Lueskelin Rouva Hoikkalan vimeaikaisia kirjoituksia huolestuneena. Miksi hän on vähentänyt kirjoittelua Ikaalisten palstalla? Jarmo mokomako syynä?
http://www.suomi24.fi/profiili/myllis_seppo
Rouva Hoikkala ahkerana E-Pohjanmaan palstoilla
20
449
Vastaukset
- Huolissaanko
Olen samoilla linjoilla aloittajan kanssa. Joko prouvalla on kiireitä jouluvalmisteluissa tai sitten valtiovalta rajoittaa keskustelua.
Olen tehdyt joulusiivouksia Kyröskoskella, koska Topin poika ja tytär tulevat viettämään joulua kanssamme. Valtiovalta ei rajoita keskustelua, mutta työkiireet kylläkin. Olen kierrellyt ruuhka-aikoina monissa kaupoissa hankkimassa joululahjoja ystävilleni ja läheisilleni.
- pitkät.kynnet
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olen tehdyt joulusiivouksia Kyröskoskella, koska Topin poika ja tytär tulevat viettämään joulua kanssamme. Valtiovalta ei rajoita keskustelua, mutta työkiireet kylläkin. Olen kierrellyt ruuhka-aikoina monissa kaupoissa hankkimassa joululahjoja ystävilleni ja läheisilleni.
Rouva ei siivoa edes sosiaaliluukkaan joten tuskin muuallakaan
sitä tapahtuu eikä Topi ole moneen kuukauteen nähnytkään
hullua ainoa.
Millaisen joululahjan rouva sai Matille? pitkät.kynnet kirjoitti:
Rouva ei siivoa edes sosiaaliluukkaan joten tuskin muuallakaan
sitä tapahtuu eikä Topi ole moneen kuukauteen nähnytkään
hullua ainoa.
Millaisen joululahjan rouva sai Matille?Tokmannilta löysin hänelle hienon kravatin.
- matille.hajut
RouvaHoikkala kirjoitti:
Tokmannilta löysin hänelle hienon kravatin.
Kuljetitko se ulos pikkuhousussasi?
matille.hajut kirjoitti:
Kuljetitko se ulos pikkuhousussasi?
Sujautin sen puseroni taskuun ja pääsin läpi!
- mahtavat.tuoksut
RouvaHoikkala kirjoitti:
Sujautin sen puseroni taskuun ja pääsin läpi!
Kait pidät sitä sentään jonkun aikaa pikkuhousuissasi ennen
sen antamista Matille? mahtavat.tuoksut kirjoitti:
Kait pidät sitä sentään jonkun aikaa pikkuhousuissasi ennen
sen antamista Matille?Laitan sen pöksyihini vasta lähempänä aattoa, jotta aromit olisivat tuoreita!
Myös etelä-pohjalaisille pitää suoda mahdollisuus nauttia luovuuteni tuotoksista.
- ne.rakastavat.sinua
Pysyppäs siellä koko ajan.
ne.rakastavat.sinua kirjoitti:
Pysyppäs siellä koko ajan.
Olen Ikaalisissa kirjoilla, joten haluan vaikuttaa myös oman paikkakuntamme asioihin!
- lähäres.heti
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olen Ikaalisissa kirjoilla, joten haluan vaikuttaa myös oman paikkakuntamme asioihin!
Etkö uskalla muuttaa pohojanmaalle?
lähäres.heti kirjoitti:
Etkö uskalla muuttaa pohojanmaalle?
Haluan maksaa veroni kotikaupunkiini, Ikaalisiin!
- Anonyymi
RouvaHoikkala kirjoitti:
Haluan maksaa veroni kotikaupunkiini, Ikaalisiin!
Jarmo maksaa teoriassa veronsa Tampereelle. Yhteiskunta maksaa pääosin hänen elämisensä nykyisin.
- Anonyymi00012
Anonyymi kirjoitti:
Jarmo maksaa teoriassa veronsa Tampereelle. Yhteiskunta maksaa pääosin hänen elämisensä nykyisin.
Yhteiskunta maksaa hänelle eläkettä ja myöntää sosiaalietuuksia. Eläkkeestään hän joutuu maksamaan veroa, vaikka ulosotto vie eläkkeestä tietyn osan.
- Anonyymi00015
Jarmoo. KHOAIAK. KAKA.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701479
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361106- 45924
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html175802- 39749
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530585- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531