näin kävi tässä.

nyt.tarkkana

Nurmes rakentaa tiloja muovifirmalle, joka tuli hetki sitten Lieksaan, ja haki työntekijöitä. Yrittäjä ystävällisempi kaupunki?

17

495

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväjut

onko enempää tietoa asiasta? nämä asiat ovat nurmekselle hyviä uutisia.

• Paalimuoviöljy

Työpaikkoja tulee 25. Yritys hankkii koneita 4 miljoonalla eurolla.

• ArvoValta

Nykyiset työntekijät Lieksasta ovat luvanneet jatkaa myös Nurmeksessa, mutta ehkä muutama uusikin työpaikka voi syntyä.

• Toivottavastionnaa

Keväällä tuli Lieksaan ja koko kesän yrittivät käynnistää tuotantoa,näytti siltä ettei oikein tapahtunut mitään.Työntekijöitä muutama rintamakarkuri.Piti olla hirveästi Saudi-Arabiaan tilauksia mutta mitään ei lähtenyt minnekkään.Näin lyhykäisyydessään.Ja Laihialle valmistuu tehdas heillä myös.Vähän ihmeellinen firma niin kuin myös minun kirjoitus.

• tervemenoavaan

Tietojeni mukaan aiheuttivat Lieksassa ison vahingon, kun tukkivat muovirojulla vedenpuhdistuslaitoksen roottorit. Että sai ne sen verran aikaan täällä lieksassa..
        Tulee mieleen ne ajat, kun ns. rukkasAntti toimi lieksassa. Että pitäkää hyvänänne.

Lieksalainen

• tervemenoavaan kirjoitti:

Tietojeni mukaan aiheuttivat Lieksassa ison vahingon, kun tukkivat muovirojulla vedenpuhdistuslaitoksen roottorit. Että sai ne sen verran aikaan täällä lieksassa..
        Tulee mieleen ne ajat, kun ns. rukkasAntti toimi lieksassa. Että pitäkää hyvänänne.

Lieksalainen

Toivottavstai tuo teidän kaupnginjohtajanne on selvittänyt Teille kaikki asiat niin upeasti että sen voitte hyväksyä ja saatte ymmärtää

• Siinäpähänsihtijäkyttäät
        markkukorpinen kirjoitti:

Toivottavstai tuo teidän kaupnginjohtajanne on selvittänyt Teille kaikki asiat niin upeasti että sen voitte hyväksyä ja saatte ymmärtää

Katoppa valittaja tuli ihan kahdella nimimerkillä tänne kirjoitusvirheiden kanssa.Elä opasta Nurmeslaisia osaavat hoitaa homman.Kerro vaikka kuinka edesautettiin siirtymään Lieksasta,hehän olisivat ostaneet ammattikoulun yrityskäyttöön ja tehneet siihen kaavamuutoksen mutta valittajat estivät sen.Saisi Nurmes palkita nämä Lieksan kehityksen jarrut siitä että firma siirtyi Nurmekseen.

• Siinäpähänsihtijäkyttäät kirjoitti:

Katoppa valittaja tuli ihan kahdella nimimerkillä tänne kirjoitusvirheiden kanssa.Elä opasta Nurmeslaisia osaavat hoitaa homman.Kerro vaikka kuinka edesautettiin siirtymään Lieksasta,hehän olisivat ostaneet ammattikoulun yrityskäyttöön ja tehneet siihen kaavamuutoksen mutta valittajat estivät sen.Saisi Nurmes palkita nämä Lieksan kehityksen jarrut siitä että firma siirtyi Nurmekseen.

Olen ainoastaan tähän osioon yhden kirjoituksen tehnyt mutta asiaa on monenlaista havaittavissa olisi tietysti hyvä jos kaikki asiat menisi hyvin eikä esiintyisi noita ongelmia mitä on toiset todenneet kirjoituksissaan

• Sihvilänkyttääjä
        markkukorpinen kirjoitti:

Olen ainoastaan tähän osioon yhden kirjoituksen tehnyt mutta asiaa on monenlaista havaittavissa olisi tietysti hyvä jos kaikki asiat menisi hyvin eikä esiintyisi noita ongelmia mitä on toiset todenneet kirjoituksissaan

Onko huolestuneet Nurmeslaiset ottaneet vieläkin yhteyttä?Oletko jo kaavan selvittänyt ja suoja-alueet,kannattaa myös siivilät käydä katsomassa.

• enkestäen

Voi vittu jos ne pärjääki. Sitä mä en kestäisi!

• iteeläkkeelläjo

Haloo ; vaarana on joutua töihin. Mites sitten suu pannaan jos joutuu töihin...?

• 1601

Ensimmäinen haukkuu ettei tuolla palkalla edes viitsisi lähteä, toinen kertoo jo tietävänsä että nurin männöö, kolmastakin vituttaa ihan vain sen takia kun se nyt vain kuuluu asiaan. Muovityöntekijä(kin) voi tehdä uran nurmeksessa, ostaa omakotitalon ja mikä vttumaisin teko ja menee ostamaan uuden auton ( vaikka tietävät kertoa jo että velekkoo tehnynnä ja minä en kyllä ja minulle välttää vanha taunus vaikka se naapurin uusi skoda vituttaakin ) Kun se tuo auto nyt vain tuntuu olevan jokin mittari maakunnissa.. Eihän "etelänmiehelläkään" hyvin mene jos on vanha taunus.. Uusi jos sattuu olemaan niin kerskumaan on tultu asiakseen :) On se silti vain jännä miten sitä työtä tekemällä moni on saanut kuitenkin ihan hyvän elämän itselleen, kun on jaksanut vain mennä eteenpäin ja hoitaa hommansa . . Ei mitään ole pakko tehdä, mutta ei silloin ole syytä murehtia siitä naapurin skodastakaan kun ei sellaiseen itse halua tekemällä pyrkiäkkään... Nyt joku voisikin heittää tähän skoda vitsin kun ei muuta keksi :)

• niinhänseon

Kuunnelkaas Mikko Perkoilan kappale Kajaanista pohjoiseen ;)

• politiikkaa

Nämä on niitä kehuttuja säästöä tuovia Lieksan ja Nurmeksen yhteistyön tuloksia,onneksi se on purkautumassa,koska nopeat syö hitaat.

• Paksumpaatuotetta

Onko tämä virma josta joku kirjoitti että tulee tekokullitehdas nupaan.

Kuulema suuremma koon tekokulleja.

Ja tehas haki testaajia.

• Nuorempi-Työtön

Ei hitto, ei tänne mitään. Ei helvetti, en halua töihin!

• vanhempitöissä

Varmaan parempikin ettet halua tai pääse, koska mitä kukaan sinulla siellä tekisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7883
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4853
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe