M-miehella? Itse otan levon kannalta ja syön konvehtia joulunpyhät.
Minkälaisia joulu suunnitelmia
32
546
Vastaukset
- mikäseonseK
Mikä on konvehti sanatarkasti ottaen?
- tälläinenhän_se
Konvehti on täytetty suklaa- tai sokerimakeinen. Konvehteja voidaan koristella erilaisilla kastikkeilla tai rouheilla. Konvehdit pakataan usein rasiaan, jossa ne ovat niille upotetuissa koloissa.
Suomalaisista konvehtivalmistajista tunnetuimpia ovat Fazer ja Panda. Tunnettu valmistaja on myös belgialainen Leonidas. Suomessa konvehteja ostetaan erityisesti jouluksi.
- MMiesVastaa
Ihailija kaukaa........ Kukahan lienet........samansuuntaisia. Levon kannalta, konvehtia on ostettu itekin joulun varalle. Leivoin hieman. Oli kiireinen syksy, lepo tulee tarpeeseen. Jos sitä osaa levätä oikein. :p
- ihanaa_kun
miehetkin leipoo,, :) Mitäs leivoit?
- MMiesVastaa
ihanaa_kun kirjoitti:
miehetkin leipoo,, :) Mitäs leivoit?
Niinpä. M-mies leipoi pipareita ja torttuja :) jokavuotinen perinne oikeestaan...
- kyllä_kelpaisi
MMiesVastaa kirjoitti:
Niinpä. M-mies leipoi pipareita ja torttuja :) jokavuotinen perinne oikeestaan...
minullekkin M-miehen leipomukset.. ;D
- MMiesVastailee
kyllä_kelpaisi kirjoitti:
minullekkin M-miehen leipomukset.. ;D
Tervetuloa vaan koemaistamaan. Niitä riittää. ;D
- voi_kiitos
MMiesVastailee kirjoitti:
Tervetuloa vaan koemaistamaan. Niitä riittää. ;D
olisi ihanaa maistella niitä.. ;)
- sevainonniin
Mitä jos yrittäisit hieman liikkua niin et pyöristyisi vain?
En pidä pyöreistä naisista.- Toki_liikun
en edelleenkään ole pyöreän muotoinen.. :D
- Elämäniloja
Voi, kyllä silloin tällöin konvehti-shamppanja-sänky-sessio on ihan paikallaan! Sitten joskus taas kuntoillaan ja paastotaan.
- niin_juuri
Elämäniloja kirjoitti:
Voi, kyllä silloin tällöin konvehti-shamppanja-sänky-sessio on ihan paikallaan! Sitten joskus taas kuntoillaan ja paastotaan.
varsinkin , kun joutuu elämään hyvin kurinlaisesti koko pitkän vuoden terveyden kannalta.
- Mmiessss
Lähen etelään lasten kanssa, keväällä voitais alkaa seukkaamaan kun ero selvitelty.
- Aha__
Mmiessss kirjoitti:
Lähen etelään lasten kanssa, keväällä voitais alkaa seukkaamaan kun ero selvitelty.
tehdään sitten niin...
- Mmiessss
Milloin dumppaat miesystäväsi vai olenko minä vuorostaan salarakas?
- Ei_ole
Mmiessss kirjoitti:
Milloin dumppaat miesystäväsi vai olenko minä vuorostaan salarakas?
minulla miesystävää, mutta toki voit olla salarakas, jos niin haluat.
- Toinenm
Ei_ole kirjoitti:
minulla miesystävää, mutta toki voit olla salarakas, jos niin haluat.
Haluaisitko oikeesti?
- Aina_olen
Toinenm kirjoitti:
Haluaisitko oikeesti?
halunnut sitä aitoa oikeaa M-Miestä, kyllä,soita jo vaikka tänään ja kysy.. :9
- Josoöet9
Aina_olen kirjoitti:
halunnut sitä aitoa oikeaa M-Miestä, kyllä,soita jo vaikka tänään ja kysy.. :9
On jo niin myöhä..:)
- koskaan_ei
Josoöet9 kirjoitti:
On jo niin myöhä..:)
ole myöhäistä kilauttaa kaverille. ;)
- paljastameille
onko känny piipannut
- ihailijasi_kaukaa_
paljastameille kirjoitti:
onko känny piipannut
Ei ole piipannut, :)
- Mään_
Mie aattelin kehitellä maukkaita kasvisruokia. En niitä jöylylaatikoita, mut jotakin låårajuttua kylläkin.
- Että_ihailen
niitä miehiä, jotka leipoo ja kokkailee, asiasta toiseen, sain kylmät väreet, kun äsken kuuntelin Jarkko Aholaa,, mistä lie johtunee..tai sitten iski vaihdevuodet päälle.. :DD
- funklub
Niin mäkin ihailen : )
- Mään_
Että_ihailen kirjoitti:
niitä miehiä, jotka leipoo ja kokkailee, asiasta toiseen, sain kylmät väreet, kun äsken kuuntelin Jarkko Aholaa,, mistä lie johtunee..tai sitten iski vaihdevuodet päälle.. :DD
Jahas :)
- OotkoTulossa
yhtä matkaa Saara Aallon kanssa, vai meneekö joulu siellä?
- Ihan_kotosalla
joulun vietän, keväälle suunnitteilla matka sinne päin.
- RepiäväMaha
Jouluna levätään, kunhan ensin on valmistettu marmelaadit, tryffelit ja jouluomenanekut koko suvun lapsille, paistettu sultsinat, riisipyöröt ja sulhaspiiraat vanhuksille ja muutama muukin herkku vielä tehtävänä. Joluviinikin valmistuu sopivasti.
Kotona vietän joulua ja kylään tulee sukulaisia. Itsekkin toivon rauhallista ja rentouttavaa joulua ilman suurempaa draamaa olisi mieleeni. Lepoa, syömistä, juttelua ilman sen kiirempää aikataulua. Konvehtit ja hyvä ruoka kuuluvat jouluun. Lapsille lahjoja ja aikuisille hyvää mieltä. :)
- ihailijasi_kaukaa_
Hyvää joulun odotusta M-miehille.
- Häsnäsnäs
Monikossa miehille ei siis miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603