Tässä on suomalaisnaisten unelmamies

Ikis..M

Ei mikään kiiltokuvapoika!:

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/ei-mikaan-kiiltokuvapoika-tassa-on-suomalaisnaisten-unelmamies-keravalainen-timo/6219126

Mulla tuli tuosta mieleen Pertti-setä. Kannattais varmaan Pertin hommata koira niin olisi täydellinen unelmakumppani ja menestys nettideittipalstoilla olisi taattu:

Keravalainen Timo, 48 vuotta // Ikä muistaakseni täsmää, asuinpaikka ei varmaan kauas viskaa ja Timo vai Pertti, eikö se ole aikalailla sama.

Hiukset: Tummat // Pertillä ilmeisesti on
Vartalo: Normaali // pertti varmaan tuohon sopii
Siviilisääty: Eronnut // Perttihän on eronnut
Lapsia: Kyllä, kaksi // Pertillä kaksi tytärtä
Lemmikki: Koira // Tuossa pitäisi Pertin petrata
Harrastukset: Luonto ja retkeily, koti-illat, autoilu ja kaksipyöräiset, käsityöt // Luonnon ja retkeilynhän voi kuka vaan ilmottaa kuten myös koti-illat, autoilun ja kakispyöräiset, käsitöitä jokainen sinkkumies joskus harrastaa.
Luonne: Päättäväinen, romanttinen ja rehellinen optimisti // Pertti on ainakin päättäväinen ja aika optimistinenkin kai, romantiikasta niin tiedä
Asenne: Minä haluan rakastaa! // Tai ainakin panna
Lainaus: ”Kuka uskaltaa rikkoa tämän routaisen jään?” // Tuohan on kuin ehtaa Perttiä

Kannattaisi nyt kyllä palstanaisten tarttua Perttiin kiinni ihan tosissaan kun vielä ehtivät, niin hyvin osuu nuo ihannekumppanimätchit ettei varmasti ole kauan vapaana jahka ehtii uppoutua nettideittimaailmaan. Veikkaan että Pertti on komeampikin mitä tuo jutun kuvassa oleva jantteri.

101

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooser1

Muutetaampa tuon miehen profiilia niin, että ei ole eronnut eikä ole lapsia vaan koko ikänsä naisettomana ollut. Sen jälkeen mies on kaukana unelmakumppanista ja naiset pitävät todennäköisesti pedofiilina.

• Ikis..M

Nimenomaan, jos kysyttäisiin naisten eniten inhoamaa miestyyppiä se varmaan olisi parisuhdekokematon, lapseton, talous kunnossa, tylsää työtä tekevä kiltti & kunnollinen mies joka tosiaan varmasti on homo, pedofiili ja väkivaltainen naistenhakkaaja vaikka niistä ei ole mitään todisteita olemassa. Mutta ei kai ne näin joulun alla viitsi alkaa sellaisilla kyselyillä masentamaan ketään.

• Naisasialooser1

Tuollainen kysely näin joulunalla olisi loistavaa itsemurhamotivaatiota nostattavaa materiaalia. Kuvailemani kaltainen yksinäinen mies kun lukisi jutun ja koskenkorva ja haulikkokaappi ja yksinäiset joulunpyhät...

• Ikis..M
        Naisasialooser1 kirjoitti:

Tuollainen kysely näin joulunalla olisi loistavaa itsemurhamotivaatiota nostattavaa materiaalia. Kuvailemani kaltainen yksinäinen mies kun lukisi jutun ja koskenkorva ja haulikkokaappi ja yksinäiset joulunpyhät...

Kieltämättä totta, kun suomen naiset olisi purkaneet teksteihin kaiken vihansa ja saapuisi pitkä & synkkä aattoilta ei seuraavana aamuna yöllä sataneessa lumessa nähtäisi kuin yhdet jäljet, ne metsään päin menevät.

• Jutussa sanotaan että "Tulokset olivat melko yllättäviä. ". Ja kenenhän mielestä ne on yllättäviä? Ei yllätä ketään joka on lukenut palstaa.

Ja kuka ja missä on sitten tämä "kiiltokuvapoika"? Onko teidän lähibaari tai marketti tai kuntosali täynnänsä näitä pahamaineisia kiiltokuvapoikia. Vai tinderissä ja nettitreffeilläkö ne vaanii?

• Rumasinkkumies-

Tuommoinen komea mies kelpaa kyllä naisille.

• 121212121212

En ymmärrä miten tuota pidetään yllättävänä.

Kiiltokuvapoika on suosittu ikäluokan alle 18v ytnien keskuudessa, vanhemmat naiset haluavat sen voimakkaan, itsevarman, määrätietoisen, kokeneen miehen joka on vahva ulkoa ja toivottavasti pehmeä sisältä.

Ulkoilu ja retkeily (tunnin kävely Nuuksiossa uudessa Goretex-takissa) taitavat olla muodissa vanhojen naisten keskuudessa, joten niitä toivotaan.

Koira, tietysti.

Pukeutuminen: niin massamuotia kuin voi suinkin olla. Farkut, tennarit.

Näennäisesti tavallinen mutta todellisuudessa keskivertoa vähän parempi kaikessa eli KTMplus = YTM.

• Ikis..M

Melkein mikä tahansa siitä lähtien että joskus katselee lintuja laudalla kuittaa tuon ulkoilu- ja retkeilyvaateen eikä tuo koira -vaatimus ole iso ongelma. Esim. Pertti voisi hyvinkin selittää koirattomuuden sillä että on joskus omistanut niin rakkaaksi käyneen metsästyskaverin ettei voi sitä toisella koiralla enää korvata, uppoaisi naisiin kuin veitsi voihin semmoinen selitys.

