Lueskelin Rouva Hoikkalan vimeaikaisia kirjoituksia huolestuneena. Miksi hän on vähentänyt kirjoittelua Ikaalisten palstalla? Jarmo mokomako syynä?
http://www.suomi24.fi/profiili/myllis_seppo
Rouva Hoikkala ahkerana E-Pohjanmaan palstoilla
17
239
Vastaukset
- Huolissaanko
Olen samoilla linjoilla aloittajan kanssa. Joko prouvalla on kiireitä jouluvalmisteluissa tai sitten valtiovalta rajoittaa keskustelua.
Olen tehdyt joulusiivouksia Kyröskoskella, koska Topin poika ja tytär tulevat viettämään joulua kanssamme. Valtiovalta ei rajoita keskustelua, mutta työkiireet kylläkin. Olen kierrellyt ruuhka-aikoina monissa kaupoissa hankkimassa joululahjoja ystävilleni ja läheisilleni.
- pitkät.kynnet
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olen tehdyt joulusiivouksia Kyröskoskella, koska Topin poika ja tytär tulevat viettämään joulua kanssamme. Valtiovalta ei rajoita keskustelua, mutta työkiireet kylläkin. Olen kierrellyt ruuhka-aikoina monissa kaupoissa hankkimassa joululahjoja ystävilleni ja läheisilleni.
Rouva ei siivoa edes sosiaaliluukkaan joten tuskin muuallakaan
sitä tapahtuu eikä Topi ole moneen kuukauteen nähnytkään
hullua ainoa.
Millaisen joululahjan rouva sai Matille? pitkät.kynnet kirjoitti:
Rouva ei siivoa edes sosiaaliluukkaan joten tuskin muuallakaan
sitä tapahtuu eikä Topi ole moneen kuukauteen nähnytkään
hullua ainoa.
Millaisen joululahjan rouva sai Matille?Tokmannilta löysin hänelle hienon kravatin.
- matille.hajut
RouvaHoikkala kirjoitti:
Tokmannilta löysin hänelle hienon kravatin.
Kuljetitko se ulos pikkuhousussasi?
matille.hajut kirjoitti:
Kuljetitko se ulos pikkuhousussasi?
Sujautin sen puseroni taskuun ja pääsin läpi!
- mahtavat.tuoksut
RouvaHoikkala kirjoitti:
Sujautin sen puseroni taskuun ja pääsin läpi!
Kait pidät sitä sentään jonkun aikaa pikkuhousuissasi ennen
sen antamista Matille? mahtavat.tuoksut kirjoitti:
Kait pidät sitä sentään jonkun aikaa pikkuhousuissasi ennen
sen antamista Matille?Laitan sen pöksyihini vasta lähempänä aattoa, jotta aromit olisivat tuoreita!
Myös etelä-pohjalaisille pitää suoda mahdollisuus nauttia luovuuteni tuotoksista.
- ne.rakastavat.sinua
Pysyppäs siellä koko ajan.
ne.rakastavat.sinua kirjoitti:
Pysyppäs siellä koko ajan.
Olen Ikaalisissa kirjoilla, joten haluan vaikuttaa myös oman paikkakuntamme asioihin!
- lähäres.heti
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olen Ikaalisissa kirjoilla, joten haluan vaikuttaa myös oman paikkakuntamme asioihin!
Etkö uskalla muuttaa pohojanmaalle?
lähäres.heti kirjoitti:
Etkö uskalla muuttaa pohojanmaalle?
Haluan maksaa veroni kotikaupunkiini, Ikaalisiin!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130