Klo. 18:02-18:16 välisenä aikana, kun kirjoitusketjuja taas nosteltiin sekä kovin ymmärrettiin..... Tiedätte kyllä missä.
Sitä se seitinohut itsetunto teettää....
Seitinohut itsetunto petti taas
5
158
Vastaukset
- delaatvitutukseenjos
et hakeudu hoitoon ja äkkiä
- SeHotPants
Ihanko itse päättelit asian olevan noin?
Katsos kun tuo tuhero toimii AINA noin, kun sitä alkaa ottaa siitä guupasta (kyllä, oikea kirjoitusmuoto).
Jos tässä joku kuolee vitutukseen, niin se on tuo tuuheahiuksinen, hyväkäytöksinen, limusiinilla kulkeva ja muodikkaasti pukeutunut työnsankari Lippajärven kylästä....
- Tehkääjonopöksytalaal
liskodiskon prinsessaaaaat rauhoittukaa jo. Kyllä ylkänne taas lomailee liskolta luonanne!!!
- LitojenKunkku
"Seitinohut itsetunto petti taas" > kirjoittaa mies joka tehtailee viranomaisille päivittäin erilaisia kanteita.
Heh Heh, hyvi sä vedät!?- VitutusSerGut
Vituttaako? Kuuntelen....
Lopeta ihmisten kiusaaminen paskatunkiollasi, niin elämänlaatusi paranee välittömästi :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966