Eli miten teen 100ml sähkötupakka nestettä oon yleensä tehny vaa 30ml mut haluisin tehdä 100ml ja oon iha gujal heelp mee pitäs saada tietää sillee milleinä luvut ja en käytä nikotiinia ja pg vg on samas putilos :D
Sähkötupakan nesteet
6
3695
Vastaukset
Ota 100 ml pullo. Kaada pullo lähes täyteen vg/pg seosta.
Lisää pulloon makunestettä oman maun mukaan. Aluksi vaikka kymmenen tippaa ja lisää sitten tarpeen mukaan.- Infoo88888888888888888
Tehdään tämä helpoksi.
Osta nikotiinitonta 50% PG/VG pohjanestettä 100ml ja 3x 10ml makusiirappi pulloja, poista pohjanestepullosta n.20ml ja kaada 2 makusiirappipullojen sisältö sinne pohjanestepulloon. Ravista kunnolla n. minuutin, avaa korkki ja pistä pullo vaikka keittiön pöydälle puoleksi tunniksi, sulje korkki, pistä viikoksi kaappiin ja muista ravistaa joka päivä sen minuutin verran ja saat kunnon nesteen.
Jos mielestäsi tarvitsee lisää makua, niin lisää makuainetta sellaiset 10-20 pisaraa kunnes miellyttää.
Sekoitussuhde nikotiinittomassa nesteessä on lähes aina 80% pohjanestettä ja 20% makuainetta (80%/100ml = 0.8*100ml = 80ml ja 20%/100ml = 0.2*100ml = 20ml).
Homma menee mutkikkaaksi vasta sitten, kun lisäät nikotiinia tai haluat eri pg/vg pitoisuuden. - mökölö
Pelletouhuja tommoiset...
- Pellelle
Niin mitkä on pelletouhuja, se että säästää rahaa tekemällä itse lantringit vai ostamalla kalliita valmisnesteitä?
Onko tupakointi järkevämpää?
- arska1234
Jos käytät makutiivistettä 10%:n suhteeella, niin 10ml makua siihen satasen pulloon ja loput sitä sun pg/vg litkua.
Jos 20% suhteella, niin sit 20ml makua.. Helppoa jos tekee satasen pottuun ;) Minä oon pikakypsyttänyt nesteet kuumentamalla avatun pullon kuumassa vedessä. Sitten korkki auki n. vuorokausi. Ravistus ennen ja jälkeen kuumentamisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28110391K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456036Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735454PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *1125119Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92744- 2142652
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.202499- 282354
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822257