välitä oikeasti siitä. että sulla on jo nainen, vaan ne on oikein halukkaita naiseksi sen naisen paikalle. Tietysti sun pitää sanoa, että se uusi nainen on sun paras ja se entinen on jo taaksejäänyttä elämää. Sit vaan ilmoitus tekstarilla sille pubiruusulle, et sori tää oli tässä.

Nainen nyt vaan on liskonaivoinen apina. (sori naiset tästä paljastuksesta). Se että mies on kohdellut huonosti muita naisia ei merkkaa mitään seuraaville uusille naisille! Jos on ollut paljon naisia => täytyy olla hyvä mies kun on niin monelle kelvannut.
      kiltti ja kunnollinen = ei kelpaa naisille. Liskonaivo ei havaitse sinua ollenkaan, koska ei vaan äly riitä.

Tällekin naiselle olis kuulunut ensimmäiseksi mieheksi kiltti ja kunnollinen http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/201612162200041869_ir.shtml.
      Narsisti sosiopaatti/psykopaatti "jännämies" pilasi tämänkin naisen elämän.

• 17plus3

joo, naisille tulee välillä sellainen outo kilpailutilanne muita naisia kohtaan, sen ovat esimerkiksi monet "The Bachelor"-sarjaan osallistuneet naiset myöntäneet, he halusivat saada tämän poikamiehen itselleen vain sen takia että muut naiset eivät häntä saisi, itse mies ei monia naisia kiinnostanut sarjassa tippaakaan. Esittivät vain kiinnostunutta koska sarjassa muodostui niin selkeä kilpailutilanne muita naisia kohtaan.

• tyrkky_jää_yksin

Katkeruus ei kannata. Keskity mielummin itseesi ja omaan elämääsi kuin muiden haukkumiseen. Sä olet valinnut huonon tien. Nyt pitäisi muuttaa huonot asiat ja saada parempi elämä.

• Liiansuoraansanottu
        tyrkky_jää_yksin kirjoitti:

Katkeruus ei kannata. Keskity mielummin itseesi ja omaan elämääsi kuin muiden haukkumiseen. Sä olet valinnut huonon tien. Nyt pitäisi muuttaa huonot asiat ja saada parempi elämä.

Olen vain tehnyt tieteellisiä havaintoja! Ei se, että sanon tosiasiat suoraan ole katkeruutta.

Kun sanon, että nainen on liskonaivoinen apina, niin se ei ole naisen haukkumista katkeruuspohjalta, vaan tieteellinen tosiasia. Se, että asia kolahtaa pahasti johonkin narsistisesti häiriintyneeseen saa kyllä esiin katkeruuskommentteja. Jos ette halua jotain asiaa kuulla, niin se ei tee asiasta epätotta. Tiedän sanovani totuuksia liian suoraan, vaikka naiset vaatisivatkin mieheltä sosiaalista lipevyyttä. En ole sosiaalisesti puhuva. Sanon rehellisesti asiat suoraan, niin kuin ne on.

• tyrkky_jää_yksin

Miten olet voinut tehdä havaintoja naisista, kun et ole päässyt ketään naista puolta metriä lähemmäksi? Olet ohikulkiessasi päätellyt asioita ja pidät näitä tieteellisisnä faktoina? Voisiko tässä olla syy, että kukaan nainen ei halua olla sun kanssa tekemisisä? Olet yksinkertainen ja vainoharhainen?

• Liiansuoraansanottu
        tyrkky_jää_yksin kirjoitti:

Miten olet voinut tehdä havaintoja naisista, kun et ole päässyt ketään naista puolta metriä lähemmäksi? Olet ohikulkiessasi päätellyt asioita ja pidät näitä tieteellisisnä faktoina? Voisiko tässä olla syy, että kukaan nainen ei halua olla sun kanssa tekemisisä? Olet yksinkertainen ja vainoharhainen?

Sori, mutta päättelysi on pelkkää oletusta. Kannattaisi pitäytyä tosiasioissa!

