sijoitan kotimaiseen taiteeseen

ruustetti

Sijoitan vuodessa n.4000€ kotimaisten taiteilijoiden töihin. Lähinnä maalaustaiteeseen. Mulla on pari tasokasta taiteilijaa, joiden töitä hankin. En osta muita. Molemmat ammattitaiteilijita ja yli 20v ura takana. Tulen tekemään vielä huimat voitot. Sitä ennen saan nauttia seinälläni upeista maalauksista.

4

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kehykset_seinällä

50 vuodessa tuolla rintamalla ei tapahdu mitään. Sadan vuoden kuluttua toinen taiteilijoistasi on painunut unohduksiin ja toisen taulut joku rappioperillisesi myy divariin saadakseen viinaa. Ja sinä itse olet kuollut.

• eiRumiluksiaSeinälle

Kiinnostaa minkälaista taidetta ostat, jotakin kökkötaidetta, vai oikeaa taidetta, jota vain kaikkein lahjakkaimmat pystyy luomaan, lahjaton ei, vaikka kävisi mitä kouluja?

Kaikenlainen "nykytaide" on jo nyt ongelmajätettä, niitä töherryksiä joudutaan hävittämään! Kukaan ei niitä halua, ja uutta tehdään apurahojen turvin aina vaan lisää, markkinat ovat jo kyllästetty niillä.

• taulutane

aloittajan kanssa samalla planeetallas.sijoittaminen,nautinto ja harrastus yhdessä paketissa.
      nyt saa tonnin taulun satasella,joskus se on taas yli tonnin arvoinen.näin kävi 90 luvun laman jälkeenkin.arvonousut on isoja taantuman ja nousukauden välillä.
      jokanen tietysti sijoittaa mihin haluaa.

• 123456786543234567

Nyt ei varsinaisesti ole taantumaa, paitsi valtion taloudessa ja osalla ihmisiä, kun taas suurimalla osalla, jotka osaavat talouttaan hoitaa, menee erittäin hyvin.

Pankit ovat painaneet rahaa liikaa markkinoille, jokainen myönnetty laina on syytänyt sitä lisää. Rahaa on nyt niin paljon, ettei sille makseta suomessa edes korkoa, samoin ihmisillä on niin paljon tavaraa, että ostamista on hillittävä.
        En muista vastaavaa aikaa, ei edes 1980-luvun lopun nousukaudella, vaikka silloinkin pankissa suorastaan tyrkytettiin rahaa, jopa huudeltiin tiskiltä perään, että ota nyt vaan enemmän lainaa.
        Joten sen varaan ei kannata laskea, että tämä voimakkaaksi nousukaudeksi kääntyisi, suurin uhka on yhä kiristyvä verotus, joka alkaa syömään vapaata liikkuvaa rahaa pois kulutuksesta.

Ei taide huono sijoitus ole, jos siitä on kiinnostunut ja haluaa teoksia kotonaan, tai missä hyvänsä katsella. Harrastuksistaan ei kannata kuluja laskea, vaan pitää nauttia, jos siihen on taloudellisesti varaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2518
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1781
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1487
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1466
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      169
      1308
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      157
      1268
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1039
    Aihe