Sähkötupakan nesteet

Tyhmäblo

Eli miten teen 100ml sähkötupakka nestettä oon yleensä tehny vaa 30ml mut haluisin tehdä 100ml ja oon iha gujal heelp mee pitäs saada tietää sillee milleinä luvut ja en käytä nikotiinia ja pg vg on samas putilos :D

6

3321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota 100 ml pullo. Kaada pullo lähes täyteen vg/pg seosta.
      Lisää pulloon makunestettä oman maun mukaan. Aluksi vaikka kymmenen tippaa ja lisää sitten tarpeen mukaan.

• Infoo88888888888888888

Tehdään tämä helpoksi.

Osta nikotiinitonta 50% PG/VG pohjanestettä 100ml ja 3x 10ml makusiirappi pulloja, poista pohjanestepullosta n.20ml ja kaada 2 makusiirappipullojen sisältö sinne pohjanestepulloon. Ravista kunnolla n. minuutin, avaa korkki ja pistä pullo vaikka keittiön pöydälle puoleksi tunniksi, sulje korkki, pistä viikoksi kaappiin ja muista ravistaa joka päivä sen minuutin verran ja saat kunnon nesteen.

Jos mielestäsi tarvitsee lisää makua, niin lisää makuainetta sellaiset 10-20 pisaraa kunnes miellyttää.

Sekoitussuhde nikotiinittomassa nesteessä on lähes aina 80% pohjanestettä ja 20% makuainetta (80%/100ml = 0.8*100ml = 80ml ja 20%/100ml = 0.2*100ml = 20ml).

Homma menee mutkikkaaksi vasta sitten, kun lisäät nikotiinia tai haluat eri pg/vg pitoisuuden.

• mökölö

Pelletouhuja tommoiset...

• Pellelle

Niin mitkä on pelletouhuja, se että säästää rahaa tekemällä itse lantringit vai ostamalla kalliita valmisnesteitä?
        Onko tupakointi järkevämpää?

• arska1234

Jos käytät makutiivistettä 10%:n suhteeella, niin 10ml makua siihen satasen pulloon ja loput sitä sun pg/vg litkua.
      Jos 20% suhteella, niin sit 20ml makua.. Helppoa jos tekee satasen pottuun ;)

• Minä oon pikakypsyttänyt nesteet kuumentamalla avatun pullon kuumassa vedessä. Sitten korkki auki n. vuorokausi. Ravistus ennen ja jälkeen kuumentamisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe