Tästä ette enää selviä.
Maalaisliiton Auringonlasku alkanut.
17
157
Vastaukset
- hyväsipilä
Siis ihan oikeastiko uskot, että hyeenalauman ulinat ja keksityt "hallituksenkaato"jutut vaikuttavat jotenkin kepun tai hallituksen toimiin tai kannatukseen?
Tietysti jos soopaa jauhaa aamusta iltaan, niin itsekin jo käy uskomaan siihen, näin on käynyt oppositiopuolueista osalle.- glx
OikeistoSosDem kirjoitti:
En usko vaan tiedän. Kokoomuksessa alkaa olemaan mitta täynnä.
Minäkin tiedän jotain. Tässäkin hallituksessa on ministerinä yksi pitkäaikainen henkilökohtainen ystäväni, ei keskustalainen. Hallitusyhteistyössä ei ole mitään sellaisia ongelmia, minkä vuoksi hallitus ei istuisi vaalikauden loppuun. Kaiken kaikkiaan tämä hallitus on yksimielisin pitkään aikaan. Tämä hallitus on perättäin toinen jossa minulla on pitkä aikainen ystävä hallituksessa , edellisessä peräti pääministeri, tai ihan tarkasti sen edellisessä sillä Stubbia en tuntenut.
glx kirjoitti:
Minäkin tiedän jotain. Tässäkin hallituksessa on ministerinä yksi pitkäaikainen henkilökohtainen ystäväni, ei keskustalainen. Hallitusyhteistyössä ei ole mitään sellaisia ongelmia, minkä vuoksi hallitus ei istuisi vaalikauden loppuun. Kaiken kaikkiaan tämä hallitus on yksimielisin pitkään aikaan. Tämä hallitus on perättäin toinen jossa minulla on pitkä aikainen ystävä hallituksessa , edellisessä peräti pääministeri, tai ihan tarkasti sen edellisessä sillä Stubbia en tuntenut.
Vaimoltani olen kuullut vähän toisenlaista.
- glx
Usko sinä vaimoasi, niin minäkin yleensä teen. Tässä asiassa minä kyllä uskon hallituksen ministeriä jonka olen tuntenut pian 35vuotta.
glx kirjoitti:
Usko sinä vaimoasi, niin minäkin yleensä teen. Tässä asiassa minä kyllä uskon hallituksen ministeriä jonka olen tuntenut pian 35vuotta.
Vaimo joka on Kokoomuksen pueoluekatiivi ei ole mikään Honkaliittolainen. Päinvastoin ihmettelen paljasjalkaisen kaupunkilaisen Kepusympatioita.
- glx
Vaimo joka on Kokoomuksen pueoluekatiivi ei ole mikään Honkaliittolainen. Päinvastoin ihmettelen paljasjalkaisen kaupunkilaisen Kepusympatioita.
Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että vaimosi on Keskusta yhteistyön kannattaja. Suurin osa Kokoomuslaisista on porvariyhteistyön kannattajia. Keskustalaisista nuoremmat ovat porvariyhteistyön kannattajia, vanhemmat punamullan. Minäkin olin nuorena kiihkeä porvarihallitusten kannattaja ja kirosin Kekkosen alimpaan helvettiin kun hän aina vaalituloksesta huolimatta esti porvarihallituksen muodostamisen. Nykyisin vanhempana minusta on tullut vahva punamulta kannattaja, siksi Sipilän nykyinen hallitus ei täysin nauti minun luottamustani. Olisin halunnut, että Sipilä olisi muodostanut hallituksen Keskustan, Sdp:n, Perussuomalaisten ja Rkp:n varaan. Rkp:n pois jättäminen ei ollut viisas teko, sillä hallituksen varmin tukipuolue jätettiin pois.
- Ylistäen
Toissa yönä vaimosi kehui hallitusta.
glx kirjoitti:
Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että vaimosi on Keskusta yhteistyön kannattaja. Suurin osa Kokoomuslaisista on porvariyhteistyön kannattajia. Keskustalaisista nuoremmat ovat porvariyhteistyön kannattajia, vanhemmat punamullan. Minäkin olin nuorena kiihkeä porvarihallitusten kannattaja ja kirosin Kekkosen alimpaan helvettiin kun hän aina vaalituloksesta huolimatta esti porvarihallituksen muodostamisen. Nykyisin vanhempana minusta on tullut vahva punamulta kannattaja, siksi Sipilän nykyinen hallitus ei täysin nauti minun luottamustani. Olisin halunnut, että Sipilä olisi muodostanut hallituksen Keskustan, Sdp:n, Perussuomalaisten ja Rkp:n varaan. Rkp:n pois jättäminen ei ollut viisas teko, sillä hallituksen varmin tukipuolue jätettiin pois.
Vaimo sanoo minua joskus Honkaliiton reliikiksi ja Demarin valepukuun piiloutuneeksi äärioikeistolaiseksi. Toistaiseksi ei ole tullut 25-vuotisen liiton kaatavaa kynnyskysymystä näistä.
Itsekin ihmettelin RKP:n poisjättämistä. Ilmeisesti Soinin porukoista tämä oli lähtöisin.
Muuten olen sitä mieltä että tulevaisuudessa tulee olemaan kolme laajaa puoluekoalitiota.
1) Suurvasemmisto Vihreät Punamultakeskustalaisia Persuja.
2) Arvokonservatiivit Kokoomuksesta Persuista Keskustasta KD:stä.
3) Suomen Demokraatit arvo- ja talousliberaali NATO-myönteinen puolue. Oikeistodemarit Kokoomus Keskusta Vihreät.glx kirjoitti:
Hallitusyhtestyössä on ollut suurio ongelmia. Tämähän on täysin selvää. Pääministeri uhkasi jo soten vuoksi kaataa koko hallituksen. Jo yksin tämä episodi kertoo kaiken olennaisen. Soten kanssa on senkin jälkeen ollut jatkuvaa eripuraisuutta Kepun ja Kokoomuksen kanssa. Toinen riitaa aiheuttanut uudistus on ollut alkoholilain liberalisoiminen, missä yhteistä säveltä ei tunnu löytyvän.
Vastikään pääministerin ja valtionvarainministeri Orpon näkemyksissä oli pahimmilaan 2 miljardin euro ero ensi kevään leikkaustarpeista. Ei sekään kovin hyvää yhteistyöstä kerro, jos hallituksen kaksi keskeisintä ministeriä on ihan eri linjoilla. Näiden lisäksi hallitusyhteistyö on ollut persuille tuskien taivalta. Kannatus on hiipunut. On pitänyt keksiä erilaisia esityksiä persujen profiilin nostamiseksi. Tämä puolestaan on johtanut huonoon lainvalmisteluun ja perustuslaillisiin ongelmiin kuten oikeuskansleri Jonkka on nyt todennut.- glx
Mielipidepankki kirjoitti:
Hallitusyhtestyössä on ollut suurio ongelmia. Tämähän on täysin selvää. Pääministeri uhkasi jo soten vuoksi kaataa koko hallituksen. Jo yksin tämä episodi kertoo kaiken olennaisen. Soten kanssa on senkin jälkeen ollut jatkuvaa eripuraisuutta Kepun ja Kokoomuksen kanssa. Toinen riitaa aiheuttanut uudistus on ollut alkoholilain liberalisoiminen, missä yhteistä säveltä ei tunnu löytyvän.
Vastikään pääministerin ja valtionvarainministeri Orpon näkemyksissä oli pahimmilaan 2 miljardin euro ero ensi kevään leikkaustarpeista. Ei sekään kovin hyvää yhteistyöstä kerro, jos hallituksen kaksi keskeisintä ministeriä on ihan eri linjoilla. Näiden lisäksi hallitusyhteistyö on ollut persuille tuskien taivalta. Kannatus on hiipunut. On pitänyt keksiä erilaisia esityksiä persujen profiilin nostamiseksi. Tämä puolestaan on johtanut huonoon lainvalmisteluun ja perustuslaillisiin ongelmiin kuten oikeuskansleri Jonkka on nyt todennut.Tämä vuosi sitten ollut hallituksen sote kriisi on ainut suurempi eripura tämän hallituksen aikana. Nämä muut mainitsemasi asiat ei hallitusyhteistyötä riko. Jokainen hallitus jossa on eripuolueita ei voida jokaisesta asiasta aina olla täysin samaa mieltä mutta jos verrataan vaikka edelliseen hallitukseen niin ero on valtava. Edellinen hallitus ei ollut yksimielinen juuri mistään asiasta. Perussuomalaiset on ottaneet hallituksessa Rkp:n roolin hallituksen uskollisempana tukijana, kannatuksen laskusta huolimatta. Joku alkoholikysymys ei myöskään ole mikään hallituskysymys kenellekään. Samoin tullaan näkemään, että kevään kehysriihessä ei tule olemaan mitään ylitse pääsemättömiä vaikeuksia hallituspuolueiden kesken.
Mielipidepankki kirjoitti:
Vastikään pääministerin ja valtionvarainministeri Orpon näkemyksissä oli pahimmilaan 2 miljardin euro ero ensi kevään leikkaustarpeista. Ei sekään kovin hyvää yhteistyöstä kerro, jos hallituksen kaksi keskeisintä ministeriä on ihan eri linjoilla. Näiden lisäksi hallitusyhteistyö on ollut persuille tuskien taivalta. Kannatus on hiipunut. On pitänyt keksiä erilaisia esityksiä persujen profiilin nostamiseksi. Tämä puolestaan on johtanut huonoon lainvalmisteluun ja perustuslaillisiin ongelmiin kuten oikeuskansleri Jonkka on nyt todennut.Liioittelet aika rankasti kolmen puolueen kesken on helpompi sopia kuin kuuden. Hallitusohjelma on uudenlainen on sovittu tavoitteista eikä ole romaanin paksuista yksityiskohtaista pumaskaa.
Soteriita oli yllättävä vain sen takia että se tuli julkisuuteen, aikaisemmin hallituskriisit on käsitelty kabinetissa.
Viinasta ei yksimielisyyttä löydy edes puolueiden sisällä ja esityshän on vasta lausuntokierroksella. Saatavuuden ja haittojen välinen syy-yhteys on todistettu asia
VV ministerit ovat kautta aikojen maalailleet tuhon enteitä, ei se mitään uutta ole. Se kuuluu samaan sarjaan kun EK:n rutina, koskaan ei ole mennyt niin hyvin että palkankorotuksiin olisi varaa.
Persuilla on ollut kovaa, pahin pakolaisaalto vissiin 2.MS jälkeen. Lisäksi oppositiossa olleelle populistipuolueella on vaikeaa kun on tullut luvatuksi kaikille jotain. Maailman mielenkiinto kohdistuu siihen miten suurin populisti Trump pärjää. Vallassa ollessa kun on tehtävä myös epämiellyttäviä asioita.
Yleensäkin maailmalla ollaan sekaisin kun talouskasvu on hiipunut näin pitkäksi aikaa. Ei voikaan jakaa rahaa kaikkeen hyvään vaan joudutaan leikkaamaan olevia etuuksia.
- PunikkipaskanKiima
kyrvähti taas kerran alkuunsa.
Rupea vaan Tollukka-apina valmistautumaan oppositioon.
Unelmissasi oleva oikeistopuolue ei sitä ei ainakaan tee. Demareista Rinne on jo nyt maalannut itsensä oppositioon ellei pääse punamultaan mukaan
- noinhansemennee
Ei helvetti vie tuo oikeistosossu käy täysillä. Tai oikeastaan käy täysillä kuin duracell pupu.
Voiko ihminen tosiaankin olla noin politiikasta seonnut, että kuukausitolkulla aamusta iltaan tuputtaa jotain helkutin äärioikeisto-politiikkaa, ja jakaa sitä demari-yhdistelmänimellä.
Mitähän helkutin nappeja tai aineita tuo käyttää, että on tuollaisen vouhkauksen itseensä saanut ja pystyy sitä ylläpitämään aamusta iltaan kymmenin eri aloituksin.
No jos minä suoran sanon, mikä nyt on takana, niin se on se lopullinen Suomen ryöstö noilla oikeistosossun rosvoporukoilla.
Nyt yrittävät saada hallitusta nurin kiihottamalla vasurireppanat ja demuhölmöt nin ja viherhörhöt likaisen työn heidän puolestaan, kuten olemme huomanneet niin hurritkin on kovasti asiassa mukana.(tarkoitan nyt puna-yleäkin yhtenä riekkujana ja kiihoittajana)
No pöljäke kansa ei ymmärrä, että sitten se vasta se kusetuksensa alkaa, vaan riekkuu noiden puolesta itseään vastaan olettaen että kunhan nykyhallitus saadaan nurin, niin muka tulis paremmat ajat. Ja paskat tulee, vaan silloin tullevat vaasta näkemään miten ihmisiltä viedään laitomin keinoin omaisuus ja yhteiskunnaltamme jopa omistusoikeus omiin pohjavesiimmekin.
Menehän kuule oikeistosossu jo lepäämään, vaikka urakkapalkalla oletkin ja kovalla pohjapalkalla. Oletatko pääseväsi korkeaankin palkintovirkaan kun olet noin ahkerana tiltuna tälläkin palstalla.Kommentti oli hyvä. Osaan arvostaa taitavia sanankäyttäjiä. Pari täsmennystä.
Lääkkeitä en tarvitse. Viinaakin juon harvakseltaan. Joten ihan kahvin voimalla mennään.
Teen tätä aivan pyyteettömästi Isänmaan hyväksi. En ole kiiltävien perään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594