jonna tervomaa on paras artistis.
koska minä olen jo toista ikä polvea.jonna vaneja
jonna paras
3
1109
Vastaukset
- artisti?
en tajua,? ei ainakaan laulutaidoillaan paras. Et vissiin ole kuullut livenä, siis ilman taustanauhaa. Oikein niinkuin laulamassa , tosi surkeen kuulosta.
Tuohan on tietysti makuasia, siis miltä artisti kuulostaa. Itse olen nähnyt yli 30 Jonna Tervomaan keikkaa ja voin sanoa, että Jonnan ääni on todella kaunis ja se vaan paranee hänen vanhetessaan. Jonna osaa kyllä oikeasti laulaa.
idgie kirjoitti:
Tuohan on tietysti makuasia, siis miltä artisti kuulostaa. Itse olen nähnyt yli 30 Jonna Tervomaan keikkaa ja voin sanoa, että Jonnan ääni on todella kaunis ja se vaan paranee hänen vanhetessaan. Jonna osaa kyllä oikeasti laulaa.
olen täysin samaa mielta =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2081685- 811110
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm105927- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19586