• Ikis..M kirjoitti:

Melkein mikä tahansa siitä lähtien että joskus katselee lintuja laudalla kuittaa tuon ulkoilu- ja retkeilyvaateen eikä tuo koira -vaatimus ole iso ongelma. Esim. Pertti voisi hyvinkin selittää koirattomuuden sillä että on joskus omistanut niin rakkaaksi käyneen metsästyskaverin ettei voi sitä toisella koiralla enää korvata, uppoaisi naisiin kuin veitsi voihin semmoinen selitys.

Kannattaa varmaan lompakkoon tallentaa kuva jostain suomenpystykorvapiskistä, jota sitten voi sitten kaiholla muistella. Miten se (oikeasti vaimo) aina tervehti haukkumalla kun isäntä tuli kotiin retkeltään.

• erika-täti
        Ikis..M kirjoitti:

Minä käväisin kurkkimassa minkälaisia ukkeleita treffipalstalla luuraa, kun uteliaisuus heräsi tuosta pitkästä nettitreffi-ketjusta.

Olihan siellä monennäköisiä miehiä. Kuva kertoo kaikenlaista...ja tekstit myös.

Itselleni jäi mieleen sellainen mies, joka ihan selkeästi yritti näyttää kuvassa pöhköltä. Hän poseerasi kuvassa hieman sivussa, ja taustalla oli nokipannu nuotiolla porisemassa. Pipo oli hassusti päässä ja mies ilmeisesti yritti saada itselleen kaksoisleukaa näkyviin, tai siltä se ilme näytti :D

Nauroin ääneen! Nyt mietin, että pitäisiköhän ottaa yhteyttä...saattaa olla elämäni mies tyrkyllä..hmm..

• Ikis..M
        erika-täti kirjoitti:

Minä käväisin kurkkimassa minkälaisia ukkeleita treffipalstalla luuraa, kun uteliaisuus heräsi tuosta pitkästä nettitreffi-ketjusta.

Olihan siellä monennäköisiä miehiä. Kuva kertoo kaikenlaista...ja tekstit myös.

Itselleni jäi mieleen sellainen mies, joka ihan selkeästi yritti näyttää kuvassa pöhköltä. Hän poseerasi kuvassa hieman sivussa, ja taustalla oli nokipannu nuotiolla porisemassa. Pipo oli hassusti päässä ja mies ilmeisesti yritti saada itselleen kaksoisleukaa näkyviin, tai siltä se ilme näytti :D

Nauroin ääneen! Nyt mietin, että pitäisiköhän ottaa yhteyttä...saattaa olla elämäni mies tyrkyllä..hmm..

Niin, ainahan on tietysti semmoinenkin vaara olemassa että se näyttää oikeastikin pöhköltä, jokaisessa tilanteessa ja missä tahansa niin kestäisikö naisellinen ittsetuntosi sen? Jos kestäisi niin saattaisipa ollakin.

• erika-täti
        Ikis..M kirjoitti:

Niin, ainahan on tietysti semmoinenkin vaara olemassa että se näyttää oikeastikin pöhköltä, jokaisessa tilanteessa ja missä tahansa niin kestäisikö naisellinen ittsetuntosi sen? Jos kestäisi niin saattaisipa ollakin.

Niin, vaarojahan on olemassa, varsinkin netissä.

Mutta kyseessä saattaa olla myös huumorimies.

Vaikka onhan sellaisissakin ilmoituksissa tiettyä komiikkaa, kun tekstissä lukee että "olen huumorintajuinen ja mukava mies" ja kuvassa tönöttää synkän näköinen heppu, hahahha :)

• Ikis..M
        erika-täti kirjoitti:

Niin, vaarojahan on olemassa, varsinkin netissä.

Mutta kyseessä saattaa olla myös huumorimies.

Vaikka onhan sellaisissakin ilmoituksissa tiettyä komiikkaa, kun tekstissä lukee että "olen huumorintajuinen ja mukava mies" ja kuvassa tönöttää synkän näköinen heppu, hahahha :)

Joo ja siis enpä tiedä, minusta vähän tuntuu että jos tuollaisessa profiilikuvassa jo kovasti yrittää olla suuri humoristi niin siinä on se vaara että se on sitten muutenkin semmoinen joka yrittää jokaisessa tilanteessa vähän liiikaakin hauskuutensa kanssa niin ettei naurata oikein ketään ja voi olla aika rasittavakin pidemmässä juoksussa. Luulen että semmoinen synkän näköisenä tönöttävä ei ehkä ihan niin paljon kävisi hermoille.

• Ikis..M kirjoitti:

"... näyttää oikeastikin pöhköltä, ... "

Se täytyy olla vaan joku valokuvaukseen liittyvä juttu, linssin ominaisuus tai valotukseen liittyvä ilmiö, joka saa toiset näyttämään valokuvissa aina pöhköltä. Mä katsoin omat netistä löytyvät kuvani ja pöhköltä näyttää. Samoin ajokortin ja passin kuvat.

• Ikis..M
        scrg kirjoitti:

"... näyttää oikeastikin pöhköltä, ... "

Se täytyy olla vaan joku valokuvaukseen liittyvä juttu, linssin ominaisuus tai valotukseen liittyvä ilmiö, joka saa toiset näyttämään valokuvissa aina pöhköltä. Mä katsoin omat netistä löytyvät kuvani ja pöhköltä näyttää. Samoin ajokortin ja passin kuvat.

Se voi olla ihan itsekriittisyydestäkin kiinni, minä näytän ilmeisesti kuvissa aika hyvältäkin mutta itsestä tuntuu että vähän pöhköltä kuitenkin.

• Ikis..M kirjoitti:

Se voi olla ihan itsekriittisyydestäkin kiinni, minä näytän ilmeisesti kuvissa aika hyvältäkin mutta itsestä tuntuu että vähän pöhköltä kuitenkin.

Mulla on joskus ollut henkilökortti, jossa oli kuva mukavan näköisestä ihmisestä. Se on jokin ilme ja katse joka ei normaalisti tartu valokuviin. Mutta noita poikkeusotoksia pitäisi hakea, jos haluaisi jossain tinderissä leikkiä.

Ja kun tässä pari päivää sitten arvosteltiin miesten profiilien kuvauksia, niin yhtä lailla kuvissa olisi parantamisen varaa. Tai sitten vaan ihmiset haluaa viestiä omituisia asioita kuvillaan.

• erika-täti
        scrg kirjoitti:

Mulla on joskus ollut henkilökortti, jossa oli kuva mukavan näköisestä ihmisestä. Se on jokin ilme ja katse joka ei normaalisti tartu valokuviin. Mutta noita poikkeusotoksia pitäisi hakea, jos haluaisi jossain tinderissä leikkiä.

Ja kun tässä pari päivää sitten arvosteltiin miesten profiilien kuvauksia, niin yhtä lailla kuvissa olisi parantamisen varaa. Tai sitten vaan ihmiset haluaa viestiä omituisia asioita kuvillaan.

Tuli mieleeni, että kuvalla ainakin pystyisi erottumaan massasta. Varsinkin sellainen mies, joka valittaa että kukaan ei huomaa ja viestejä ei tule.

Tässä sitten funtsailin, että minkälaisen kuvan itse itsestäni laittaisin ilmoitukseeni. Kyllä minä siihen jotain hönttiä keksisin..joko olemukseeni tai ympäristöön.

Siinä olet ihan oikeassa, että nuo kasvokuvat ajokorttiin/henkilökorttiin/passiin jne. on harvoin omaa mieltä ilahduttavia. Mystistä.

• erika-täti kirjoitti:

Tuli mieleeni, että kuvalla ainakin pystyisi erottumaan massasta. Varsinkin sellainen mies, joka valittaa että kukaan ei huomaa ja viestejä ei tule.

Tässä sitten funtsailin, että minkälaisen kuvan itse itsestäni laittaisin ilmoitukseeni. Kyllä minä siihen jotain hönttiä keksisin..joko olemukseeni tai ympäristöön.

Siinä olet ihan oikeassa, että nuo kasvokuvat ajokorttiin/henkilökorttiin/passiin jne. on harvoin omaa mieltä ilahduttavia. Mystistä.

"Siinä olet ihan oikeassa, että nuo kasvokuvat ajokorttiin/henkilökorttiin/passiin jne. on harvoin omaa mieltä ilahduttavia. Mystistä. "

Passikuvassa silmät kohti kameraa keskittyneenä vain siihen kuvaan. Muutenkin itseään katsoo useimmin kohtisuoraan peilin kautta jolloin kuva on muuten sama paitsi peilikuva.

Kun tietokoneen webcamin asettaa jonkin verran etuviistoon ja kuvaa näyttävän ikkunan vaikka jo 30 astetta eri suuntaan ja sitten seurailee itseään tuosta ikkunasta, niin näyttääkin jo erilaiselta. Silmän liikkeet, ilmeet ja suuntakin on jo toinen. Tuo vastaa jo paljon enemmän sitä miltä muut itsensä itsemme näkevät.

• Enpä tajunnut vaippaikäisenä nousevani suomalaisnaisten unelmamieheksi, eikä se siltä ole tälläkään palstalla aina tuntunut.

Koira mulla muuten on ollut, hjallis. Se oli viisas koira, valitsi itse minut kun kävin pentueesta katselemassa sopivaa pentua.

• Ikis..M

No nytpä sitten on ihan tutkittua faktaa että 9/10 ja hyvä kyllä kun on tuo koira historiassa niin 10/10. Ylempänä kirjoitin "Esim. Pertti voisi hyvinkin selittää koirattomuuden sillä että on joskus omistanut niin rakkaaksi käyneen metsästyskaverin ettei voi sitä toisella koiralla enää korvata, uppoaisi naisiin kuin veitsi voihin semmoinen selitys. ", varmaan tuo riittää naisille kun on kuitenkin todiste eläinrakkaudesta menneisyydessä olemassa.

• Ikis..M kirjoitti:

No nytpä sitten on ihan tutkittua faktaa että 9/10 ja hyvä kyllä kun on tuo koira historiassa niin 10/10. Ylempänä kirjoitin "Esim. Pertti voisi hyvinkin selittää koirattomuuden sillä että on joskus omistanut niin rakkaaksi käyneen metsästyskaverin ettei voi sitä toisella koiralla enää korvata, uppoaisi naisiin kuin veitsi voihin semmoinen selitys. ", varmaan tuo riittää naisille kun on kuitenkin todiste eläinrakkaudesta menneisyydessä olemassa.

Johan on kumma jos ei ämmät rupea jakamalla jakamaan toosaansa mulle kun tajuavat millainen köriläs täällä vonkaa...

• Pertti-setä kirjoitti:

Johan on kumma jos ei ämmät rupea jakamalla jakamaan toosaansa mulle kun tajuavat millainen köriläs täällä vonkaa...

Nehän voi olla ihan valmiita jo, mutta tarvitsisivat vielä jonkun sinulta lähtöisin olevan aloitteen, jotta olisi tekosyy jonka perusteella voivat antautua. Olisi niin halpaa tulla toosaa tarjoamaan ilman pientä vonkausta.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

No niinpä, sillä minä tuon avauksenkin laitoin että palstanaiset tajuaisi nyt käyttää etulyöntiasemaansa eivätkä jäisi tollopillut taas rannalle ruikuttamaan sinkuiksi kun kerrankin olisi semmoista saalista tarjolla jota kelpaisi tyttökavereille ja sukulaisillekin esitellä ihan tilastolisestikin hyvänä saaliina.

• utelias-nainen
        Pertti-setä kirjoitti:

Muistutatko vielä tuota kuvan miestä yhtään? Vai oletko kenties kookkaampi?

• scrg kirjoitti:

Nehän voi olla ihan valmiita jo, mutta tarvitsisivat vielä jonkun sinulta lähtöisin olevan aloitteen, jotta olisi tekosyy jonka perusteella voivat antautua. Olisi niin halpaa tulla toosaa tarjoamaan ilman pientä vonkausta.

Ehkä laitan illanpäälle palstalle alastonkuvani ja kotiosoitteeni...kuvan alle teksti "käy lihaan kiinni"

• utelias-nainen kirjoitti:

Muistutatko vielä tuota kuvan miestä yhtään? Vai oletko kenties kookkaampi?

Pituudesta en tiedä mutta mahakkaampi olen. 10 kiloa läskiä vyötäröllä ja perseessä.

• erika-täti
        Ikis..M kirjoitti:

No niinpä, sillä minä tuon avauksenkin laitoin että palstanaiset tajuaisi nyt käyttää etulyöntiasemaansa eivätkä jäisi tollopillut taas rannalle ruikuttamaan sinkuiksi kun kerrankin olisi semmoista saalista tarjolla jota kelpaisi tyttökavereille ja sukulaisillekin esitellä ihan tilastolisestikin hyvänä saaliina.

"Tollopillut"

Auts, naurattaa :D

• neito.ihmettelee

"Koira mulla muuten on ollut, hjallis."

Minkärotuinen? Koiran rotu kertoo yleensä omistajasta paljon.

• neito.ihmettelee kirjoitti:

"Koira mulla muuten on ollut, hjallis."

Minkärotuinen? Koiran rotu kertoo yleensä omistajasta paljon.

Ajokoira.

• neito.ihmettelee

Eli harrastat metsästystä?

• neito.ihmettelee kirjoitti:

Eli harrastat metsästystä?

Sanotaan niin että mun henkilöllisyyteni paljastumisen riski kasvaa liian suureksi jos jatkan näin yksityiskohtaisten tietojen paljastamista.

Tähän mä vedän paljastelun rajat.

• Ruma-ätmi

Jos minä laittaisin timon luonteenpiirteet ja harrastukset treffi ilmoitukseen niin en saisi tällä naamalla yhtään vastausta.

• 5plus3

Eikö miehen markkina-arvo nousekaan iän myötä? :D

• Nuorten naisten ei tarvitse etsiä miestä netistä, joten kyseessä on vain vanhojen (25 ) naisten mielipide.

• Naisasialooser1

Kyllä kamunainen ainakin ensimmäisen miehensä netistä etsi jo 18v ja tuolloin oli vielä timmi nuori nainen, nyt 23v yyhoo ja ylipainoa 15-20kg

• 1säpappa

Loppuviikosta ikä olis mulla oikea ja eläimistäkin tykkään (nyt on tosin vain kissa).
      Muuten sit ei oikein natsaa. En ole kamalan miehekäs, ja jos tuo hiusmalli (=lähes hiukseton) on ihanne, niin mun puoleen väliin yläkroppaa yltävät saparot sit varmaan ei ole.

• flowersreally

Sehän on aisuri-timppa!

• 121212121212

:D

Tuo voisi kyllä olla aisuri-timppa 2.0plus sen jälkeen kun mies on:

- käsitelty flowersreallyn laboratorion geeniparantimessa
        - käynyt salilla ätännän kanssa
        - hankkinut seksikoulutuksen Nainen28v:n kanssa
        - opetellut remonttitaitoja sönkön kotityöleirillä
        - lisännyt imagoonsa rockhenkisyyttä ja hipsterimeininkiä PikkuLikan opastuksessa

• flowersreally
        121212121212 kirjoitti:

- lisännyt imagoonsa rockhenkisyyttä ja hipsterimeininkiä PikkuLikan opastuksessa

Mikäköhän on pannukakkulaisten keski-ikä? Veikkaisin meitä kumpaakin aika paljon vanhemmaksi.

Mutta sä olet kiva kun aina hauskuutat meitä.

• 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

Mikäköhän on pannukakkulaisten keski-ikä? Veikkaisin meitä kumpaakin aika paljon vanhemmaksi.

Mutta sä olet kiva kun aina hauskuutat meitä.

No varmaan minua vanhempia keskimäärin. Kyllähän sen toiveistakin näkee, harvan kolmekymppisen naisen toivelistalla on että miehellä olisi entisestä liitosta 2 vaahtosammutinta.

Sinähän et ole ikääsi kertonut, kun olet aina avoin kuin kaksoisagentti vaarallista tehtävää suorittaessa. Veikkaukseni on 26-28v.

• flowersreally
        121212121212 kirjoitti:

No varmaan minua vanhempia keskimäärin. Kyllähän sen toiveistakin näkee, harvan kolmekymppisen naisen toivelistalla on että miehellä olisi entisestä liitosta 2 vaahtosammutinta.

Sinähän et ole ikääsi kertonut, kun olet aina avoin kuin kaksoisagentti vaarallista tehtävää suorittaessa. Veikkaukseni on 26-28v.

No on siinä aika monta muutakin turn offia, mutta tutkimustuloksia ei sovi kiistää - ne ovat juuri niin "hyviä" kuin tutkimusasetelmakin.

• 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

No on siinä aika monta muutakin turn offia, mutta tutkimustuloksia ei sovi kiistää - ne ovat juuri niin "hyviä" kuin tutkimusasetelmakin.

Mitä ne muut turn-offit oli?

• 121212121212 kirjoitti:

Ai että. Alankin vetämään kursseja miehille panemisesta.

• Nainen_28v kirjoitti:

Ai että. Alankin vetämään kursseja miehille panemisesta.

Laita viestiä kun kurssit alkaa, olen mukana.

• Pertti-setä kirjoitti:

Laita viestiä kun kurssit alkaa, olen mukana.

Osallistumismaksu vähintään kukkapuska. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Osallistumismaksu vähintään kukkapuska. :D

Tämä selvä, hinta on vähintäin kohtuullinen.

• Haha :D

Siinä pantas halvalla...

• Nainen_28v kirjoitti:

Haha :D

Siinä pantas halvalla...

Ja hyvin.

• Pertti-setä kirjoitti:

Ja hyvin.

Kumpi osapuoli? :D

• Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

Jännityksellä seuraamme sortuuko Pertti helppoon nyt kun atännä ei lämmennytkään? Toisaalta varmaan nyt atännäkin innostuu kun tuli muita naisia alfanjakoon. Hyvä taktiikka Pertillä kieltämättä, saattaa kylläkin aiheuttaa kissatappelun tällä menolla.

• Nainen_28v kirjoitti:

Se on kiinni naisesta, yllättävän usein nainen nauttii siitä että saa olla aktiivinen osapuoli.

• Ikis..M kirjoitti:

Jännityksellä seuraamme sortuuko Pertti helppoon nyt kun atännä ei lämmennytkään? Toisaalta varmaan nyt atännäkin innostuu kun tuli muita naisia alfanjakoon. Hyvä taktiikka Pertillä kieltämättä, saattaa kylläkin aiheuttaa kissatappelun tällä menolla.

Kiitos kun huolehdit, mutta tää on keskustelupalsta.

• Pertti-setä kirjoitti:

Se on kiinni naisesta, yllättävän usein nainen nauttii siitä että saa olla aktiivinen osapuoli.

No tottahan toki siitä nauttii!!

Lahnana oleminen ei ole varmaan kiihottavaa naiselle eikä miehelle.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Kiitos kun huolehdit, mutta tää on keskustelupalsta.

En varsinaisesti huolehdi mutta hauska seurata mitä tapahtuu, atännä näemnäisestä vapaamielisyydestään huolimatta saattaa olla aika mustis jos huomaa että saalis lipuukin muualle.

• Nainen_28v kirjoitti:

No tottahan toki siitä nauttii!!

Lahnana oleminen ei ole varmaan kiihottavaa naiselle eikä miehelle.

Kerran olen eläessäni törmännyt oikein kunnon lahnaan, silloin jätin homman puolitiehen enkä nähnyt tarpeelliseksi edes teeskennellä orgasmia.

On ensiarvoisen tärkeää että nainen hallitsee oikean munanottoasennon ja osaa "panna vastaan" allakin, mutta tarkoitin aktiivisuudella ratsastamista.

• Ikis..M kirjoitti:

En varsinaisesti huolehdi mutta hauska seurata mitä tapahtuu, atännä näemnäisestä vapaamielisyydestään huolimatta saattaa olla aika mustis jos huomaa että saalis lipuukin muualle.

Muistaakseni Liner lähettelee pikkaripeppukuviaan joillekin palstan miehille, joten ei tässä olla mihinkään suhteeseen edetty.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Muistaakseni Liner lähettelee pikkaripeppukuviaan joillekin palstan miehille, joten ei tässä olla mihinkään suhteeseen edetty.

Se oli varmaan vain täysin laskelmoitu keino saada sinut mustasukkaiseksi, yrittää houkutella raivoavan jännämiehen esiin jotta voi sille sitten "antautua".

• Ikis..M kirjoitti:

Se oli varmaan vain täysin laskelmoitu keino saada sinut mustasukkaiseksi, yrittää houkutella raivoavan jännämiehen esiin jotta voi sille sitten "antautua".

Ei ehkä onnistunut tekemään mustasukkaiseksi, mutta olisin mieluusti itsekin nähnyt kuvan. Myös pikkarit olisi ok.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Ei ehkä onnistunut tekemään mustasukkaiseksi, mutta olisin mieluusti itsekin nähnyt kuvan. Myös pikkarit olisi ok.

Niinhän me kaikki, vähän luotettiin että sinä saisit kuvan/kuvat sieltä puhuttua julkistettavaksi.

• Ikis..M kirjoitti:

Niinhän me kaikki, vähän luotettiin että sinä saisit kuvan/kuvat sieltä puhuttua julkistettavaksi.

Suoraan sanoen mä jänistin, en koskaan edes pyytänyt kuvia Linerilta suoraan.

En kuitenkaan olisi julkaissut niitä täällä vaan olisin käyttänyt niitä omiin irstaisiin touhuihini.

• Pertti-setä kirjoitti:

Kerran olen eläessäni törmännyt oikein kunnon lahnaan, silloin jätin homman puolitiehen enkä nähnyt tarpeelliseksi edes teeskennellä orgasmia.

