Meitä luonnollisesti ei kiinnosta googlematkailijoiden ja muiden idioottien oireilut heitä kiinnostavista erotiikka-aiheista, paikkakuntaväittelyistä, kehon muodosta, huoritteluista jne. heille tärkeistä ongelmista.
Heitänkin vain näin keskustelun aluksi kysymyksen, onko täälä muita, joiden thaivaimon vanhemmat on nuorempia kuin sinä, niinkuin meillä?
Tästä voidaan sitten jatkaa muihin aiheisiin riippuen palautteen tasosta.
Hyvää jouluviikkoa.
Onko muita suomi-thai aviopareja tällä palstalla?
30
283
Vastaukset
- MatsK
Mikä vanha senilli pervopappa siellä kyselee? Mistäs olet huoras hakenut? Etkö saa muualta naisia kun Thaimaasta? Onko joku syy, läskeys, rumuus vai mitä?
Ei mene kuule kauaa kun sun muijas vaihtaa sut nuorempaan, ei ne kato jaksa vanhojen möhömahojen kanssa olla sen jälkeen kun parempaa on tarjolla.- MyösThainAviomies
Hyvä Mats K.
Kuten huomaat, aloittaja ennakoi mahdollisuuden Sinun kaltaistesi oireiluun.
Koska huora-aiheesta ainakaan Sinun kanssa ei tarvitse väitellä, eikä mahdollisesti siitäkään että thaimaalaiset naiset synnyttävät noin 15 vuotiaana lapsen, voidaan tehdä seuraava toteamus:
Nuorin vaimo 20v.
Äiti 35v.
Äidin äiti 50v.
Äidin äidin äiti 65v.
Meillä oli kimppahäät ja olen yhden mainituista naisista aviomies, kun muut kolme kaveriani kolmen muun.
Meidän neljän herrasmiehen yhteinen varallisuus on useita kymmeniä miljoonia euroja, sekä yhteenlaskettu ikämme hieman yli 200v ja asumme koko "suku" samassa kartanossa.
Se kuinka läskejä ja rumia olemme, on meidän henkilökohtainen asiamme, tosin tietämättä Hyvä Mats Sinun ulkonäköäsi, joka ei meitä kiinnostakaan.
Jonkin verran on kulunut aikaa, eikä yksikään kaunottarista, joista vanhin voi myös olla kauniimpi kuin Sinun Mats äitisi, mutta varmasti kauniimpi kuin isoäitisi, ei ole ainakaan vielä poistunut ryhmästä.
Ei liene ollut parempaa tarjolla.
Se miten me keskenämme perhe-elämäämme vietämme on luonnollisesti henkilökohtainen asiamme, kuten kuka ja koska ketäkin nai, vai tapahtuuko se yhdessä, jäänee Sinulle Hyvä Mats pohdittavaksi ja arvoitukseksi loppuelämäsi ajaksi.
Kuinka pitkä on Mats arvioitu loppuelämäsi kesto, riippuu toki täysin siitä kuinka vanha seniili pervopappa Sinä itse olet. - PilleriPilleri
VOI VITTUNEN KUIN HYVÄ JA HUPAISA HEITTO !!!!!!!!!!
- ThainAviomiesOriginal
Hei Mats K.
Vastaan Sinulle koska kirjoituksessasi on kysymysmerkkejä.
1. Seniili en ole, mutta ehkä hieman pervo.
2. Minulla ei ole huoraa, enkä näin ollen sellaista mistään hakenutkaan.
3. En ole kokeillut suomen ja thaimaan lisäksi saisinko naisia muualta vakavassa mielessä, tosin aika monta eri kansalaisuutta tulee mieleen muissa merkeissä, kun pohdin kusymystäsi.
4. En ymmärrä mitä tarkoitat läskeydellä ja rumuudella, mutta varmaan tarkennat että voin siihenkin vastata.
Kerroit tiedossasi olevan, että muijani vaihtaa minut nuorempaan hyvinkin pian.
Onko Sinulla Mats tiedossa miten yhteisen lapsemme käy, entä taloni thaimaassa ja miten yhteinennvarallisuutemme muutenkin jaetaan?
Tuo on varsin huolestuttava tieto, joka Sinulla tiedossa mutta ei minulla.
Voisitko valaista Mats hieman enemmän kohtaloani. - Kusetettavaukko
ThainAviomiesOriginal kirjoitti:
Hei Mats K.
Vastaan Sinulle koska kirjoituksessasi on kysymysmerkkejä.
1. Seniili en ole, mutta ehkä hieman pervo.
2. Minulla ei ole huoraa, enkä näin ollen sellaista mistään hakenutkaan.
3. En ole kokeillut suomen ja thaimaan lisäksi saisinko naisia muualta vakavassa mielessä, tosin aika monta eri kansalaisuutta tulee mieleen muissa merkeissä, kun pohdin kusymystäsi.
4. En ymmärrä mitä tarkoitat läskeydellä ja rumuudella, mutta varmaan tarkennat että voin siihenkin vastata.
Kerroit tiedossasi olevan, että muijani vaihtaa minut nuorempaan hyvinkin pian.
Onko Sinulla Mats tiedossa miten yhteisen lapsemme käy, entä taloni thaimaassa ja miten yhteinennvarallisuutemme muutenkin jaetaan?
Tuo on varsin huolestuttava tieto, joka Sinulla tiedossa mutta ei minulla.
Voisitko valaista Mats hieman enemmän kohtaloani.Taidat olla ihan eilisen teeren poikia näissä Thai -asioissa ja sinua viedään ihan narussa. Talo on muijas ja lastakaan sulla ei ole asiaa nähdä heti sen jälkeen kun muijas on niin päättänyt. Näyttäydyt lähelläkin niin sulta aukaistaan kurkku ja kannat päätäsi takaisin härmään. No se siitä. Tiedoksi vaan junttieinari.
Ja se läskeys ja rumuus eli siis olet niin kamala läski ja pahannäköinen että Thaimaasta piti hakea huora kainaloon. Molemmat tiedämme että Suomesta et saisia mitään itseäsi pienempää ämmää. Ehkä alkoholistin joka pummaa viinaa. - sheikkialmer
MyösThainAviomies kirjoitti:
Hyvä Mats K.
Kuten huomaat, aloittaja ennakoi mahdollisuuden Sinun kaltaistesi oireiluun.
Koska huora-aiheesta ainakaan Sinun kanssa ei tarvitse väitellä, eikä mahdollisesti siitäkään että thaimaalaiset naiset synnyttävät noin 15 vuotiaana lapsen, voidaan tehdä seuraava toteamus:
Nuorin vaimo 20v.
Äiti 35v.
Äidin äiti 50v.
Äidin äidin äiti 65v.
Meillä oli kimppahäät ja olen yhden mainituista naisista aviomies, kun muut kolme kaveriani kolmen muun.
Meidän neljän herrasmiehen yhteinen varallisuus on useita kymmeniä miljoonia euroja, sekä yhteenlaskettu ikämme hieman yli 200v ja asumme koko "suku" samassa kartanossa.
Se kuinka läskejä ja rumia olemme, on meidän henkilökohtainen asiamme, tosin tietämättä Hyvä Mats Sinun ulkonäköäsi, joka ei meitä kiinnostakaan.
Jonkin verran on kulunut aikaa, eikä yksikään kaunottarista, joista vanhin voi myös olla kauniimpi kuin Sinun Mats äitisi, mutta varmasti kauniimpi kuin isoäitisi, ei ole ainakaan vielä poistunut ryhmästä.
Ei liene ollut parempaa tarjolla.
Se miten me keskenämme perhe-elämäämme vietämme on luonnollisesti henkilökohtainen asiamme, kuten kuka ja koska ketäkin nai, vai tapahtuuko se yhdessä, jäänee Sinulle Hyvä Mats pohdittavaksi ja arvoitukseksi loppuelämäsi ajaksi.
Kuinka pitkä on Mats arvioitu loppuelämäsi kesto, riippuu toki täysin siitä kuinka vanha seniili pervopappa Sinä itse olet."thaimaalaiset naiset synnyttävät noin 15 vuotiaana lapsen"
nyt löytyi ihan tilastotieteilijä. sanoiko 3 vuotta peruskoulua käynyt baarihuorasi noin?
- PervoAviomies
Thaivaimoni on nuorempi kuin lapseni.
Lapsenlapseni on vanhempia kuin yhteinen lapsemme.
Thaivaimoni vanhemmat ovat noin 10 vuotta nuorempia kuin minä.
Minä olen hoikka noin 180 pitkä ja etenemä ainakin vaimoni mielestä ok, joten en sitä ilmoita tuonne pippelinmitta kirjoitussarjaan.
Meillä on tontti ja talo thaimaassa vaimon nimissä.
Myös kulkuneuvot vaimon nimissä.
Minulla on pankkitili thaimaassa oleskeluluvan säännösten johdosta ja helpottaen muutenkin asiointia.
Kannamme kaiken taloudellisen vastuun vaimon vanhempien elämässä.
Olen onnellinen elämääni. - ThainAviomiesOriginal
VASTAUS NIMIMERKILLE KUSETETTAVA UKKO.
Huomenta, vastaan Sinulle niin kohteliaasti kuin se ylipäätään on mahdollista kertoen, että luokittelen kirjoituksesi kuitenkin ryhmään josta aloituksessani mainitsin.
Toivon Sinulta ryhtiä / selkärankaa vastata myös minun kysymyksiini vastavuoroisesti.
Paneudun viiteen ( 5 ) Sinun katsomaan tärkeään asiaan seuraavasti ja huomaa, että esitän Sinulle vastakysymyksiä:
Toteat minun olevan eilisen teeren poika ja kusetettava.
Mihin seikkaan perustat tuon väitteesi?
Minä koen ainakin itse henkilökohtaisesti oman elämäni sisällön tuntien, että olen jonkin verran kokenut enkä ole kriteeriesi mukainen.
Kerrot että talo on muijani.
Olet siinä varsin oikeassa, koska se on muijani nimiin myös ostettu ja thaimaan lainsäädäntökään ei suo minulle oikeutta omistaa perheemme taloa.
Ei tuo seikka sen kummempi ole kuin suomessakaan, jossa perheemme talon oma-aloitteisesti luovutin aikoinaan x-vaimolleni.
Olen joutunut ulkoruokintaan niin suomessa, kuin thaimaassakin silloin tällöin, mutta thaimaassa tuo on siedettävämpää mm. ilmaston johdosta ja siksi, että uima-altaamme takana on ns. vierastalo, jossa tuon ajan tapaan viettää.
Oletko Sinä ollut ulkoruokinnassa ja jos olet, missä maassa?
Minulle ei ole ongelma sellainen mahdollinen tilanne, joka liittyy jokaiseen avioliittoon että erotilanteessa varallisuus jaetaan ja sen johdosta olenkin talon ostanut vaimoni nimiin sen sijaan, että olisin kikkaillut tonttivuokralla tai yhtiöllä ym.
Onko Sinulla jotain samankaltaisia ongelmia?
Kirjoitat kurkusta ja päästä.
Ei minulla ole tarvetta tuon kaltaiseen millään muotoa, koska mikäli uhkakuvasi toteutuu, jatkan elämääni johon minulla ainakin oman henkilökohtaisen laskelmani mukaan on varallisuutta varsin reippaasti.
Tiedät minun hankkineen thaimaasta huoran kainalooni.
Eikös valtaosa tämänkin palstan kirjoittelijoista matkustele thaimaahan huorien takia, miksi minun huora-asiani olisi nyt niin paheksuttavaa?
En tässä avaa vaimoni elämää sen enempää, mutta oletetaampa hänen olleen huora, jonka johdosta kysyn, mikä on ongelma Sinulle siinä että viihdymme yhdessä ja koemme elämämme olevan onnellista?
Kerrot meidän molempien, siis Sinun ja minun tietävän minun suomen naisasiat.
Voisitko tarkentaa mitä me molemmat tiedämme?
SINUA KOSKIEN KERTOISITKO YSTÄVÄLLISESTI:
Mikä on Sinun thaikokemuksesi?
Minkälainen perhesuhde ja vaimosi kansalaisuus?
Ikäsikin kiinnostaa?
Toki kertonet jotain itsestäsi myös oma-aloitteisesti valaisemaan elämänkokemustasi ja näkökantaasi, joka sai Sinut kirjoittamaan tähän eskusteluun.
Kiitos jo etukäteen asianmukaisesta vastauksestasi.
Ystävällisin terveisin: Thain Aviomies Original. - MyösThainAviomies
Sheikki Almer.
En tiedä montako vuotta baarihuorani on käynyt peruskoulua.
Baarihuorani sanoi tuon tiedon.
Tilastotieto baarihuoralta on luotettavampi kuin LerppaAmalian tilastotieto.
Mikä tilastieto olisi hyvä Sheikille?
Moimoi Sheikille. - PilleriPäivässäOisOkOk
Idiootteja olette.
Aviomiehet hieman avautuu omasta näkökulmastaan, niin vittuilut alkaa heti täysin tuulesta temmatuin jutuin vieraita henkilöitä kohtaan ja jopa tietoisempia aviomiesten elämästä, kuin aviomiehet itse.
SITTEN LUIKITAAN KARKUUN KUN EI OLE KYKYÄ ASIANMUKAISEEN KOMMUNIKOINTIIN.
Hamekangasta huorien sijaan jokaiselle nynnylle idiootille. - HupaisaHeppu
Hupaisaa !!!!!!!!!!
- Jertsu23
Luuserit täällä kokoontuu
- JertsunÄiti
Onko Jertsu ollut jo kokonaista 5 vuotta aikuinen ?
Eikö 23 vuotiaat kokoonnu amiksen tupakkakatoksella? - tiedetäänlapsukainen
JertsunÄiti kirjoitti:
Onko Jertsu ollut jo kokonaista 5 vuotta aikuinen ?
Eikö 23 vuotiaat kokoonnu amiksen tupakkakatoksella?Jertsu ei ole amiksessa, tipahti koulusta jo yläasteella.
- Jertsu23
23 on munan mitta. Mites teillä senillit ja löysät diabeteskyrvät?
Ei ne thaikutkaan löysiä letkuja kauaa katso. - MIlo6
Suurin osa thaikkujen kanssa naimissisa olevista suomalaisista tursaista on älyllisesti ja sosiaalisesti vähälahjaisia juntteja.
- BaariTyttö
Voisitko Milo tarkentaa hieman suurta tietämystäsi ja myös omaa elämääsi ?
Helpottaisi minun elämääni älyllisesti ja sosiaalisesti vähälahjaisen miljonäärijuntin kanssa.
- TupplaAviomies
Minä seurustelin vuosikausia kaksostyttöjen kanssa, kun he opiskelivat.
Heidän vanhempansa on nuorempia kuin minä.
Pistin heidän tileilleen kuukausittain 500 euroa kulloinkin tarpeelliset.
Kun he valmistuivat ammatteihinsa, neuvottelimme tarkoin kumman kanssa menen naimisiin.
Pistimme varallisuutemme samaan pottiin ja ostimme talon, sekä autot ja mopot jokaiselle, sekä muutimme kaikki kolme yhteen.
Olen vuosi vuodelta viettänyt aikaa enemmän thaimaassa, kuin suomessa.
Seksin suhteen olen varsin tyytyväinen, koska pidän alle 150 senttisistä, pieni rintaisista joilla pallopeppu, sekä siitä josta ilmeisesti kaikki miehet, että miehellä hieman kookkaampi ja naisella tosi märkä ja tiukka.
Meillä menee ihan ok koska mustasukkaisuutta ei ollut seurusteluvaiheessakaan, eikä nykyiselläkään.
Toki hieman katseita saamme kulkiessamme yhdessä, mutta sehän on meidän henkilökohtainen asia kaikkinensa. - BaariTyttö
JERTSU ON HYVÄ JÄTKÄ.
Jertsulla on 23 senttinen ajatuselin.
Jertsu kuuluu sen johdosta kyrvällä ajattelevien kärkikastiin, joka ilmenee Jertsun kommenttien älyllisestä tasosta.
Jertsu tykkäs pienenä tehdä jatkuvasti kuperkeikkoja.
Tämän johdosta Jertsu on ihan älyttömän notkea, ihan sirkustasoa.
Kun Jertsu rakastelee romanttisesti itse itsensä kanssa, se voi ottaa itseltään suihin, kun sillä on noin kertakaikkisen miehekäs "muna".
Jertsulla vain on se ongelma, että kun se käy meillä ja me kehutaan sen pippeliä kyrväksi, se alkaa heti vingahteleen kuin lapsen kylpyleluankka ja laukee käsiin ennenkuin pääsee edes huulille.
Jertsu tietää kuten kertoi, että me thaikut ei kauaa löysiä munia katsota, joten vingahteleva Jertsukin aina kerää kamppeensa ja poistuu palvelun saatuaan.
Jertsu tosin ei montaa kertaa lomansa aikana käy, koska se aina tilaa palveluksen että tuikataan sen peppuseen chilipippuri.
Kullakin omat mieltymykset ja nämä Jertsun.- tuttu-jertsu
Jertsu parka unohti tahallaan pilkun siitä mitastaan eli 2,3 senttinen on oikea. Ja sekin mitta on juhlakunnossa mitattu ja ne millit vielä sitä tyypillistä liioittelua.
- HupaisaHeppu
Hupaisaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- MinunElämäni
Minä olen 50 ja vaimoni 18.
Hänen vanhempansa 29 ja 35.- MatikanOpettaja
Vaikeasti ratkaistava yhtälö jopa hedelmällisyystutkijalle.
Mitkä lienee tuntemattomat tekijät x ja y ? - santtu_1975
Minäkin potentiaalisesti pohdin.
- TyttärenIsä
Ei tuossa mitään äxxiä ja yitä, eikä hedelmällisyystutkijoita tarvita potentiaaliseen pohdintaan.
Minun tyttäreni äitipuoli on tytärtäni nuorempi.
- KaksiVaimoa
Minun vaimoni äiti on 20 vuotta minua nuorempi.
Matkoillani thaimaahan tarkoituksellani nauttia naisista poikamiehenä päädyin aina samaan baariin syömään, drinksuille ja nauttimaan miellyttävästä seurasta, kuin myös omistajien palveluista.
Baarin omisti äiti ja tytär, jonka molempien kanssa vietin erikseen ja yhdessä aikaa niin baarissa kuin muualla.
Olivat siis ns. baarityttöjä palveluineen, eli huoria.
Laulussa sanat, että toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä, mutta minä tykkään molemmista, näin kävi minulle.
Tutustuimme todella läheisesti toisiimme, jolloin kaikille kävi selväksi elämän taustat ja syyt elämämme tuolloiseen tilanteeseen, joka minunkaan menneisyys ei ole lasten luettavaa.
Päädyimme ratkaisuun jolla muutimme kaikkien elämän sellaiseksi, että kaikki on onnellisia, tyttöjen toiveiden ollessa baaripalvelujen lopettaminen ja vakaa talous, sekä minun toiveeni vakiintuminen ja mm. rakastelu ilman kumia, sekä kaiken kaikkiaan mielihalujeni mukainen elämä yhdessä heidän molempien kanssa, jonka mahdollisti ja mahdollistaa loppuelämänikin ajan minun varallisuuteni.
Menin tyttären kanssa naimisiin, ostin talon vaimoni nimiin lain edellyttämästi, luovutimme baarin ystävälle ja muutimme kaikki kolme saman katon alle.
Emme siis menneet naimisiin rakkaudesta, vaan naiset rahasta ja minä toteuttaen omat mielihaluni.
Tosin koska me kolme kuitenkin olemme ns. parhaat kaverit ja elämme samaa taloutta, on suhteemme enemmän kuin kaverillista meidän rakastellessamme myös keskenämme, ainakin minä rakastan heitä ja saan myös vastarakkautta osakseni.
Näin minä olen päätynyt elämäni viettämään thaimaassa, koska minulla ei ole mitään muita velvollisuuksia suomessa, kuin seurata että yhtiöni asiat toimitusjohtajan toimesta hoituu asianmukaisesti.
Olen melkovarmaan sitä ja tätä, kuten perverssi monen mielestä, mutta olen pervo ainakin lain sallimissa rajoissa. - 58v
Vaimoni vanhemmat ovat kutakuinkin saman ikäisiä minun kanssani.
Kaikki meillä ok. - PilleriPilleriPilleri
Hupaisaa että kaikki pallomahoista ym. idiotismista kirjoittelevat ongelmaiset ei oireile tämän otsikon alla.
Onko ongelmaa, ongelmaa, ongelmaa..... voi vittu jäi levy päälle, päälle, päälle. - XVexJaUusTilalle
Erosin vaimostani ja menin naimisiin äidin kanssa jonka äiti on saman ikäinen kuin x-vaimoni.
- PallomahaOlen
Ostin 20 vuotiaan vaimoni minua nuoremmille vanhemmille joululahjaksi talon kaikilla herkuilla hintaan 100.000 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821