Minulla on ollut asunto myynnissä Huoneistokeskuksessa vuonna 2014 , ei tullut kauppoja, nyt 2016 sain ensin hyvin hämärän asiakastyytyväisyys puhelun sieltä, kyselijä oli todella outo, ei ollut valmiita kysymyksiä vaan sieltä täältä kyseli kaikkea, enkä edes oikein saanut selvää mistä yrityksestä soitetaan ,koska uuden välittäjänkin firman nimi alkoi sanalla huoneisto.. sitten tuli seuraava puhelu parin viikon päästä ja pyydettiin tiliotteestani kopiota ja kauppakirjaa, selvitin ettei heillä ole oikeutta tällaiseen , enkä koska moiseen yritykseen enää asiakkaaksi mene, todella ihmeellistä toimintaa, varokaa vastaavia puheluita
Varokaa Huoneistokeskuksen soittoja
markku1972
2
145
Vastaukset
- Salla1111
kuulin myös tuttavalta vastaavaa, aika kamalaa että toisen välittäjän kauppakirjoja pyytävät,
- tyhjänpantti
Toinen välittäjä tekee kauppa ja toinen vaan typerehtii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982