Upeeta huomenna lähden matkamessuille siellä voi kuunnella myös hyvää musiikkia, odotan innolla erään esiintymistä !
Huomenna matkamessuille....
27
997
Vastaukset
- Saapas
Käyty on! Siellä matkailumessuilla eilen meni koko aukiolo aika ja nopeasti vielä. Paljon nähtävää ja paljon hyvää musaakin korvaan kuultavaksi! Iskelmäradion mukana olo oli piristävä läiskä!
- anna.h
Kerrothan sitten tuoreeltaan millainen tunnelma oli. Pidä hauskaa!
- matkamessuilla ollut 23.1.05
Tunnelma oli mahtava Kari Tapio esiintyi siellä kolme kertaa ja Hän oli Iskelmäradion haastattelussa myös.
Mun sydämeni tänne jää ym......
- huolestunut
Oliko Kari matkailumessuilla ihan ok? Viimeksi 11.1. oltuani Eckerön risteilyllä Kari veti upeesti laulusettinsä ja vastaanotti mielissään onnittelulaulunkin, mutta tauolla jotenkin ei ollut oma itsensä - tarkoitan, että henk.koht. menetyksen jäljet näkyivät esim. kasvoilla. Oli myös haikean oloinen,kun yleisö kävi taputtelemassa olalle ym. Ehkä kunnon lepo, parturointi tai yksinolo olis voinut helpottaa. Yleensä Kari on aina huoliteltu ja charmantti ( niinkuin nytkin) ja ihan hyväntuulinen, mutta silloin jotakin puuttui...siippani huomasi saman.. ehkä aika auttaa..ihmisiähän me kaikki...
- matkamessuilla ollut
Kyllä Kari oli ihan ok vaikka aluksi oli vähän surullinen mutta sitten tulivat vaimo ja lastenlapset ja Kari jopa hymyili.
Kyllä Karista näkyi että menetys on jättänyt jälkensä Hän meinasi ruveta itkemään kun vein Hänelle kortin ja kättelin.
Mut upeesti Kari lauloi Hiljaisin siivin ja mun sydämeni tänne jää ym ym.... ja oli Iskelmän haastattelussa tosi reipas.
Aika auttaa varmasti itse kunkin kohdalla. matkamessuilla ollut kirjoitti:
Kyllä Kari oli ihan ok vaikka aluksi oli vähän surullinen mutta sitten tulivat vaimo ja lastenlapset ja Kari jopa hymyili.
Kyllä Karista näkyi että menetys on jättänyt jälkensä Hän meinasi ruveta itkemään kun vein Hänelle kortin ja kättelin.
Mut upeesti Kari lauloi Hiljaisin siivin ja mun sydämeni tänne jää ym ym.... ja oli Iskelmän haastattelussa tosi reipas.
Aika auttaa varmasti itse kunkin kohdalla.Joo ,kyllähän tuollainen menetys on vielä varmasti hyvin mielessä, koska siitä Karin äidin kuolemasta on vasta niin vähän aikaakin. Se on ihan ymmärrettävää ,ettei sitä jaksa silloin kokoajan suu messingillä olla. Vielä sellaisia herkkiä lauluja laulaessa tunteet nousee pintaan, ehkä entistäkin voimakkaammin. Ajan myötä sitten kuitenkin se suru helpottaa.
Mä muista pari vuoden takaisen T. Kansan joulukonsertin jossa hän kertoi ,että hänen muutama vuosi sitten edesmenneen äitinsä lempijoululaulu oli " Loistakaa oi jouluntähtöset ", sitä Tapsa kertoi äitinsä aina laulavan.
Kun Tapsa sitten itse lauloi tuon laulun, niin kyllä kaikesta kuuli ja aisti, että siinä laulussa oli latausta ja tunnetta tuplamäärä.
Moni ihminen yleisössä herkistyi, kun Tapsa lauloi viimeisen säkeistön : " Kerran päättyy satu joulun saa, suru sydämiä sumentaapi. Kerran itku täyttää kyyneleet vuolaa virtahina tuskan veet, siks oi tähtisilmät loistakaatte "
- huolestunut
Kiitos tiedoista...toivotaan Karille ( ja muillekin samassa tilanteessa oleville) voimia. On varmaan vaikeaa tehdä surutyötä, kun joutuu laulamaan toisille rakkauslauluja ja olemaan reipas, vaikka tuntuisi miten pahalta. Ehkä työ on monessa mielessä hyväkin asia ja ihmisten läsnäolo,mutta kestämistäkin on...vaan se aika on se ehkä paras apu...itse kullekin...