On ensiarvoisen tärkeää että nainen hallitsee oikean munanottoasennon ja osaa "panna vastaan" allakin, mutta tarkoitin aktiivisuudella ratsastamista.

No siis voi sitä olla aktiivinen niin monella muullakin tavoin kuin ratsastamalla. :D oon ite hieman kyllästynyt ratsastamaan / tekemään itse duunit. Mutta siis kuten sanoit, paljon enemmän saa kaikista asennoista irti kun on kunnolla kiihottunut / kiihottuu homman aikana ja jännittää vatsalihakset ja alapään lihakset. Jos vaan makaa siellä velttona niin ei se kiihota mua itseänikään. Mutta emmä kauheasti siellä alla heilu ja häärää koska se häiritsee omaakin nautintoa. Sit tietty sormilla ja suulla hommaillessa voi enemmän heilua puolin ja toisin.

• Nainen_28v kirjoitti:

No siis voi sitä olla aktiivinen niin monella muullakin tavoin kuin ratsastamalla. :D oon ite hieman kyllästynyt ratsastamaan / tekemään itse duunit. Mutta siis kuten sanoit, paljon enemmän saa kaikista asennoista irti kun on kunnolla kiihottunut / kiihottuu homman aikana ja jännittää vatsalihakset ja alapään lihakset. Jos vaan makaa siellä velttona niin ei se kiihota mua itseänikään. Mutta emmä kauheasti siellä alla heilu ja häärää koska se häiritsee omaakin nautintoa. Sit tietty sormilla ja suulla hommaillessa voi enemmän heilua puolin ja toisin.

Sä oot joutunut ratsastamaan viimeaikoina paljon, joten voidaan unohtaa se. Sä opetat ja mä opettelen, niin se menee parhaiten.

Sanon silti jo tässä vaiheessa, että jos sä nautit enemmän kuin mä, niin joudut myös maksajaksi. Kommenttisi perusteella luulen kuitenkin sinun tietävän mitä teet.

• Pertti-setä kirjoitti:

Sä oot joutunut ratsastamaan viimeaikoina paljon, joten voidaan unohtaa se. Sä opetat ja mä opettelen, niin se menee parhaiten.

Sanon silti jo tässä vaiheessa, että jos sä nautit enemmän kuin mä, niin joudut myös maksajaksi. Kommenttisi perusteella luulen kuitenkin sinun tietävän mitä teet.

Niin että mun pitäisi ostaa ne kukat :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Niin että mun pitäisi ostaa ne kukat :P

Sait ideani kuulostamaan aika epäkelvolta, joten toimitaan sun ehdotuksesi mukaan. Kukkapuskalla mennään...

• Pertti-setä kirjoitti:

Sait ideani kuulostamaan aika epäkelvolta, joten toimitaan sun ehdotuksesi mukaan. Kukkapuskalla mennään...

Ruusut on tie tytön... :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Ruusut on tie tytön... :D

...ilojen lähteelle. Punaisia...?

• Pertti-setä kirjoitti:

...ilojen lähteelle. Punaisia...?

Pinkit on parhaita :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Pinkit on parhaita :D

Saat niitä...

• Pertti-setä kirjoitti:

Saat niitä...

Älä anna lupauksia joita et voi pitää. ;D :)

• Nainen_28v kirjoitti:

Älä anna lupauksia joita et voi pitää. ;D :)

En koskaan...

• Pertti-setä kirjoitti:

En koskaan...

Hyvä periaate, pisteet kotiin :)

• Nainen_28v kirjoitti:

Hyvä periaate, pisteet kotiin :)

"Hyvä periaate, pisteet kotiin :)"...

....ja Pertti kotipesälle.

Missä ja milloin?

• Pertti-setä kirjoitti:

"Hyvä periaate, pisteet kotiin :)"...

....ja Pertti kotipesälle.

Missä ja milloin?

Kukkapuska?

• Nainen_28v kirjoitti:

Kukkapuska?

Saat sen samassa yhteydessä...

• kiltti-ja-kelvoton
        Nainen_28v kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta seksitarinasi. Nolaat itsesi noilla jutuillasi.

• kiltti-ja-kelvoton kirjoitti:

Valivali. Älä lue jos ei kiinnosta. :)

Minun mielestäni on kivaa että naisetkin myöntävät sen minkä tiedän kokemuksesta, nainen nauttii seksistä ihan yhtä paljon kuin mies.

• kiltti-ja-kelvoton
        Pertti-setä kirjoitti:

Minun mielestäni on kivaa että naisetkin myöntävät sen minkä tiedän kokemuksesta, nainen nauttii seksistä ihan yhtä paljon kuin mies.

Fiksu nainen ei puhu panojuttuja julkisesti täällä ja rehvastele kokemuksillaan. Etenkään noin yksityiskohtaisesti.

Fiksu nainen ei puhu panojuttuja julkisesti täällä ja rehvastele kokemuksillaan. Etenkään noin yksityiskohtaisesti.

Seksi on luonnollinen asia.

• flowersreally

No ainakin ikä ja tuo kairaajan kaipuu.

• flowersreally

Oho, tämän piti mennä vastaukseksi ykskakkoselle.

• 121212121212

Käykö niin päin että mies joutuu kairaamaan jään läpi ennen kuin pääsee kalastelemaan flowersreallyn suosiota?

Niitä riittävän urakeskeisiä ja kunnianhimoisia miehiä löytyy helpommin vanhemmista, minunkin ikäisistä aika suuri osa vasta katselee suuntaa jossain avustavassa työssä tai vielä opiskelijana.

• Ikis..M
        121212121212 kirjoitti:

Käykö niin päin että mies joutuu kairaamaan jään läpi ennen kuin pääsee kalastelemaan flowersreallyn suosiota?

Niitä riittävän urakeskeisiä ja kunnianhimoisia miehiä löytyy helpommin vanhemmista, minunkin ikäisistä aika suuri osa vasta katselee suuntaa jossain avustavassa työssä tai vielä opiskelijana.

Suominainen yleisestikin on todella vaikea eikä se ala mitään jäätä kairaamaan, miksi flowersreally olisi yhtään erilainen:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001052307.html

"Jossain puhuttiin siitä, onko parisuhteen muodostaminen vaikeaa. Mielestäni se on ehdottomasti maailman vaikein asia. En tiedä mitään niin vaikeaa."

• Ikis..M kirjoitti:

Suominainen yleisestikin on todella vaikea eikä se ala mitään jäätä kairaamaan, miksi flowersreally olisi yhtään erilainen:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001052307.html

"Jossain puhuttiin siitä, onko parisuhteen muodostaminen vaikeaa. Mielestäni se on ehdottomasti maailman vaikein asia. En tiedä mitään niin vaikeaa."

Nyt tuli dejavu tai bonvoyage olo. 170 ensitreffin mies. Jätetty mm tarralenkkarien ja liian hiljaisen tilannenopeuden vuoksi.

• flowersreally
        121212121212 kirjoitti:

Sun oletuslumipallo pyörii taas.

• 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

Sun oletuslumipallo pyörii taas.

No jossain keskustelussa annoit ymmärtää että on vaikeaa löytää miestä joka on riittävän älykäs ja omistautunut jollekin asialle. Se tarkoittaa käytännössä jossain asiassa menestyvää, aka statusta omaavaa, miestä.

• flowersreally
        121212121212 kirjoitti:

No jossain keskustelussa annoit ymmärtää että on vaikeaa löytää miestä joka on riittävän älykäs ja omistautunut jollekin asialle. Se tarkoittaa käytännössä jossain asiassa menestyvää, aka statusta omaavaa, miestä.

Mä tunnen monta älykästä ja asialleen omistautunutta miestä, joten on vaikea kuvitella että olisin mitään tuollaista kirjoittanut tai edes antanut ymmärtää.

• 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

Mä tunnen monta älykästä ja asialleen omistautunutta miestä, joten on vaikea kuvitella että olisin mitään tuollaista kirjoittanut tai edes antanut ymmärtää.

Korjaan: tarkoitin sellaisen älykkään ja asialleen omistautuneet miehen (= menestyneen ytmin) löytäminen, jonka saa sitoutumaan suhteeseen. Tuollaisista miehistä on kova kilpailu, totta kai.

Toki en tiedä mikä tasosi on. Tiedän että olet älykäs uranainen, mutta sen lisäksi ratkaisee ulkonäkö...ja siitähän me emme tiedä mitään.

• 121212121212

Muistan myös että jossain ketjussa mainitsit persoonallisuustyyppisi. Muistan sen olleen se joka yleensä tekee naisille pariutumisen vaikeaksi, koska miehet hyötyvät menestyksestä joka seuraa kovasta draivista...kun taas naisilla on hankalampaa kun menestys ei hyödytä pariutumisessa, mutta omistautuminen uralle estää mieskontakteja ja hypergamia rajoittaa kiinnostuksen vain erittäin älykkäisiin ja kykeneviin miehiin.

En siis tarkoittanut sitä pahalla, kerroin vain tosiasiat.

Minähän en muuten ole luontaisesti ollenkaan samaa tyyppiä, vaan minun täytyy puskea itseäni eteenpäin saavuttaakseni statusta. Onneksi olen lahjakas matematiikassa ja tiettyjen ilmiöiden hahmottamisessa.

• flowersreally
        121212121212 kirjoitti:

Muistan myös että jossain ketjussa mainitsit persoonallisuustyyppisi. Muistan sen olleen se joka yleensä tekee naisille pariutumisen vaikeaksi, koska miehet hyötyvät menestyksestä joka seuraa kovasta draivista...kun taas naisilla on hankalampaa kun menestys ei hyödytä pariutumisessa, mutta omistautuminen uralle estää mieskontakteja ja hypergamia rajoittaa kiinnostuksen vain erittäin älykkäisiin ja kykeneviin miehiin.

En siis tarkoittanut sitä pahalla, kerroin vain tosiasiat.

Minähän en muuten ole luontaisesti ollenkaan samaa tyyppiä, vaan minun täytyy puskea itseäni eteenpäin saavuttaakseni statusta. Onneksi olen lahjakas matematiikassa ja tiettyjen ilmiöiden hahmottamisessa.

Ei kyseisessä persoonallisuusteoriassa sanota mitään tuon ensimmäisen kappaleen kaltaista.

Pidätkö muuten aina totena niitä olettamuksiasi joita kohde ei erikseen kiellä taikka vahvista?

Mulla on toinenkin kysymys sulle: Mistä riittää into hypergamiasta saarnaamiseen?

• flowersreally kirjoitti:

Ei kyseisessä persoonallisuusteoriassa sanota mitään tuon ensimmäisen kappaleen kaltaista.

Pidätkö muuten aina totena niitä olettamuksiasi joita kohde ei erikseen kiellä taikka vahvista?

Mulla on toinenkin kysymys sulle: Mistä riittää into hypergamiasta saarnaamiseen?

Käsittääkseni pikkukakkonen on sairaslomalla.

• flowersreally
        Pertti-setä kirjoitti:

Käsittääkseni pikkukakkonen on sairaslomalla.

