Kateellinen en sitte varmaa oo mutta ny nousee savu korvista ja pistää vihaksi!
-
" ___ Vaasan Gigafactory-hanke sai merkittäviä yhteistyökumppaneita mukaan – "Erittäin vahva tekemisen meininki" ___ "
-
Nykkö ruattinkieliset vie jo meijjän työpaikatki?
-
http://www.talouselama.fi/uutiset/vaasan-gigafactory-hanke-sai-merkittavia-yhteistyokumppaneita-mukaan-erittain-vahva-tekemisen-meininki-6609791
-
Kyllä nyt pistää vihaksi!
16
420
Vastaukset
- tr4e65
Joo ja sairaalan petipaikat, ristus. Kohta ne vie varmaan naisetkin. Ja SJK:n. Ja...
- NimiERKI
Lentokentänki veivät mokomat...eikö Sjoen kenttä ollu vlikkaanpi!
- Ottaapäähän
Voi voi, onnekksi reppanat vielä kerkee kirjottaan joulupukille.
- wrw
Taisivat viedä senkin.
- artturivaan
joo ja puolet jalakapallo kisoosta varmahan omivat nimenkin...ristus kun me ei osata luistella voitaas koittaa pelata jääkiekkua...tai jos osattaas muutakin kun rakentaa latoja,lypsää lehemiä ja rossata voitaas koittaa perustaa kans pari sellaasta teherasta ristus notta
- powersupplymodule
Sähööt poikki Vasan raralta, ajelkohon sitte patterijunilla tai autoolla.
- waerfw
Veivät ristus meiltä satamankin. Tosin onhan siitä jo aikaa.
- 100-manki
Mihinä se 100-manki oli ?
- Voiha_Ristus
Ja aina vaa lisää vettä myllyhy! Kyllä nyt pistää uurestaa vihaksi! Ja enne Joulu aattua, notta ristus!
31-moottorin menestys kasvattaa Vaasan Wärtsilää!
http://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/31-moottorin-menestys-kasvattaa-vaasan-wärtsilää-1.2185157
Miks täälä vaa viljellähä ja maataha sohovalla? Ny kaikki isännät radan vartehe hakemaha ireoota! Kynät ja tupakkiaskin kannet matkaha jossei malta kameraa ottaa.
Ireat irealaarihi ja ruvetaha tekemähä parasta... ja myyrähä maailmalle... no jossei kieliä puhuta nii ollaha ku kotonamma... emmehä me muutonkaa juaruule...! Sanotaha vaa "SKURAA"- kasvattaako--
Vai pitääkö se vain nykyysen fabriikin nippa nappa pystyssä (miljoonien yritystuista nyt puhumattakaan)
Vaasalaisilla on isommat kullitkin!
- Paremmat_posliinit
Seinäjoella on paremmat posliinit
- Kepuvaari
Älkää hätäilkö Terrafame tuottaa nikkeliä. Kepulaiset hoitaa akkutehtaan Seinäjoelle.
Vaasassa ei ole työväelle täyden päivystyksen sairaalaa, eikä ne kerkiä rakentaa asuntoja.- Kepuvaari
Muute aiva maharottoman hyvä irea mutta mistä ristus saaraha osaajia ku ei kiäliä osata eikä me erooteta lussaa miinuksesta...ja jos saataasii väkiä nii ottaasko ne valamihiksi sairaata ja kiälitairottomia?
- Vaasaan_ei_asuntoja
Vaasaan ei edes saa asuntoja kun ne ainuat ruottalaaskylät johon vois rakentaa on rakennussuojeltu suomalaasilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711589
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361196- 561061
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187888- 40783
- 49740
- 62696
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78588