Missä kohtaa olen sanonut, etten minä ole ollut naisia lähellä? Kukahan se onkaan vainoharhainen tai ainakin, niin väärässä kuin olla ja voi.

Minulla on riittävästi kokemusta voidakseni tehdä tieteellisiä havaintoja. Eri naisilta olen saanut jopa kolme kertaa samana päivänä, joten se siitä yksinkertaisuudesta.

• 2322
        Liiansuoraansanottu kirjoitti:

Sori, mutta päättelysi on pelkkää oletusta. Kannattaisi pitäytyä tosiasioissa!

Missä kohtaa olen sanonut, etten minä ole ollut naisia lähellä? Kukahan se onkaan vainoharhainen tai ainakin, niin väärässä kuin olla ja voi.

Minulla on riittävästi kokemusta voidakseni tehdä tieteellisiä havaintoja. Eri naisilta olen saanut jopa kolme kertaa samana päivänä, joten se siitä yksinkertaisuudesta.

Innolla odotan sitä päivää kun ensimmäinen matelija pääsee lääkiksen pääsykokeista sisään ja Mensan jäseneksi. Sitten voidaan keskustella sun liskonaivoteorian tieteellisestä pohjasta.

• Liiansuoraansanottu
        2322 kirjoitti:

Innolla odotan sitä päivää kun ensimmäinen matelija pääsee lääkiksen pääsykokeista sisään ja Mensan jäseneksi. Sitten voidaan keskustella sun liskonaivoteorian tieteellisestä pohjasta.

Se ihminen voi olla älykäs, mutta se nainen siinä ihmisessä on varustettu liskonaivoilla. Siinä se ero.

Naisella tarkoitan vain seksuaalikäyttäytymisen osa-aluetta ihmisessä. Ihan sama mitä se nainen ihmisenä osaa opiskella, mutta naisena se apina toimii juuri niin kuin se liskonaivo sanelee.

• asat.mat
        Liiansuoraansanottu kirjoitti:

Se ihminen voi olla älykäs, mutta se nainen siinä ihmisessä on varustettu liskonaivoilla. Siinä se ero.

Naisella tarkoitan vain seksuaalikäyttäytymisen osa-aluetta ihmisessä. Ihan sama mitä se nainen ihmisenä osaa opiskella, mutta naisena se apina toimii juuri niin kuin se liskonaivo sanelee.

Tuo on niin totta. Femakot narsut yrittää epätoivosesti esittää naisen olevan jotenkin kehittynyt mensalainen.

Mutta kun tuota todellista toimintaa seuraa niin se esihistoriallinen liskonaivohan se naista ohjaa. Se öykkärein korkeimman ja näkyvimmällä paikalla olevan kiven valtaava matelijauros on yhä se naisen valinta. Femupropagandan aivopesu ei tee naisesta miestä kehittyneempää olentoa.

Miehet sentään osaa toimia älyllisten aivojensa kertomalla tavalla. Mutta nainen on auttamattomasti jälkeenjäänyt apina joka käyttäytyy yhä muinaisen esihistorian sanelemalla tavalla. Lutkailu ja jännäpaska-ytmien alle heittäytyminen on kiistaton todiste tuosta.

• eitoimisi

Ylipainoisetkin naiset ovat olleet pelimiesten kertapanoina kokeilumielessä, joten eivät hekään huoli kuin jääkiekkoilijan, enkä kyllä muutoinkaan ymmärrä miksi kukaan syö reilusti enemmän kuin kuluttaa.

• Waisala

Totta turiset, vaikka läski ruusupubi joskus ehkä antaisikin rumalle ätmille niin se ei tarkoita että se olisi tavanomaista, enemmänkin poikkeus kuin sääntö. Itse olen myös yrittänyt saada römpsää juuri näiltä tonnikeijuilta, mutta eipä ne tunnu lämpenevän meikäläiselle vaikka olen normaalivartaloinen koska naama on valitettavasti niin törkeän ruma:(

• tyrkky_jää_yksin

Miksi sä keskustelet vain itsesi kanssa ja vastaat vain omiin veisteihisi? Tällä tekniikalla saa tietysti mielelisensä vastauksen eikä joudu kohtaamaan ongelmiaan. No keino sekin kohdata ongelmansa, että keksii tarinoita palstalle ja sitten sä viellä ihmettelet, että menee niin huonosti elämässä nyyh nyyh.

• Toi on totta. Olen jutellut rumien ja läskien naisten kanssa ja he ovat jokainen saaneet tasoonsa nähden liian komeilta miehiltä seksiä ja usealtakin.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Minulle kuuluu kokematon nainen sillä olen kokematonmies. Eikokenut naien halua kokematonta miestä vaan kokeneen panomiehen.

• tyrkky_jää_yksin

Ei kannata pelätä elämää. Sanot rehelliseti, että olet kokematon ja ujo, etkä yritä esittää mitään. Kaikki näkee sen typerän esittämisen läpi.

• tyrkky_jää_yksin kirjoitti:

Ei kannata pelätä elämää. Sanot rehelliseti, että olet kokematon ja ujo, etkä yritä esittää mitään. Kaikki näkee sen typerän esittämisen läpi.

Ei kannata pelätä siis pakkeja? Nainen kun saa tietää tavalla tai toisella että mies on kokematon, niin nainen ei halua nähdä miestä enää koskaan.

• FatFuckFrank

Lihavaa naista on just siistii nussii takaapäin, kiva ku pulleron iso peba oikein *jysähtää* alavartaloon joka työnnöllä mmm mmm mmm

• ValitsenParastaAina

Sori, olen valikoiva, en epätoivoinen :)
      Ätmi, vaikka downshiftailen, niin valitsen silti parisuhteen sijasta sinkkuuden.
      Suosittelen muillekin, niin ei tartte itkeskellä jos seinät tulee vastaan suhteessa.

• tyrkky_jää_yksin

Ihmeellistä, että olet valinnut sinkkuuden ja itkeskelet päivät pitkät, että et saa tyttöystävää. Eikö tuo ristiriitaisuus hajota pääsi? Yritä päättää ja pysy johdonmukaisesti päätöksessäsi. Ennen kaikkea, älä valehtele itsellesi tai muille.

• ParisuhteetNähty

Se on varmasti niin , että ne jotka epätoivoisemmin hakevat suhteita ottavat vastaan mitä saavat ja mitä sitten? Itkeköön =)

On varmasti tervettä seurustella jne. mutta hei ei koko elämän tarvitse juosta parittelurinkiä tms. Ennen valitsen VAPAUDEN, eikä siinä ole mitään ristiriitaista.

• temgesicci

Yleisesti ottaen ei kannata kuunnella naisten neuvoja pillunsaantioperaatioissa, naiset sanoo yhtä mutta ajattelee toista. Totta hitossa mä suunnistan kohti pubin ruminta läskiä jos mulla on suurimmat mahkut saada niiltä pillua, en kyllä niiltäkään saa ku aniharvoin mutta kuitenkin joskus.

• jokuätmi

Tyttöystävä tässä on hakusessa ei pillu. Jos pelkkää pillua haluaisin menisin maksulliselle.

• bbbhhhhhyyy

Montaako kiloa ätmiys vastaa, jos sanotaan että sataa niin 70 kiloisen rimpulaätmi vastaisi 170 kilon läskiä.

• AvioATMies

Haluamatta noin kategorisoida tai edes syyttää ketään, niin täytyypä sanoa että minua kohtaan ei yksikään ylipainoinen nainen ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta koskaan. Ne harvat joilta sitä on tullut, ovat olleet kaikki normaalipainoisia.

• Luulen että ylipainoisiin kannattaa panostaa vain jos mies itsekin on tarpeeksi iso. Naiset haluaa olla pikkuisia miehen rinnalla.

• KjehKjehKjeh

Joo ja pitää olla iso kalu ^^

• Rumasinkkumies-

Miksi rumalle naiselle kelpaisi ruma mies. Ei varmaan kelpaa, naiset haluaa aina niitä komeita pitkiä bodareita. En ole koskaan baarissa nähnyt lihavia rumia naisia. Ne ei vaan ole missään esillä.