- upeeta oli
Heips huolestunut katso osoitteesta
www.iskelma.net ja sit galleria sieltä, niin löytyy 3 kuvaa Karista niin näät että on aika väsyneen näköinen.
Mut upeesti Kari lauloi ja yritti olla iloinen mutta ...... - anna.h
upeeta oli kirjoitti:
www.iskelma.net ja sit galleria sieltä, niin löytyy 3 kuvaa Karista niin näät että on aika väsyneen näköinen.
Mut upeesti Kari lauloi ja yritti olla iloinen mutta ......Kiitos messukuulumisista. Yritin avata kuvia, mutta kaikki eivät avautuneet. Aargh!
- anna.h
upeeta oli kirjoitti:
Mut upeesti Kari lauloi ja yritti olla iloinen mutta ......Vihdoinkin näin Karin kuvat. En huomannut niissä kyl väsymystä.
- huolestunut
Oli Kari niissä Iskelmän kuvissa sentään vähän pirteämmän näköinen kuin edellisellä viikolla laivalla,jossa pääsin saman valokuvaan Karin kanssa. Ei tuntenut oikein samaksi mieheksi, kuva oli aika masentava. Ehkä tunteet oli silloin VIELÄ ENEMMÄN pinnassa. Iskelmän kuvissa miehen sentään samaksi Kariksi tunnistaa..ehkäpä myrskyn jälkeen on poutasää...ihan vilpittömästi toivon hänelle jaksamista...pientä auringon sädettä...
- mä vaan
Älkääs nyt taas viitsikö paisutella tätäkin asiaa. Kyllä monilla muillakin on joku omainen joskus kuollut ja kyllä siitä on yli selvitty. Vaikka aikaa se tietysti vaatii.
- kyllästynyt näihin mä vaan ...
mä vaan kirjoitti:
Älkääs nyt taas viitsikö paisutella tätäkin asiaa. Kyllä monilla muillakin on joku omainen joskus kuollut ja kyllä siitä on yli selvitty. Vaikka aikaa se tietysti vaatii.
mitä sä mä vaan täällä valitat???
jokainen saadaan kirjoitella mitä halutaan kysymättä siihen lupaa sinulta! - haluisi kuvan??
huolestunut saatko kuvan laitettuu tänne niin näkisin???
- hese
kyllästynyt näihin mä vaan ... kirjoitti:
mitä sä mä vaan täällä valitat???
jokainen saadaan kirjoitella mitä halutaan kysymättä siihen lupaa sinulta!Sulle pitäis perustaa ihan oma alue,missä voisit kirjoitella noita "fiksuja" kommenttejasi.Miks vitussa pitää aukoa päätä milloin missäkin välissä.Rekisteröisit edes oman nimimerkin,niin voisi hypätä suoraan yli noi sun tekstisi...
- jippiii....
hese kirjoitti:
Sulle pitäis perustaa ihan oma alue,missä voisit kirjoitella noita "fiksuja" kommenttejasi.Miks vitussa pitää aukoa päätä milloin missäkin välissä.Rekisteröisit edes oman nimimerkin,niin voisi hypätä suoraan yli noi sun tekstisi...
SUN kirjotuksia ei kaivata täällä eiks tollasille tiukkapipoille kuin Sulla on ole ihan omat sivut???
Mee sinne ei tarvitse vaivautua tulla tänne natiseeN! jippiii.... kirjoitti:
SUN kirjotuksia ei kaivata täällä eiks tollasille tiukkapipoille kuin Sulla on ole ihan omat sivut???
Mee sinne ei tarvitse vaivautua tulla tänne natiseeN!No niin, ja taas yhtä äreänä, kuin aina ennenkin.
Lehdessä luki ,että joku pölli Kari Tapion arvokkaan kitaran siellä matkamessuilla. Sitäkö sinä nyt siinä suret ? Turha sinun sitä täälä on kiukutella.- ...
Justiinax kirjoitti:
No niin, ja taas yhtä äreänä, kuin aina ennenkin.
Lehdessä luki ,että joku pölli Kari Tapion arvokkaan kitaran siellä matkamessuilla. Sitäkö sinä nyt siinä suret ? Turha sinun sitä täälä on kiukutella.Tai sit se jäi kiinni siitä kitaran pöllimisestä...
- jäbä
jippiii.... kirjoitti:
Mee sinne ei tarvitse vaivautua tulla tänne natiseeN!Toivon hartaasti,ettet ole henkilö,joka opettaa lapselleni äidinkieltä.
- pyyntö
Justiinax kirjoitti:
No niin, ja taas yhtä äreänä, kuin aina ennenkin.
Lehdessä luki ,että joku pölli Kari Tapion arvokkaan kitaran siellä matkamessuilla. Sitäkö sinä nyt siinä suret ? Turha sinun sitä täälä on kiukutella.Älä sä Justiinx ota itse pultteja.
Kyl täytyy vaan todeta että ihmiset on tosi typerii kun vievät soittimiakin röyhkeydellä ei ole mitään rajaa.
No joku luulee rikastuvansa mutta varmaan jää kohta kiinni tuosta. pyyntö kirjoitti:
Älä sä Justiinx ota itse pultteja.
Kyl täytyy vaan todeta että ihmiset on tosi typerii kun vievät soittimiakin röyhkeydellä ei ole mitään rajaa.
No joku luulee rikastuvansa mutta varmaan jää kohta kiinni tuosta.Olisi Kari voinut itsekkin olla hieman huolellisempi sen kitaransa kanssa jos ja kun se kerran niin harvinainen ja arvokas on.
Toivottavasti hän kuitenkin saa sen kitaransa takaisin ja ottaisi opikseen, että pitäisi sitä tarkemmin silmällä.- Missä oli vartijat????
Justiinax kirjoitti:
Olisi Kari voinut itsekkin olla hieman huolellisempi sen kitaransa kanssa jos ja kun se kerran niin harvinainen ja arvokas on.
Toivottavasti hän kuitenkin saa sen kitaransa takaisin ja ottaisi opikseen, että pitäisi sitä tarkemmin silmällä.Haloo Justiinax mieti vähän kuka on vastuussa että tavarat pysyy tallella noinkin isossa talossa kuin messukeskus???
Kari oli siellä töissä ja orkka joten vastuu kuuluu järjestäjille.
Kyllä nyt sentään tavarat pitäisi pysyä paikallaan.
Miten joku on voinut olla noin typerä että vie
lavalta kitaran???
Toivottavasti jää kiinni ja uskon että saa Karilta
kuulla tekstiä. - huolestunut
haluisi kuvan?? kirjoitti:
huolestunut saatko kuvan laitettuu tänne niin näkisin???
Hei,"haluaisin Kuvan" ...ei onnistu kuvan siirto tällä masiinalla, enkä ihan kaikkia kommervenkkejä uskalla kokeilla, kun ei ole ihan oma kone...sorry tällä kertaa...
- Revontuleen
huolestunut kirjoitti:
Hei,"haluaisin Kuvan" ...ei onnistu kuvan siirto tällä masiinalla, enkä ihan kaikkia kommervenkkejä uskalla kokeilla, kun ei ole ihan oma kone...sorry tällä kertaa...
OOtko lähdössä Hankasalmelle 5-6.2.05???
Kari esiintyy siellä. Täytyy käydä sanalla
Lähde sinäkin sinne. - opettaja
jäbä kirjoitti:
Toivon hartaasti,ettet ole henkilö,joka opettaa lapselleni äidinkieltä.
Hmmmm.... ja mä toivon että sä et ole sen onnettoman lapsen isä joka on mun luokalla voi voi lapsi parkaa....
- harppu
Eiköhän monelta muultakin muusikolta, kuin Karilta on viety instrumentteja..taitavat olla haluttua tavaraa varkaiden markkinoilla? Ja varkaus on varkaus vaikka vietäis pelkkä huuliharppu...eikä varkaita pidättele lukotkaan...Jos Karin kitara oli kotelossaan ( lehden mukaan) niin ehkä varas luuli vivänsä vain "tavallisen" kitaran...ehkä löytyy jostakin..
- anna.h
Viime vuonna Ile Kalliolta ja Jussi Raittiselta varastettiin kitarat. Ja nyt Kari Tapiolta. Pistää tosissaan vihaksi tuollainen, toivotaan että syylliset/syyllinen saadaan kiinni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1446232Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1933864- 312741
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4782740- 2012365
- 1852033
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1341495- 581314
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371294Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891064