Olin vipeissä vielä vuoden alussa. Vippikierre jatkui 2015 kesällä ja ne jatkui reilu 6kk. Oli aivan kamalaa aikaa. Nyt olen rahaton ja kuolen mielummin nälkään.
Minun vippini
9
268
Vastaukset
- sfiuhdhdihidhjvkhs
Miksi haluat kuolla? Vivuksella esim. 50 €:n suuruinen vippi 9 päiväksi maksaa kaikkine kuluineen ja korkoineen vaivaisen 5 euroa. Jos tiedät tarkasti milloin saat seuraavan kerran rahaa, miksi et voisi ottaa pikavippiä? Pikavippi itsessään ei aiheuta kierrettä.
- Kuseen_50_euron_takia
Koska seuravan rahantulon jälkeen on taas ylimääräinen viitonen menossa heti päältä ja saman verran vähemmän on käytettävissä elämiseen. Ahkeralta vipparilta näitä "pieniä" rahanvuokria menee helposti niin monta, että kokonaissumma nousee varsin merkittäviin lukuihin.
- einälkäänkuoleheti
Jouluna on paljon ilmaislounaita, kurkkaa esim alueesi diakoniatimiston sivuja. mahdollisesti ehdit vielä käydä kysymässä ostolappusta kauppaan diakonialta. Tai mene leipäjakeluun, käy dyykkaamassa tai sukulaisiin vierailuille.
- cmccmjmdjcd
Mieluummin kyllä ottaisin lainaa ammattitaitoisilta rahoitusalan ihmisiltä kuin dyykkaisin roskiksia.
- einälkäänkuolehet
No jos ensi kuussa jatkuu sama niukkuus, Talvisin löytyy tosi priimaa tavaraa roskiksista, hyvin pakattua ja sopivasti viileissä olosuhteissa säilytettyä. Toinen mahdollisuus on kerätä panttipulloja ( esim kaupan pullopalautuspisteen roskiksista löytyy tosi paljon Lidl pulloja. Saa helpsti kerättyä päivän ruokarahat
- cmccmjmdjcd
Mutta jos on kyse toimeentulotukea saavasta työttömästä, tuki on niin suuri, että sillä pärjää koko kuukauden - ilman roskisdyykkausta. Roskisdyykkauksessa on se riski vielä, että kurottautuessaan säilön pohjalle putoaakin sinne itse ja luukku menee kiinni.
- 20plus3
Työntäkää anukseen ajatus ottaa pikavippi uhkapelaamiseen netissä, shoppailuun, toisien laskujen hoitamiseen, bilettämiseen ja hyvin todennäköisesti olet kusessa.
- plusplus20
Miksi tarjoat anustasi tällä palstalla? Täällä keskustellaan pikavipeistä.
- aunus
Ne pikavipit ovat aunuksesta. Työnnäpä ne vaikka sinne ulosottoon. Siinä on makseltu ja kierre loppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657295Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142668Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk491968Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901375Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.571171Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271159- 711147
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 1111029