Rouva Hoikkala ahkerana E-Pohjanmaan palstoilla

Älä.Jätä.Meitä

20

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolissaanko

      Olen samoilla linjoilla aloittajan kanssa. Joko prouvalla on kiireitä jouluvalmisteluissa tai sitten valtiovalta rajoittaa keskustelua.

      • Olen tehdyt joulusiivouksia Kyröskoskella, koska Topin poika ja tytär tulevat viettämään joulua kanssamme. Valtiovalta ei rajoita keskustelua, mutta työkiireet kylläkin. Olen kierrellyt ruuhka-aikoina monissa kaupoissa hankkimassa joululahjoja ystävilleni ja läheisilleni.


      • pitkät.kynnet
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Olen tehdyt joulusiivouksia Kyröskoskella, koska Topin poika ja tytär tulevat viettämään joulua kanssamme. Valtiovalta ei rajoita keskustelua, mutta työkiireet kylläkin. Olen kierrellyt ruuhka-aikoina monissa kaupoissa hankkimassa joululahjoja ystävilleni ja läheisilleni.

        Rouva ei siivoa edes sosiaaliluukkaan joten tuskin muuallakaan
        sitä tapahtuu eikä Topi ole moneen kuukauteen nähnytkään
        hullua ainoa.
        Millaisen joululahjan rouva sai Matille?


      • pitkät.kynnet kirjoitti:

        Rouva ei siivoa edes sosiaaliluukkaan joten tuskin muuallakaan
        sitä tapahtuu eikä Topi ole moneen kuukauteen nähnytkään
        hullua ainoa.
        Millaisen joululahjan rouva sai Matille?

        Tokmannilta löysin hänelle hienon kravatin.


      • matille.hajut
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Tokmannilta löysin hänelle hienon kravatin.

        Kuljetitko se ulos pikkuhousussasi?


      • matille.hajut kirjoitti:

        Kuljetitko se ulos pikkuhousussasi?

        Sujautin sen puseroni taskuun ja pääsin läpi!


      • mahtavat.tuoksut
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Sujautin sen puseroni taskuun ja pääsin läpi!

        Kait pidät sitä sentään jonkun aikaa pikkuhousuissasi ennen
        sen antamista Matille?


      • mahtavat.tuoksut kirjoitti:

        Kait pidät sitä sentään jonkun aikaa pikkuhousuissasi ennen
        sen antamista Matille?

        Laitan sen pöksyihini vasta lähempänä aattoa, jotta aromit olisivat tuoreita!


    • Myös etelä-pohjalaisille pitää suoda mahdollisuus nauttia luovuuteni tuotoksista.

      • ne.rakastavat.sinua

        Pysyppäs siellä koko ajan.


      • ne.rakastavat.sinua kirjoitti:

        Pysyppäs siellä koko ajan.

        Olen Ikaalisissa kirjoilla, joten haluan vaikuttaa myös oman paikkakuntamme asioihin!


      • lähäres.heti
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Olen Ikaalisissa kirjoilla, joten haluan vaikuttaa myös oman paikkakuntamme asioihin!

        Etkö uskalla muuttaa pohojanmaalle?


      • lähäres.heti kirjoitti:

        Etkö uskalla muuttaa pohojanmaalle?

        Haluan maksaa veroni kotikaupunkiini, Ikaalisiin!


      • Anonyymi
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Haluan maksaa veroni kotikaupunkiini, Ikaalisiin!

        Jarmo maksaa teoriassa veronsa Tampereelle. Yhteiskunta maksaa pääosin hänen elämisensä nykyisin.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarmo maksaa teoriassa veronsa Tampereelle. Yhteiskunta maksaa pääosin hänen elämisensä nykyisin.

        Yhteiskunta maksaa hänelle eläkettä ja myöntää sosiaalietuuksia. Eläkkeestään hän joutuu maksamaan veroa, vaikka ulosotto vie eläkkeestä tietyn osan.


    • Anonyymi00015

      Jarmoo. KHOAIAK. KAKA.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      802
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe