Viro-rosvojen saalis löytyi

halvalla.sutta

12

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalut.vietiin

      Mitenkäs nytten viron rosvot ahertaa kun ei ole työkaluja. Voi vittu, menikö hankkeet ohi, voi voi sentään, hahahahahahaaaaa.

      • laillisesti.kerätty

        Näyttäs olevan kaatopaikkatavaraa. Noitahan saa kerätä ilmaiseksi roskiksista
        Vai toisitko nuo kotiisi

        Muistakaa, että VIROLAISET ovat meidän veljeskansaa, jotka vapautimme marksismin orjuudesta ja nyt haluamme kaikki heitä auttaa, vaikka uhraamalla työpaikkamme. Se on meidän keskusta-oikeistolaisten toiveemme.

        Virulainen sisään, matti ja maijja ulos.


      • virulaiset.hevonvittuun
        laillisesti.kerätty kirjoitti:

        Näyttäs olevan kaatopaikkatavaraa. Noitahan saa kerätä ilmaiseksi roskiksista
        Vai toisitko nuo kotiisi

        Muistakaa, että VIROLAISET ovat meidän veljeskansaa, jotka vapautimme marksismin orjuudesta ja nyt haluamme kaikki heitä auttaa, vaikka uhraamalla työpaikkamme. Se on meidän keskusta-oikeistolaisten toiveemme.

        Virulainen sisään, matti ja maijja ulos.

        Hahahahaaaa, vai veljeskansaa, hahahahaaaaa, minulla ei ole yhtään tekoryssäläistä veljestä, pysyn kaikana noista tekoryssistä, en kaipaa noitten rosvojen seuraa missään muodossa.


    • whrwh

      Ne on pikemminkin niiden Romanoan ja Bulgarian romanien ryöstösaalista.

      • rajat.kiinni

        Eipäs ole, nämä balttipaskat, viru, litvia ja lutvia ovat taas asialla. Tuossa muuten myös todettiin että rajat kiinni. Suomi ei kaipaa noita rosvoja.


    • eisattumaa

      Samoilta työpaikoilta missä viruryssiä töissä, häviää työkalut ja kaikki arvokas, käyvät itse varkaissa tai välittävät tiedot muille ja jättävät vaikka sopivasti lukot auki, hälytys pois jne.

    • ptr60

      KYLLÄ NE VAAN ON KOKO KESÄN SULKAVUORESSA LEIRIÄ PITÄNEIDEN ROMANI KERJÄLÄISTEN VARASTAMAA KAMAA

      • eineaina

        Tämä pitää paikkansa, siellä on paljon muutakin kuin työkaluja. Esim, läppäreitä, näyttojä yms, sälää. Nyt oli romanit asialla, oli juttua myöskin radiouutisissa.


    • aamunkoitteessa

      Nuo tekoryssät (virulaiset) pitää ampua kaikki, ei niistä rosvoista muuten pääse eroon.

    • Taisi olla romani leiri,mistä nuo löytyi.
      Virolaisilla ei ole osaa eikä arpaa.

    • syvämyötähäpeäjälleen

      Uskokaa nyt hemmetin juntit, ne oli romaneja. Ei tavalliset ihmiset asu leireissä. Silmät auki hölmöläiset !

    • Romanitapoja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe