tuodaan pian raudoitettuna Suomeen, vastaamaan moniin rikoksiinsa. Toivotaan, että hän pääsee mamuraiskaajien kanssa samaan selliin!
Maamme iljettävin persunatsi Ilja Janetskin
17
140
Vastaukset
- Natsit_ulos_Suomesta
Muutama vuosi mamujen patjana tekee tuollaiselle mielipuolelle vaan hyvää. Ja tykkääkin varmasti.
- natsipaskapersu_asialla
Kohtahan siellä on kaikki Suomen natsit, sillä 28-vuotiaan uhrin törkeästä kuolemantuottamuksesta syytetty Torniainen, saanee myös toivottovasti 6v ehdotonta.
- PS_natsi_hyysärit
Iljettäviä nuo persut ja natsit.
- Palstapölhölle
Palstäpölhö ottaa hullunlääkettä taitaa lässähtää kasaan narkkaripojan juttu mutta tämänhän kaikki teisivät hhe koita selvitä vitutuksesta.
- natsipaskapersut
No ota vaan mitä lääkkeitä haluat. Ota vaikka kaikki kerralla. Ei se kuitenkaan natsipersu Iljaa auta.
Eikö Janitkinia voi karkoittaa venäjälle?.Minusta asia olisi yksikertainen suomenkansalaisuus pitää riistää häneltä,ja tämän jälkeen monoa persuuksiin.😣
- räkräk
Totuus satuttaa.
- natsit_pois_suomesta
No kohta SVL:n taru on vain paha muisto hulluudesta. Satuttaa tai ei.
- natsipaskat_vankilaan
natsit_pois_suomesta kirjoitti:
No kohta SVL:n taru on vain paha muisto hulluudesta. Satuttaa tai ei.
Ja suomi kiittää!
- epäilys_herää
Onko kaikki persut rikollisia?
- persuilu_on_mielisairaus
No ainakin kaikki tuntemani. Ja TV:stä tutut persuministerit.
- rikolliset_persut
Tuomittuja on ainakin Halla-aho ja raiskaaja Putkonen
- persurikolliset
Terhi Kiemunki on myös taas käräjillä.
- Eipä_niikota
rikolliset_persut kirjoitti:
Kansaedustaja Mka Niikon rötösrekisteri on pitkä kuin nälkävuosi, samoin Teuvo Hakkaraisen.
- Elias_Nessinen
rikolliset_persut kirjoitti:
Persujen eduskuntaryhmässä on kova kilpailu, onko siellä enemmän roistoja vai poliiseja.
- rikolliset_persut
Elias_Nessinen kirjoitti:
Persujen eduskuntaryhmässä on kova kilpailu, onko siellä enemmän roistoja vai poliiseja.
Onko Aarnio myös persu? Käytös ja rikollisuus on ainakin hyvin persumaista.
- mummo_69v
Koko persujen eduskuntaryhmä on iljettäviä persunatseja. Vankilaan joutaisivat köyhien kiduttamisesta leikkauksillaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772