Minun vippini

Koovii

Olin vipeissä vielä vuoden alussa. Vippikierre jatkui 2015 kesällä ja ne jatkui reilu 6kk. Oli aivan kamalaa aikaa. Nyt olen rahaton ja kuolen mielummin nälkään.

9

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfiuhdhdihidhjvkhs

Miksi haluat kuolla? Vivuksella esim. 50 €:n suuruinen vippi 9 päiväksi maksaa kaikkine kuluineen ja korkoineen vaivaisen 5 euroa. Jos tiedät tarkasti milloin saat seuraavan kerran rahaa, miksi et voisi ottaa pikavippiä? Pikavippi itsessään ei aiheuta kierrettä.

• Kuseen_50_euron_takia

Koska seuravan rahantulon jälkeen on taas ylimääräinen viitonen menossa heti päältä ja saman verran vähemmän on käytettävissä elämiseen. Ahkeralta vipparilta näitä "pieniä" rahanvuokria menee helposti niin monta, että kokonaissumma nousee varsin merkittäviin lukuihin.

• einälkäänkuoleheti

Jouluna on paljon ilmaislounaita, kurkkaa esim alueesi diakoniatimiston sivuja. mahdollisesti ehdit vielä käydä kysymässä ostolappusta kauppaan diakonialta. Tai mene leipäjakeluun, käy dyykkaamassa tai sukulaisiin vierailuille.

• cmccmjmdjcd

Mieluummin kyllä ottaisin lainaa ammattitaitoisilta rahoitusalan ihmisiltä kuin dyykkaisin roskiksia.

• einälkäänkuolehet

No jos ensi kuussa jatkuu sama niukkuus, Talvisin löytyy tosi priimaa tavaraa roskiksista, hyvin pakattua ja sopivasti viileissä olosuhteissa säilytettyä. Toinen mahdollisuus on kerätä panttipulloja ( esim kaupan pullopalautuspisteen roskiksista löytyy tosi paljon Lidl pulloja. Saa helpsti kerättyä päivän ruokarahat

• cmccmjmdjcd

Mutta jos on kyse toimeentulotukea saavasta työttömästä, tuki on niin suuri, että sillä pärjää koko kuukauden - ilman roskisdyykkausta. Roskisdyykkauksessa on se riski vielä, että kurottautuessaan säilön pohjalle putoaakin sinne itse ja luukku menee kiinni.

• 20plus3

Työntäkää anukseen ajatus ottaa pikavippi uhkapelaamiseen netissä, shoppailuun, toisien laskujen hoitamiseen, bilettämiseen ja hyvin todennäköisesti olet kusessa.

• plusplus20

Miksi tarjoat anustasi tällä palstalla? Täällä keskustellaan pikavipeistä.

• aunus

Ne pikavipit ovat aunuksesta. Työnnäpä ne vaikka sinne ulosottoon. Siinä on makseltu ja kierre loppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      363
      1964
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1316
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      136
      1183
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      84
      1053
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      936
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      853
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      853
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe