alasti hierojalla

lihaskireänä-s.joki

Olisipa hienoa päästä hierojalle missä voisi olla luontevasti ihan alasti, myös hieroja voisi olla nude. Mitkään "thaihieromot" ei kiinnosta, vaan ihan oikea hieronta.

30

5746

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynytteihin

      hellyyshoidossa ei käytetä pesismailaa, mutta hierojaa ei saa koskettaa huom!

    • LuontevastiAlasti

      Hei, minä kyllä ymmärrän mitä tarkoitat, kommentit täällä ovat vain aika ärhäköitä, ... ilmeisesti alastomuus on suurimmalle osalle naturisteistakin todella suuri tabu.

      Mahdollisesti voisit onnistua pääsemään sellaiseen hierontaan, jos ensin jotenkin voisit löytää hierojan joka on nudisti ja oman alastomuutensa kanssa sinut.

      Nudisti todennäköisesti pystyy tajuamaan mitä sinä nudistina olet hakemassa, ja jos sinulla olisi sitten tuttava hieroja joka on myös nudisti, niin varmasti hän voisi sinua myös hieroa nudistina. Käytännössä on yhdentekevää, mitä vaatteita hierojalla on päällään, ja hierojan asiakkaan on hieronnan kannalta parasta olla mahdollisimman vähissä vaatteissa, mieluummin aivan alastomana, joten siinä mielessä olet aivan oikeassa, mitä mainitset luontevasti alasti olemisesta tässä yhteydessä.

      • lihaskireänä_s.joki

        Juuri näin, mutta en tunne yhtään nudistia, joka olisi koulutettu hieroja, korostan siis tuota "koulutettu hieroja". Ja niille kerrottakoon, jotka jo vastinetta miettivät että miksi et mene erikseen hierojalle ja thaikkulaan, niin kyllä olen käynyt ja tulen käymäänkin normi hierojalla. thaikkupaikat ei vaan kiinnosta, mutta olisi vaan kiva jos löytäis nudistihenkisen hierojan.


      • Tarjontaa-on
        lihaskireänä_s.joki kirjoitti:

        Juuri näin, mutta en tunne yhtään nudistia, joka olisi koulutettu hieroja, korostan siis tuota "koulutettu hieroja". Ja niille kerrottakoon, jotka jo vastinetta miettivät että miksi et mene erikseen hierojalle ja thaikkulaan, niin kyllä olen käynyt ja tulen käymäänkin normi hierojalla. thaikkupaikat ei vaan kiinnosta, mutta olisi vaan kiva jos löytäis nudistihenkisen hierojan.

        Tossa nopeesti vikasin nettitarjontaa: Etelä-Pohjanmaa 65, Keski-pohjanmaa 8 ja Pohjois-Pohjanmaa 26 kipaletta.

        Miksi kukaan noista ei sulle kelpaa? Siksikö, että ottavat maksun?


      • lihaskireänä_s.joki

        Nyt en vissiin ole osannut katsoa oikealta saitilta, mistä nuo löytyy?


      • LuontevastiAlastonM

        Meidän tulee muistaa, että tämä on nimenomaan naturistien keskustelu ja naturismin ideahan on kauhistella kaikkea alastomuutta, sillä se on niin säädytöntä, että ihan hirvittää. Nudistit osaavat olla alasti aivan yksityisestikin, eikä sellaista vapaamielisyyttä tietenkään suvaita naturistien keskustelussa.

        Siksi naturisti-ideologian mukaan ei ole mitenkään mahdollista, että ihan tavallinen ja normaali ihminen voisi olla alasti hieronnassa ja häntä hieroisi ihan normaali ja tavallinen hieroja, vaikkakin olisi alasti. Kaikki tällainen olisi vain sairasta mielikuvitusta ja siveettömyyttä, jota vastaan naturistien on aina ja kaikkialla muistettava taistella!

        Naturistit tähdentävät, että heidän naturistiyhdistystensä valvonnassa toki voidaan olla joskus vähän alastikin tarkkojen sääntöjen ja määräysten mukaisesti, mutta ei se nyt sentään tarkoita, että silloin voisi olla niin holtiton, että ihan hieromaan alettaisiin alasti.

        Naturistien mukaan alastomuuden kanssa pitää olla koko ajan hyvin varovainen, ja siksi onkin hyvä, että se on aina naturistiyhdistysten asiantuntevassa valvonnassa, ja kaikesta alastomuudesta tehdään tarkat pöytäkirjat. Jos asiantuntemattomat menevät itse kokeilemaan ja soveltamaan alastomuutta aivan itsekseen esimerkiksi kotonaan, eihän kukaan enää voi tietää, miten siveettömiin tarkoituksiin alastomuutta aletaan käyttää!

        Kun me olemme alastomina, naturistien mukaan meidän tulee aina muistaa, mitä siveettömyyden ja synnillisyyden vaaroja siihen on koko ajan liittymässä! Siksi naturisti-ideologian mukaan vaarasta pitää myös varoittaa kaikkia viattomia ihmisiä, jotta he viattomina myös pysyisivät.

        Valitettavasti mitään tällaista asiaa ei voida käsitellä tässä keskustelussa, jonka siveellisyyttä valvovat naturistien saarnamiehet. Nimimerkki lihaskireänä_s.joki
        tosin puhuukin nudisteista ja sellainen olen myös minä allekirjoittanut nimimerkki. Mutta kun naturistit turvaavat omaa naturismihömppäänsä joka sivulta, eivät täällä voi nudistitkaan keskustella asiallisesti terveellisestä alastomuudesta ja luonnollisesta suhtautumisesta täysin normaaliin alastomuuteen. Pitäisi siis löytää jokin parempi paikka asialliselle keskustelulle, jossa naturistit eivät pääse sekoittamaan asioita.

        Jos pystyt antamaan esim. meiliosoitteesi, voin kirjoittaa sinulle. Jotain aivan samanlaista ajattelua edustan minäkin.


    • kyllä alastomana voi olla hierottavana ilman että siihen sisältyy taka-ajatuksia. Tietysti kaikki riippuu hierojasta ja hierottavasta. Itselleni ei ole ongelma alaston asiakas, laitan joka tapauksessa iso pyyhkeen kehon suojaksi aina.

    • uiit

      Ap senkun menet oikealle hierojalle vaikka kokovartalohierontaan ja kysyt voitko olla alasti, koska on helpompi rentoutua ym.

    • Itse käyn säännöllisesti enkä ole edes kysynyt lupaa olla alasti. Hierojille se on täysin luonnollinen asia. Asiakas itse päättää paljonko hän riisuu

    • lihaskireänä-s.joki

      Kyllä, käyn normihierojalla ja olen siellä useimmiten alasti, mutta kuten avauksessakin jo mainitsin pointti on siinä että naturismihenkisesti oltaisiin kumpikin alasti sekä minä että hieroja. Ei mitään runkkaamista, panemista tai muutakaan, vaan hieronta missä kumpikin on läsnä aidoimmillaan.

      • Etkö-vaan-uskalla

        Kuten jo aiemmin totesin, on netissä listaa alastonhierojista toteamuksella "ei seksiä".

        Valitse äläkä kitise.


      • NudistiJaHieroja

        Onhan tuo aivan mahdollista ja myös täysin luonnollista, jos hieroja sattuu olemaan nudisti ja myös hierottava on nudisti, niin ei kai siinä mitään vaatteita tarvita ainakaan hieronnan takia. Tietenkin alastomuuteen tottumattomat kauhistelevat säädyttömyyttä, mutta eihän nudistien tarvitse näiden mankujien mielipiteitä kuunnella. Sitä paitsi hieronta tapahtuu hoitohuoneessa luottamuksellisesti, eikä hierojakaan kerro siitä mitään yksityiskohtia säädyttömyyttä valvoville siveydensipuleille. Hierojallahan on ehdoton vaitiolovelvollisuus kaikesta hierontaan liittyvistä asioista.


      • lihaskireänä-s.joki

        Juuri näin, kun vain tutustuisi tällaiseen hierojaan täällä etelä-pohjanmaalla.


      • Onhan-noita
        lihaskireänä-s.joki kirjoitti:

        Juuri näin, kun vain tutustuisi tällaiseen hierojaan täällä etelä-pohjanmaalla.

        Ei näytä haun perusteella olevan kuin 58 tuollaisten palvelujen tarjoajaa.


    • Moi meitä voisi kiinnostaa tuo vaimon kanssa. oletko itse minkälainen?

    • naistenmiess

      Mua kyllä kiinnostaisi kans alastomana molemminpuolin hieronta. Olen kerran kokeillut ja en uskalla uudelleen mennä. Kun selkääni hierottiin, niin se oli ok. ja menetteli.

      Mutta kun piti kääntyä selälleni, niin silloin kun näin hierojan alapään, samassa minulta roiskui spermat paineella, vaikka hieroja ei koskenut kuin pohkeeseen.

      • Sun kanssa voisi olla hauska kerta, tykkäisit varmasti


    • hoito

      Hei hieronnasta voi nauttia alasti jos asiakas niin haluaa, vaitiolo aina viihtyisä hoitohuone sinulle leidi olet vapaa tai varattu. Hoitolan ammattilainen, mies hieroja erikois klinikka.

    • Anonyymi

      minä voisin hieroa sinut vaikka heti tuutko

    • Anonyymi

      No ei nuo kaikki thaikutkaan ihan huonoja hierojia ole. Heinäkuussa kävin. Nainen vakuutti osaavansa hieroa. Sovimme pitkän hieronnan puolitoista tuntia. Riisuunnuin kokonaan ja kävin lakanan päälle maalleni pyyhe takapuolen päälle. Nainen tuli koppiin ja aloitti hartioista ja niskasta. Helle kun oli, niin aika kuuma. Hetken päästä nainen kuivasi pyyheliinan otsaasansa ja sanoi: Hot, very hot. Kohotin hieman päätäni, katsoin häneen ja sanoin huvikseni, että heitä vaatteesi pois niin helpottaa. Tuli hetken tauko ja sitten nainen tarttui mekon helmaan, veti mekon yläkautta pois ja yllätyksekseni riisui myös rintsikat ja pöksyt ja jatkoi hierontaa. Otteet olivat kyllä hyviä, osasi hieroa. Hetken päästä pyyhe siirtyi lanteiltani sivuun ja nainen oli kahareisin päälläni ja jatkoi hierontaa. Sain sananmukaisesti kokovartalohierontaa hänen koko vartalollaan. Sitten tuli vuoro kääntyä ja näinkin paremmin. Hieronta jatkui käsillä ja koko vartalolla. Nainen istui ensin jalkojeni päällä ja hieroi ylävartaloa ja sitten pyörähti istumaan rintakehäni päälle ja hieroi jalkojani ja lanteilla ja tussulla rintakehääni tarjoten välillä kainostelematta näkymät jalkoväliin.

      Seisoihan siinä väkisin ja sääriin käsillä kurkottaessaan tissit hyväilivät kaluani. Loput onkin sitten jo eri juttu. Nainen oli kuitenkin ihan taitava hieroja ei mikään hivelijä ja osasi käyttää hieronnassa koko vartaloaan kainostelematta. Siis tissejä ja tussua myös. Samoin sovittu hieronta-aika piti kutinsa. Kalun erikoishieronnassa ja naintitarjouksessa ei lainkaan kiirehditty vaikka seisokkini oli tosiasia jo hyvissä ajoin.
      Joku kysyy tietysti paikkaa. Lahti Karjalankatu.

      Tietysti en tiedä kauanko tämä

    • Anonyymi

      ups..... nainen on ko. paikassa vai onko jo Utsjoella.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe