Noniin, 21.12.2016.
Tämä tulee olemaan viimeinen päiväni tällä palstalla. Tämän päivän koitan mahdollisimman aktiivisesti ja agressiivisesti kiusata pahaa-aavistamattomia suomalaisia nuoria.
Päivän vaihtuessa torstaihin kello 0.00, lopetan kaiken toiminnan tällä sivustolla. Vierailen sivustolla viimeisen kerran 22.12.2016 kello 10.10 ja silloinkin tulen vain poistamaan tilini.
Kaikki Esup-nimellä esiintyvät henkilöt tulevat sen jälkeen olemaan pelkkiä impostereita.
Lähtö lähestyy.
17
247
Vastaukset
Onnea ystävien metsästykseen!
Turvallista matkaa. Toivottavasti löydät elämääsi edes jotain parempaa sisältöä.
EiEsup kirjoitti:
Kiitos ja samoin sinno.
No kiitos, mutta olen ihan tyytyväinen elämäni sisältöön. Piikki kuitenkin huomioitu. :)
Hei hei.
Hejsan
- kitos
kiusaa mua
Miksi lähdet et kertonut syytä. Onko tulos liian vanhaks vai onko tää tyhmää.
Heippa sitten. Tavataan ehkä joskus jossain.
EiEsup kirjoitti:
Toiovttavasti ei, mää en lähdettyäni halua olla missään tekemisissä teidän kanssa.
Toioviovoittavasti*
- Perusperjantai
Onnea ja menestystä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?944182- 272285
- 2002136
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1011952PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3941744- 1431337
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001249Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321045Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72956Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78815