Lueskelin Rouva Hoikkalan vimeaikaisia kirjoituksia huolestuneena. Miksi hän on vähentänyt kirjoittelua Ikaalisten palstalla? Jarmo mokomako syynä?
http://www.suomi24.fi/profiili/myllis_seppo
Rouva Hoikkala ahkerana E-Pohjanmaan palstoilla
17
231
Vastaukset
- Huolissaanko
Olen samoilla linjoilla aloittajan kanssa. Joko prouvalla on kiireitä jouluvalmisteluissa tai sitten valtiovalta rajoittaa keskustelua.
Olen tehdyt joulusiivouksia Kyröskoskella, koska Topin poika ja tytär tulevat viettämään joulua kanssamme. Valtiovalta ei rajoita keskustelua, mutta työkiireet kylläkin. Olen kierrellyt ruuhka-aikoina monissa kaupoissa hankkimassa joululahjoja ystävilleni ja läheisilleni.
- pitkät.kynnet
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olen tehdyt joulusiivouksia Kyröskoskella, koska Topin poika ja tytär tulevat viettämään joulua kanssamme. Valtiovalta ei rajoita keskustelua, mutta työkiireet kylläkin. Olen kierrellyt ruuhka-aikoina monissa kaupoissa hankkimassa joululahjoja ystävilleni ja läheisilleni.
Rouva ei siivoa edes sosiaaliluukkaan joten tuskin muuallakaan
sitä tapahtuu eikä Topi ole moneen kuukauteen nähnytkään
hullua ainoa.
Millaisen joululahjan rouva sai Matille? pitkät.kynnet kirjoitti:
Rouva ei siivoa edes sosiaaliluukkaan joten tuskin muuallakaan
sitä tapahtuu eikä Topi ole moneen kuukauteen nähnytkään
hullua ainoa.
Millaisen joululahjan rouva sai Matille?Tokmannilta löysin hänelle hienon kravatin.
- matille.hajut
RouvaHoikkala kirjoitti:
Tokmannilta löysin hänelle hienon kravatin.
Kuljetitko se ulos pikkuhousussasi?
matille.hajut kirjoitti:
Kuljetitko se ulos pikkuhousussasi?
Sujautin sen puseroni taskuun ja pääsin läpi!
- mahtavat.tuoksut
RouvaHoikkala kirjoitti:
Sujautin sen puseroni taskuun ja pääsin läpi!
Kait pidät sitä sentään jonkun aikaa pikkuhousuissasi ennen
sen antamista Matille? mahtavat.tuoksut kirjoitti:
Kait pidät sitä sentään jonkun aikaa pikkuhousuissasi ennen
sen antamista Matille?Laitan sen pöksyihini vasta lähempänä aattoa, jotta aromit olisivat tuoreita!
Myös etelä-pohjalaisille pitää suoda mahdollisuus nauttia luovuuteni tuotoksista.
- ne.rakastavat.sinua
Pysyppäs siellä koko ajan.
ne.rakastavat.sinua kirjoitti:
Pysyppäs siellä koko ajan.
Olen Ikaalisissa kirjoilla, joten haluan vaikuttaa myös oman paikkakuntamme asioihin!
- lähäres.heti
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olen Ikaalisissa kirjoilla, joten haluan vaikuttaa myös oman paikkakuntamme asioihin!
Etkö uskalla muuttaa pohojanmaalle?
lähäres.heti kirjoitti:
Etkö uskalla muuttaa pohojanmaalle?
Haluan maksaa veroni kotikaupunkiini, Ikaalisiin!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti15621943Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2462952Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos292491Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori912471Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks152353- 1001597
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821552Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta221327Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2401323Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s181311