Fuckmachine

someonemister37

Löytyykö täältä Fuckmachinesta kiinnostuneita tai sellaisen rakentaneita? Ite sellaisen tein jossa myös MagicWand pidike :) Pari naista sitä kokeilleet ja tykkäsivät kyllä ;)

3

514

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olis kiva kokeilla;)

    • mies41vuotias

      Olen myös miettinyt millaisen sexmachinen rakentaisin, ehkä sähkömekaaninen kone johon voisi vaihtaa erilaisia dildoja ja nopeutta voisi säätää ja samoin työnnön pituutta ja värinäkin olisi kiva ja vois panettaa sillä eri asennoista mutta takaapäin olisi paras.

      • Kaikkeesitäköyhäkeksii

        Mä tein sellasen prototyypin 15mm vanerista ja moottorina akkuporakone. Eli sahaa pyöreä kiekko vanerista (omassa25cm halkaisija) ja poraa siihen keskelle reikä johon laitat esim.8mm pultin ja kiristät sen mutterilla(nyloc). Laitat sen kiekon nyt porakoneeseen pultista kiinni ja asetat sen isonvanerin päälle niin että kiekko on ylöspäin. Sen kiinnittämiseksi teet koneen sivuille tuet vanerista tai jostain muusta puusta niin että varmasti kestää. Varmistat vielä koneen kiinntyksen nippusiteellä tai ns.putkimiehenpannalla. nyt sahaat vanerista 4×40cm suikaleet joiden päihin poraat taas reiät ja teet niistä nivelletyn tangon pulttia ja mutteria käyttäen. Tässä nivelessä kannattaa käyttää prikkoja varsinkin suikaleiden välissä. Nyt poraat taas kiekon ulkokehälle reiän ja kiinnität tämän nivelletyn ns.tangon siihen samalla systeemillä kuten edellä. Seuraavaksi teet keskituen vaikka 10×90cm johon sahaat 5cm leveän ja 20mm korkean kolon niin että tämä tanko pääsee vapaasti liikkumaan siinä. Ja kolon korkeus on n.45-50cm. Vähän riippuu porakoneen ja perseen korkeudesta. Eli kannattaa vähän mittailla ja mallailla. Itellä meinas tässä kohdassa usko loppua eli kärsivällisyyttä.. nyt tämä keskituki kiinni samaan vaneriin kuin kone. Pitkittäis tukina kannattaa käyttää sitä pantaa koska sillä on helppo vielä säätää tuen asentoa. Nyt sulla pitäisi olla toimiva ns.työntötanko. imukuppisen dildon kiinnitykseen sahaat ympyrät sentinpari isommat kuin imukuppi. Toisen kiinnität tankoon ja toiseen teet dildon paksuisen reiän. Nyt tämä komeus ruuvataan siihen tankoon eli ns.laippaan. jos sulla ei ole koneen käyttäjää niin koneen saa samalla pannalla tai nippusiteellä käymään. Työntöjen pituuksia voi muuttaa poraamalla useampia reikiä kiekkoon ja korkeutta voi säätää tekemällä uusia koloja pystytukeen. Se on helppo säätää kun käyttää sitä pantaa. Oon tehnyt dildon tilalle myös flesullekkin oman adapterin ja käsi/jalka kahleet. Ja ensimmäiset panot otin n.1.5h aloituksesta ja nyt aina tuunaillu sitä kun siltä tuntuu. Aattelin seuraavan tehdä metallista hitsaamalla kun ei se puuhärveli mikään nätti ole mutta kyllä se mulla on toiminut jo monet kerrat. Se metallinen ois vielä sellanen et siinä ois se käyttökytkin vähän lähempänä että ois helpompi käyttää yksin. Ja ois vähän nätimpikin. Kun alunperin suunnittelin tämän meidän 10v lahjaksi ja se meni jo 2v sitte. Enkä oo oikee kerenny tekemään sitä lopullista versiota. Nyt se on kaikkine lisä hilkkeineen niin rajun näköne et en oo ainakaan vielä kehannu näyttää sitä emännälle. Oon kyllä vähän projektista vihjaillu. No ehkä sit 15v lahjaksi. saishan noita koneita kaupastakin mutta kun oon aina ollut tällänen ihme spede,ja sitä se mun herkkuperse rakastaakin. Oon myös tehnyt sellasen paalunkin ja se on nyt ollut valmiina jo 5v. Senkin tein aluksi puusta ja lopullisen version hitsasin. Sen käyttö on kyllä vaan miehille. Eli raudasta pohjalevy johon hitsasin 2m putken pystyyn ja etupuolelle n.1m pituisen lattaraudan johon tein penispumulle sopivan reiän tai vähän isomman että jää kiristysvara flesullekkin. Reikä kun on valmis niin se sitten poikki siitä reiän puolivälistä ja taas porataan pulteille/sokille pienemmät reiät isomman reiän molemmille puolille. Eli nyt siihen saa pumpun tai flesun kiinni. Eikun maalia päälle. Ja käyttöhän on niin että menet siihen väliin seisomaan ja kumppani laittaa suukapulan niin että pää on kiinni tangossa, unohtamatta käsiä. Sitten esim.se pumppu paikoilleen. Kaikki valta on nyt kaunokaiseni hallussa.. olet siinä täysin sidottuna ja meillä aina joskus silmänikin on peitettynä, vaimo pumppaa vaa lisää painetta ja antaa värinän tehdä tehtävänsä. Joskus pyynnöstäni myös tappi perseessä. Lisä kiihotusta tuo se että se on tossa ulkona (asutaan korvessa ei naapureita 2km säteellä) ja käytetään kesäöisin. Joskus saan/joudun olemaan paalussa usean tunnin. Mutta kyllä tekee gutaa.. ja hisasin siihen ketju lenkkejä että se naamioituu emännän kukkatelineeksi. Näin talvella harmikseni toimii lintujenruokinta paikkana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      453
      2341
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2086
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1602
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1581
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1361
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1355
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      152
      1345
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1236
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1115
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      101
      1069
    Aihe