• Naisasialooser1

Minä taas suosittelen HC-AT-miehelle itsemurhaa kunniakkaalla ja miehekkäällä tavalla.

• ratkaisujotehty

mut naisasialooseri eikö kuitenkin ole parempi eka kattoa läpi ne muruset mitä HC-ätmillä on saatavilla elämässä vaikka se olisi sitten kerran 10v aikana saatu pillu joltain tosi rumalta viiskytkiloo ylipainoiselta mimmiltä?

meinaan et mä olen kans HCATM ja mun päätös tehdä lähitulevaisuudessa suisaidi vain vahvistui kun yhden kerran sain semmoselta rumalta 157cm/90kg tapaukselta. Mietin, et jos tää on kaikki mitä voin saada, ja sitäkin vain 10v välein niin mitä ihmeen järkeä tässä on missään, varsinki ku naiset karttaa minua muutenkin, ei kukaan nainen halua edes olla tuttava tai ystävällinen tämän näköiselle. Pelikortit kannattaa kattoo tiettyyn ikään, sanotaanko nyt johonkin 28-32v asti, sen jälkeen voi heittää hyvästit ilman et tarttee koko ajan miettiä että tekeekö oikean ratkaisun

just my 2 cents

• Onnellinen_akka

Taas yksi ketju täynnä katkeraa ja sielun syövyttävää naisvihaa. Mahtaa siinä pikkuisten pää olla hajalla, kun samaa kohdetta sekä vihaa että haluaa noin valtavasti. Päättäisitte jo, vihaatteko vai rakastatteko. Pysykää sitten siinä, se helpottaa oloanne. Jos päädytte vihaamaan kaikkia naisia, niin sittenhän te olette vapaita haluamisesta ja lopulta itsenne kanssa sovussa ja rauhassa.
      Olkaa zen!

• Esineellistämättä

Juu ei sillä ole niin paljoa väliä jos nainen on pullukka, jos sitä rakkautta on vaan ja yhdessä eloa ^^

• crux

Mitä pahaa siinä on jos haluaa joskus, sanotaan nyt vaikka kerran vuodessa, fyysisen kontaktin naiseen ja yrittää miettiä miten tällaisen teon onnistuisi toteuttamaan?

• KaruFakta

Onnellinan akka et ymmärrä: viha syntyy siitä, että haluamme naisia todella paljon mutta naiset eivät edes räkäise meitä rumia hardcore ätmejä kohti - parisuhteesta ja seksistä nyt puhumattakaan. Valtava halu joka ei saa vastakaikua naisilta on juuri se vihan alkulähde.

• bubinruusut

Ei pullukoissa mitään vikaa ole. Mutta pubiruusut ei nappaa. Ärsyttävää jos mies tai nainen on liikaa kiinni siinä viinassa.

Sellainen tavallinen nainen jolla on perusjutut kunnossa, on iloinen ja nauttii elämästään, harrastuksistaan ja jopa työstään. Siinä tapauksessa ei ole paljon vatsamakkaroilla merkitystä, jos muuten synkkaa hyvin. Ei ongelma.

• VanhempiATM

Kyllä minä olen tehnyt paljon aloitteita myös ylipainoisille naisille. Ja mitä enemmän on itsellä vuosia takana, sitä useammin. Syy on ihan yksinkertainen: ylipaino lisääntyy yleensä iän myötä. Ja olen sillä tavalla realisti, että katson järkevimmäksi lähestyä noin suunnilleen samaa ikäluokkaa olevia, ei liian nuoria eikä vanhoja. Tämä tarkoittaa siis kohdallani keski-ikäisiä (laaja käsite sekin) ja sitä tukee sekin asia, että heidän kanssan olen kanssakäymisissä muutenkin eniten, myös sellaisissa tilanteissa, missä on mahdollisuus aloitteen tekemiseen.

Mutta se mikä varsinkin vähän nuorempana hämmästytti, oli että kauneusihanteista eniten poikkeavilta tuli melkein aina kaikkein tylyimmät pakit. Sitten taas näteiltä nätit. Tietty oli poikkeuksia molempiin suuntiin, mutta pääsääntö ehdottomasti näin. Järkeilin asian niin, että kauneusihanteista poikkeavalle tulee aloitteita aika vähän. Ja sitten kun se kuukauden tai vuoden ainoa aloite tulee rumalta mieheltä, on nainen erittäin pettynyt. Mies on ikään kuin häpäissyt naisen olettamalla, että naista kiinnostaisi sellainen mies. Viha ja pettymys on sitä suurempaa, kun aloitteita ei ole kuulunut eikä kuulu omien toiveiden mukaisilta miehiltä. Paitsi toisinaan umpihumalaisilta yöseuran etsijöiltä, mitä kautta (huono) seksi on näillekin naisille mahdollista. Ei se kyllä kokemattomallekaan miehelle suuri kateuden aihe ole.

Sitten taas kauniimmat naiset ovat luultavasti tottuneet niin moniin lähestymisyrityksiin, että ruman miehen aloite on vain yksi miljoonasta. Siihen ei ole mitään syytä haaskata enempää ajatuksia ja aikaa kuin kenenkään muunkaan ei-toivotun miehen lähestymiseen. Ja kun ruma mies on vielä selvinpäin, käyttäytyy korrektisti ja uskoo, että ei on ei, niin ne pakit voi antaa kohteliasti.

Iän myötä tämä kahtiajako on kyllä muuttunut. Varmaan siksi, että ikä ei kaunistaa (ulkoisesti) vain aniharvoja. Lisäksi elämänkokemus tuo erilaista suhtautumista asiaan. Keski-ikäisenä pakit ovat olleet yhä useammin yhtävällisiä tai ainakin korrekteja, täysin vastapuolen ulkoisesta olemuksesta riippumatta.

• bubinruusut

"Mutta se mikä varsinkin vähän nuorempana hämmästytti, oli että kauneusihanteista eniten poikkeavilta tuli melkein aina kaikkein tylyimmät pakit. Sitten taas näteiltä nätit. Tietty oli poikkeuksia molempiin suuntiin, mutta pääsääntö ehdottomasti näin. Järkeilin asian niin, että kauneusihanteista poikkeavalle tulee aloitteita aika vähän. Ja sitten kun se kuukauden tai vuoden ainoa aloite tulee rumalta mieheltä, on nainen erittäin pettynyt. Mies on ikään kuin häpäissyt naisen olettamalla, että naista kiinnostaisi sellainen mies. Viha ja pettymys on sitä suurempaa, kun aloitteita ei ole kuulunut eikä kuulu omien toiveiden mukaisilta miehiltä. Paitsi toisinaan umpihumalaisilta yöseuran etsijöiltä, mitä kautta (huono) seksi on näillekin naisille mahdollista. Ei se kyllä kokemattomallekaan miehelle suuri kateuden aihe ole."

Mä vähän luulen, että kysymys on ennemmin siitä, että ne vähän rumemmat mimmit saa usein törkeyksiä niskaansa, kun eivät kelpuutakkaan jotain tavistaunoa, tai rumilusta sänkyynsä. Ja vain sänkyynsä. Ja käy se sitten tekee loven itsetuntoon, ja sitten ollaan kaikkia miehiä kohtaan tylyjä. Kun koetaan, että ei heistä muuta haluta kuin kikkelin uittopaikkaa hetkeksi. Tämmöisen naisen luottamusta voi olla vaikea voittaa, mutta jos olet rehellisesti sitä mieltä, että tuossa on sun nainen, niin joskus se voi olla vaivan väärti.

• Ylipainoiset naiset eivät anna lyhyille miehille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      411
      15950
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      135
      2506
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1916
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1768
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      46
      1357
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      98
      1265
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      281
      1178
    8. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      34
      1170
    9. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      83
      1159
    10. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1123
    Aihe