Oon raskaana ja lapsi ei ole mun poikaystävän!!!!!

Teiniiiz

On 15w tyttö ja huomasin paripäivää sitten et olen raskaana. En oo muuta miettinykkää täs parin päivän aikana ku sitä et olen raskaana. Mun raskauden takana on kuitenkin pettämistarina nimittäin tää lapsi ei ole mun poikaystävän!

Aloin seurustelee joku aika sitte yhen mua vanhemman jätkän kans koska halusin poikaystävän hinnalla millä hyvänsä. Jonku aikaa sen jälkee ku alettii seurustelee ihastuin aika tulisesti mun jätkäfrendiin jonka kans alettiin säätää mun poikaystävän selän takana. En ois uskonu et se mun ihastus lämpee mulle ku se ei koskaan ees tykänny mun ig tai fb kuvist ja yhen toisen muijan kuvista tykkäs. Mut kerran se sano mulle et oon tosi ihana ja se haluis nähä mut sillee kunnolla. Lähettiin sitte ulos ja mä sanoin et mul on kylmä nii se oli sillee: "mennää meille" no lähettii niille ja makoiltiin sen sängyl ja kuunneltii sellast ihanaa musiikkia ja sit se alko silittää mun hiuksia ja mä suukotin sitä tosi hellästi kaulaan. Sit se sano et suutele anna pusu ja sit alettii suutelee tosi kiihkeesti ja päädyttiin sänkyyn ilman ehkäsyy ku ei siihe hätää mitää saatu ja halutti niin paljon. Ja nyt oon mun ihastukselle/säädölle raskaana eikä lapsi ole mun poikaystävän!!! En tiiä mitä teen? Kerronko poikaystävälle totuuden että menin panemaan toista jätkää. Hänen lastaan en kuitenkaan voisi odottaa ku ei olla oltu sängys, joten en voi sanoa että lapsi olis hänen. Kerroin jo tän lapsen isälle et oon raskaana ja se sano et tukee mua tein mitä tahansa. Haluisin kovasti pitää lapsen mutta en haluis jättää mun poikaystävää näin törkeesti vaikka haluisin olla tän lapsen isän kanssa yhdessä. Aborttia en haluu tehä koska olen virheen tehnyt niin kannan myös vastuun! En ala mun omaa lasta kuitenkaan tappamaan sano sitte se mun poikaystävä mitä tahansa. On mulla ainaki mun säätö tukena jos mun poikaystävä ei oo innostunu ottaa vastuuta sen tyttöystävän ja toisen jätkän vauvasta.

Eli kaiketi kysyisin että mitä mun kannattaa mun poikaystävän suhteen tehä??

Zori kirjotin hirveen romaanin :'D

8

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerrotutuusjasassiin

      Kerro totuus! Se kannattaa. Oli reaktio mikä tahansa jos lapsen aiot pitää jossain vaiheessa hän kuitenkin huomaa että olet pettäny häntä. Ja kanttisko myös vanhemmille mainita että vatsassasi on lapsivettä, ja lapsivedessäsi polskii pikkuinen polskuttelija?

    • Nyt.tuli.raja

      Siis tosi ihqu trolli niinku!

      • Marjatta1234

        Kannattaa miettiä mitä täällä sanoo. Toki tämä voi olls trolli mutta voi tuo olla tottakin!


      • huuhaavaroitus
        Marjatta1234 kirjoitti:

        Kannattaa miettiä mitä täällä sanoo. Toki tämä voi olls trolli mutta voi tuo olla tottakin!

        Jos kyseessä ei ole trollli vaan ilmeisen ajattelukyvytön teinipissis, hänen on hyväkin kuulla totuus. Trollihan tuo nyt selvästi on.


    • Marjatta1234

      Mutta sanon vielä sulle tyttöhyvä että kannattaa sitä miettiä kenen kanssa seksiä harrastaa et ei tuu tämmösiä ikäviä ylläripylläreitä sitten :(

    • Saatananpalavoja

      Kerro eka vanhemmille ja miettisin sinuna aborttia vielä!

    • iknow6

      Ehdottomasti abortti ja totuus.

    • Teiniiiz65v

      Joo siis tulin ihan vahingos rasqaaqs ha zori qu tuli hirvee fantasiaromaani iequuuuuuuuuuuuuuuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe