Onko normaalia että kortisoni laitetaan polveen, vaikka siellä on nestettä? Nestettä ei siis otettu ensin pois. Ihmettelin vähän.
Kortisonia polveen, vaikka nestettä
2
318
Vastaukset
- Poijes
Minulle laitettiin yhteen niveleen kortisonia siten, että kertynyttä nestettä ei poistettu (en antanut poistaa), vaan eipä se sitten tehonnutkaan millään muotoa. Seuraavalla kerralla annoin poistaa nesteen ensin ja sittenpä se kortisoni pääsikin vaikuttamaan. Eli jos ei tuota tulosta, niin pyydä itse ensi kerralla poistamaan neste.
- Jep3
Kortisonin laitto polveen kun sitä ei kerran tyhjennetty (terveyskeskuksessa) ei helpottanut polven tilannettani yhtään, vaikka polvi oli muutaman päivän levossa tämän jälkeen. Ihmettelin asiaa itsekin, koska aina on polvi tyhjennetty. Kysyin asiaa seuraavalla käynnilläni reumatologilta joka kertoi että yhtä tyhjän kanssa jos kortisonia pistää tyhjentämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984