Eli miten teen 100ml sähkötupakka nestettä oon yleensä tehny vaa 30ml mut haluisin tehdä 100ml ja oon iha gujal heelp mee pitäs saada tietää sillee milleinä luvut ja en käytä nikotiinia ja pg vg on samas putilos :D
Sähkötupakan nesteet
6
3290
Vastaukset
Ota 100 ml pullo. Kaada pullo lähes täyteen vg/pg seosta.
Lisää pulloon makunestettä oman maun mukaan. Aluksi vaikka kymmenen tippaa ja lisää sitten tarpeen mukaan.- Infoo88888888888888888
Tehdään tämä helpoksi.
Osta nikotiinitonta 50% PG/VG pohjanestettä 100ml ja 3x 10ml makusiirappi pulloja, poista pohjanestepullosta n.20ml ja kaada 2 makusiirappipullojen sisältö sinne pohjanestepulloon. Ravista kunnolla n. minuutin, avaa korkki ja pistä pullo vaikka keittiön pöydälle puoleksi tunniksi, sulje korkki, pistä viikoksi kaappiin ja muista ravistaa joka päivä sen minuutin verran ja saat kunnon nesteen.
Jos mielestäsi tarvitsee lisää makua, niin lisää makuainetta sellaiset 10-20 pisaraa kunnes miellyttää.
Sekoitussuhde nikotiinittomassa nesteessä on lähes aina 80% pohjanestettä ja 20% makuainetta (80%/100ml = 0.8*100ml = 80ml ja 20%/100ml = 0.2*100ml = 20ml).
Homma menee mutkikkaaksi vasta sitten, kun lisäät nikotiinia tai haluat eri pg/vg pitoisuuden. - mökölö
Pelletouhuja tommoiset...
- Pellelle
Niin mitkä on pelletouhuja, se että säästää rahaa tekemällä itse lantringit vai ostamalla kalliita valmisnesteitä?
Onko tupakointi järkevämpää?
- arska1234
Jos käytät makutiivistettä 10%:n suhteeella, niin 10ml makua siihen satasen pulloon ja loput sitä sun pg/vg litkua.
Jos 20% suhteella, niin sit 20ml makua.. Helppoa jos tekee satasen pottuun ;) Minä oon pikakypsyttänyt nesteet kuumentamalla avatun pullon kuumassa vedessä. Sitten korkki auki n. vuorokausi. Ravistus ennen ja jälkeen kuumentamisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733