Ja sä tuuraat?

• flowersreally kirjoitti:

Ja sä tuuraat?

Mulla on ihan oma duuni, en kerkeä tekeen pikkukakkosen töitä.

• 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

"Ei kyseisessä persoonallisuusteoriassa sanota mitään tuon ensimmäisen kappaleen kaltaista."

Mutta olinko oikeassa? ;)

"Pidätkö muuten aina totena niitä olettamuksiasi joita kohde ei erikseen kiellä taikka vahvista?"

Vain 99% ajasta.

"Mulla on toinenkin kysymys sulle: Mistä riittää into hypergamiasta saarnaamiseen?"

Jonkun pitää kertoa totuus :) Olen alkanut vakavissani harkita jonkinlaista roolia miesasialiikkeen ja MA-teorian puolelta. En tosin äkkiseltään keksi mikä se voisi olla, en ole halukas tekemään samoja henk koht uhrauksia kuin Isä Laasanen.

• crux

Eikä tarvitsisi muuttaa kuin yhden kohdan niin tilanne olisi täysin erilainen.

Hiukset: Vaaleat

Ei olisi enää miehekäs eikä muutenkaan kiinnostava.

• joosammahär

"Eikä tarvitsisi muuttaa kuin yhden kohdan niin tilanne olisi täysin erilainen.

Ei olisi enää miehekäs eikä muutenkaan kiinnostava. "

Ihan samalla tavalla naistenkin kohdalla se perus-maantienväri tukassa vaikuttaa. Mutta onhan hiusväri keksitty.

• crux
        joosammahär kirjoitti:

"Eikä tarvitsisi muuttaa kuin yhden kohdan niin tilanne olisi täysin erilainen.

Ei olisi enää miehekäs eikä muutenkaan kiinnostava. "

Ihan samalla tavalla naistenkin kohdalla se perus-maantienväri tukassa vaikuttaa. Mutta onhan hiusväri keksitty.

"Ihan samalla tavalla naistenkin kohdalla se perus-maantienväri tukassa vaikuttaa. Mutta onhan hiusväri keksitty."

Aika erikoinen yhteiskunta olisi jos jokainen ei-tumma mies olisi värjännyt hiuksensa. Voisi saada jopa maailmalla mainetta, ei ehkä kunniaa mutta mainetta.

• joosammahär
        crux kirjoitti:

"Ihan samalla tavalla naistenkin kohdalla se perus-maantienväri tukassa vaikuttaa. Mutta onhan hiusväri keksitty."

Aika erikoinen yhteiskunta olisi jos jokainen ei-tumma mies olisi värjännyt hiuksensa. Voisi saada jopa maailmalla mainetta, ei ehkä kunniaa mutta mainetta.

"Aika erikoinen yhteiskunta olisi jos jokainen ei-tumma mies olisi värjännyt hiuksensa. Voisi saada jopa maailmalla mainetta, ei ehkä kunniaa mutta mainetta. "

Varmasti. Mutta näköjään sille ei ole tarvetta, koska aika moni vaalea nainen ja mies näyttää olevan parisuhteessa, ja edelleen syntyy vaaleatukkaisia lapsiakin. Mutta hiusväri on hyvä siinä vaiheessa, jos ei itse pidä omasta luonnollisesta hiusväristään ja kaipaa muutosta. Jos uskoo sinkkuuden syyn olevan vaaleassa hiusvärissä, voi kokeilla jotain muuta hiusväriä ja katsoa, muuttaako se tilannetta.

• crux
        joosammahär kirjoitti:

"Aika erikoinen yhteiskunta olisi jos jokainen ei-tumma mies olisi värjännyt hiuksensa. Voisi saada jopa maailmalla mainetta, ei ehkä kunniaa mutta mainetta. "

Varmasti. Mutta näköjään sille ei ole tarvetta, koska aika moni vaalea nainen ja mies näyttää olevan parisuhteessa, ja edelleen syntyy vaaleatukkaisia lapsiakin. Mutta hiusväri on hyvä siinä vaiheessa, jos ei itse pidä omasta luonnollisesta hiusväristään ja kaipaa muutosta. Jos uskoo sinkkuuden syyn olevan vaaleassa hiusvärissä, voi kokeilla jotain muuta hiusväriä ja katsoa, muuttaako se tilannetta.

Jos sinkkuuden syy on tuollaisessa naisten pinnallisuudessa, niin sitten saa olla. Naisten mieltymyksiin taipuminen on ihan loputon tie ja parempi uhrautua ja olla yksin kuin viedä omalta osaltaan tätä yhteiskuntaa entistäkin eriarvoisempaan suuntaan tässä mielessä.

• Siisjärkkyy

Voi kauhistus. Siis oliks toi muka sen halutuimman kuva. siis aivan turhaan ätmit haukutte itteenne täällä. Ootte kaikki haluttuja jos toi on unelmien mies.

• 121212121212

Pissisprinsessa ei nyt ymmärtänyt ihan oikein.

Tuo oli oikeista profiileista koottu unelmamies, ei siis se unelmien tumma ja komea prinssi tai rokkari jota ei ole edes olemassa kuin korkeintaan päiväunissa.

Kun se fantasiamies on jota odotetaan ja tuo on parasta mitä oikeasti löytyy, osaat varmaankin päätellä miten paljon viestejä keskivertomies tai keskivertoa heikompi mies saa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      411
      15950
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      135
      2506
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1916
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1768
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      46
      1357
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      98
      1265
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      281
      1178
    8. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      34
      1170
    9. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      83
      1159
    10. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1123
    Aihe