Viro-rosvojen saalis löytyi

halvalla.sutta

12

213

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalut.vietiin

Mitenkäs nytten viron rosvot ahertaa kun ei ole työkaluja. Voi vittu, menikö hankkeet ohi, voi voi sentään, hahahahahahaaaaa.

• laillisesti.kerätty

Näyttäs olevan kaatopaikkatavaraa. Noitahan saa kerätä ilmaiseksi roskiksista
        Vai toisitko nuo kotiisi

Muistakaa, että VIROLAISET ovat meidän veljeskansaa, jotka vapautimme marksismin orjuudesta ja nyt haluamme kaikki heitä auttaa, vaikka uhraamalla työpaikkamme. Se on meidän keskusta-oikeistolaisten toiveemme.

Virulainen sisään, matti ja maijja ulos.

• virulaiset.hevonvittuun
        laillisesti.kerätty kirjoitti:

Näyttäs olevan kaatopaikkatavaraa. Noitahan saa kerätä ilmaiseksi roskiksista
        Vai toisitko nuo kotiisi

Muistakaa, että VIROLAISET ovat meidän veljeskansaa, jotka vapautimme marksismin orjuudesta ja nyt haluamme kaikki heitä auttaa, vaikka uhraamalla työpaikkamme. Se on meidän keskusta-oikeistolaisten toiveemme.

Virulainen sisään, matti ja maijja ulos.

Hahahahaaaa, vai veljeskansaa, hahahahaaaaa, minulla ei ole yhtään tekoryssäläistä veljestä, pysyn kaikana noista tekoryssistä, en kaipaa noitten rosvojen seuraa missään muodossa.

• whrwh

Ne on pikemminkin niiden Romanoan ja Bulgarian romanien ryöstösaalista.

• rajat.kiinni

Eipäs ole, nämä balttipaskat, viru, litvia ja lutvia ovat taas asialla. Tuossa muuten myös todettiin että rajat kiinni. Suomi ei kaipaa noita rosvoja.

• eisattumaa

Samoilta työpaikoilta missä viruryssiä töissä, häviää työkalut ja kaikki arvokas, käyvät itse varkaissa tai välittävät tiedot muille ja jättävät vaikka sopivasti lukot auki, hälytys pois jne.

• ptr60

KYLLÄ NE VAAN ON KOKO KESÄN SULKAVUORESSA LEIRIÄ PITÄNEIDEN ROMANI KERJÄLÄISTEN VARASTAMAA KAMAA

• eineaina

Tämä pitää paikkansa, siellä on paljon muutakin kuin työkaluja. Esim, läppäreitä, näyttojä yms, sälää. Nyt oli romanit asialla, oli juttua myöskin radiouutisissa.

• aamunkoitteessa

Nuo tekoryssät (virulaiset) pitää ampua kaikki, ei niistä rosvoista muuten pääse eroon.

• Taisi olla romani leiri,mistä nuo löytyi.
      Virolaisilla ei ole osaa eikä arpaa.

• syvämyötähäpeäjälleen

Uskokaa nyt hemmetin juntit, ne oli romaneja. Ei tavalliset ihmiset asu leireissä. Silmät auki hölmöläiset !

• Romanitapoja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      78
      4709
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2033
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1732
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1353
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      946
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      273
      894
    Aihe