Niin, eli otsikko. Itse kuuntelen yleensä jotain masennus musiikkia tai jotain. Outcast on ihan hyvä. Ja 21 pilotsin heathens.
Minkä laista musiikkia kuuntelette?
20
280
Vastaukset
Tein tän kun on tylsää.
*Minkälaista
En kyllä osaa yhtä genreä tai bändia nimetä, mutta muutaman kipaleen voisin listata:
Billy Joel - Piano man
Imagine Dragons - On top of the world
Miracleofsound - His Father's Son
Karma - Hyvää huomenta Suomi
Phil Collins - In the air tonight
Foster The People - Pumped up Kicks
Isiksen telotuskappale
The Clash - Should I stay or should I go
Animals - House of the rising sun- sgdgg
Rokkia ja metallia.
- Ihaaa
Metallia enimmäkseen. Lordi, The 69 Eyes, Ruoska, Omnium Gatherum, Turmion Kätilöt, Children Of Bodom, Rammstein, Kuolemanlaakso, Dreamtale, Finntroll, mitä näitä nyt onkaan.
- Lauri.Vouhottilainen
Tätä meteliä kelpaa myös katsoa https://youtu.be/sUfqOt9iExA?t=3
Jotain synkkää yleensä. Ja mielellään jokseenkin erikoista. Genrellä ei niinkään väliä.
Vähän liian perus minun makuuni.
Masentuneisuus musiikissa on mielestäni parhaimmillaan CMX:n Aion-levyllä. Moni on sanonut sitä jopa täysin lohduttomaksi, vaikkakin itse pidän sitä nimenomaan lohdullisena, pahuutta monesta eri näkökulmasta pohtivana.
Kaikkee countryy, wesernii jotain poppii 60-90 luvuilta.
Niin tosiaan, pistän aina youtubesta 24/7 radion päälle. Jotain nykyajan syöpädubsteppia se on.
Niin aika hyvä tuo 21 pilotsin heathens.- fasfrgar
Patmos-radio lie niitä harvoja kanavoja jotka ei soita päivät pääskytysten Raihannaa, Leidi Gagarinia, Ulisija Kheissiä, Anna Apurahaa, Hulluhelsinkiä tai Hiplaajaa
- TyranBanksit
Paras suomalainen laulaja on Reijo tai Pale.
- SUICIDEleopard
$uicideboy$
- lentävä.hollannikas
Radiota jaksoin kuunnella ennenkö tutustuin HB:hen. Sen jälkeen radiomusa on kulostanut sietämättömältä. Terapialla on hyviä, The Rainilla muutama nostalkinen, BassnHelenillä yksi ylitse muiden, HB:llä vsuunnilleen 1 alitse muiden (eli suurin osa mahtavia)
Pumped up kicks on myös helmi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459