Kukaan ei ole uskonut missään vaiheessa Tukiaisen omia puheita raitistumisestaan.
Hän pyrki koko syksyn 2016 näyttelemään raitistunutta, koska oikeudenkäynti, jossa hän on vastaajana eläinsuojelurikoksesta, oli määrätty marraskuun lopulle. Tukiainen arvioi, että meuhkaamalla Jeesuksen verestä ja esiintymällä rukouksin raitistunutta uuskristittyä, oikeus ei tuomitsisi häntä. Kyllä sen pari kuukautta jaksaa Pasadenan näyttelijäopeilla painaa.
Mutta, mutta. Jostain syystä oikeudenkäynti siirtyi helmikuulle 2017, ja sen jälkeen Tukiainen on nähty taas ostamassa alkoholia vanhaan malliin eri puolilla Suomea ja ulkomailla, mm. Loviisassa, Kemissä ja Tallinnassa. Aikaa oikeudenkäyntiin on vielä pari kuukautta, ja kun jouluaikakin on tässä käsillä, niin voihan tässä korkit narauttaa auki ja vähän irrotella - edelleen! Kaksin käsin!
Johanna Tukiainen kiskoo kaksin käsin kaljaa!
14
968
Vastaukset
- Taparikollinen-Tukiainen
Tukiainen osti ison kassinsa täyteen Becks-kaljaa Tallinnassa kolmisen viikkoa sitten:
http://aijaa.com/MAnK3W- Albertin-Portto
Tukiaisen selitykset kaljaostoksilleen tämän videon lopussa (kesto 5:26):
http://tinypic.com/player.php?v=fxs1gn&s=9#.WFoAgFxzY3A - Selipuliseli
Albertin-Portto kirjoitti:
Tukiaisen selitykset kaljaostoksilleen tämän videon lopussa (kesto 5:26):
http://tinypic.com/player.php?v=fxs1gn&s=9#.WFoAgFxzY3AOte haastattelun loppupuolelta:
Toimittaja: – Onks tuo alkoholitonta vai?
Tunkki: – ää... joo. Joo kyllä, siis tää on kassi missä mulla on kalentereita, ja tää on varmaan näitä keikkakuvia. Tää on sieltä sieltä mis me oltiin Laukaalla ja muualla. Niin tota mä laitoin mun kassiin… tosson noita mun 2017 kalentereita ja sitten tossa on noita noita pulloja... niin... niin, tota, nää on alkoholi... nää on mun mielestä... vai olinks mä Tallinnassa? Joo nää on alkoholittomia oluita. - Raili.Juominen
Selipuliseli kirjoitti:
Ote haastattelun loppupuolelta:
Toimittaja: – Onks tuo alkoholitonta vai?
Tunkki: – ää... joo. Joo kyllä, siis tää on kassi missä mulla on kalentereita, ja tää on varmaan näitä keikkakuvia. Tää on sieltä sieltä mis me oltiin Laukaalla ja muualla. Niin tota mä laitoin mun kassiin… tosson noita mun 2017 kalentereita ja sitten tossa on noita noita pulloja... niin... niin, tota, nää on alkoholi... nää on mun mielestä... vai olinks mä Tallinnassa? Joo nää on alkoholittomia oluita.Aivot alkaa lyömään tyhjää. Tuo bentsojen ja muiden tabujen jatkuva syöminen tekee aivoista reikäjuustoa. Kohta Tunkki istuu pehmeällä sängyllä peukalo suussa ja keinuttaa itseään...
- Jumalan-pullot
Raili.Juominen kirjoitti:
Aivot alkaa lyömään tyhjää. Tuo bentsojen ja muiden tabujen jatkuva syöminen tekee aivoista reikäjuustoa. Kohta Tunkki istuu pehmeällä sängyllä peukalo suussa ja keinuttaa itseään...
Eiku pullo auki ja baanalle. Kyllä se siitä:
"Kaunotar Julia odottaa Taivaassa meitä!" - Talina-Sadamas
Jumalan-pullot kirjoitti:
Eiku pullo auki ja baanalle. Kyllä se siitä:
"Kaunotar Julia odottaa Taivaassa meitä!"Monta pulloa alkoholitonta olutta auki ja kippistä!!! http://aijaa.com/ZwySwH
- Mohammed-Oman
Raili.Juominen kirjoitti:
Aivot alkaa lyömään tyhjää. Tuo bentsojen ja muiden tabujen jatkuva syöminen tekee aivoista reikäjuustoa. Kohta Tunkki istuu pehmeällä sängyllä peukalo suussa ja keinuttaa itseään...
Mutta väärään maahan syntynyt Oman Maan Nainen voi muuttaa pois.
- Alkokaari
Mohammed-Oman kirjoitti:
Mutta väärään maahan syntynyt Oman Maan Nainen voi muuttaa pois.
Ennen joi vain shampanjaa, joka vaihtui Ruskaan.
Nyt menee kitusista alas Tallinnan halpa kalja. Seuraavana Lasol ja kylpyöljy.
- jumalakostaa
Johan se ryssi tämän Tallinan keikankin,tappeluja ja uhoamista ja viinaa ja pameja. Normi käytöstä ja haukkui Veijo Lallin samalla ja valehteli niikuin tämän jeesuksen morsiammen kuuluukin. Äitiä huudettiin taas apuun rahan toivossa. Sitkeä spurgu on mutta ei pitkäikäinen. Hiililapio odottaa HELVETISSÄ.
- Illuminaattinäätä
Olikohan illuminaatti tämänkin takana?
- vaptisti
Se mitä tiedän, babtistit ei halua olla tekemisissä Johannan kanssa. Lupasivat rukoilla, mutta eivät ota häntä puhujaksi/todistajaksi, koska tietävät että valehtelee asioistaan. Ja tietävät myös, ettei ole henkisesti kunnossa. Ovat yrittäneet auttaa, tukea, kannustaa ja ohjeistaa, vaan kun ei mikään auta. Toivoton tapaus.
- Paholaisen-Morsian
Babtistit tietävät, että Tunkissa on demoninen Jezebel-henki.
- taskubiljardööri
Ei ole "savolaiskaunotar" ainakaan enää pilluninaatti-kerhossa. Virtsanen ruikkasi B-rappuun, jos sinnekään tipillään ylsi.
- Homoko.tuli.uskoon
Tunkin mukaan akti todellakin tapahtui. Miten syvä tai pitkäkestoinen se oli, siitä ei ole toistaiseksi saatu tietoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126