Kyllä nyt pistää vihaksi!

Voiha_Ristus

16

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tr4e65

      Joo ja sairaalan petipaikat, ristus. Kohta ne vie varmaan naisetkin. Ja SJK:n. Ja...

      • NimiERKI

        Lentokentänki veivät mokomat...eikö Sjoen kenttä ollu vlikkaanpi!


    • Ottaapäähän

      Voi voi, onnekksi reppanat vielä kerkee kirjottaan joulupukille.

      • wrw

        Taisivat viedä senkin.


    • artturivaan

      joo ja puolet jalakapallo kisoosta varmahan omivat nimenkin...ristus kun me ei osata luistella voitaas koittaa pelata jääkiekkua...tai jos osattaas muutakin kun rakentaa latoja,lypsää lehemiä ja rossata voitaas koittaa perustaa kans pari sellaasta teherasta ristus notta

    • powersupplymodule

      Sähööt poikki Vasan raralta, ajelkohon sitte patterijunilla tai autoolla.

    • waerfw

      Veivät ristus meiltä satamankin. Tosin onhan siitä jo aikaa.

      • 100-manki

        Mihinä se 100-manki oli ?


    • Voiha_Ristus

      Ja aina vaa lisää vettä myllyhy! Kyllä nyt pistää uurestaa vihaksi! Ja enne Joulu aattua, notta ristus!

      31-moottorin menestys kasvattaa Vaasan Wärtsilää!

      http://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/31-moottorin-menestys-kasvattaa-vaasan-wärtsilää-1.2185157

      Miks täälä vaa viljellähä ja maataha sohovalla? Ny kaikki isännät radan vartehe hakemaha ireoota! Kynät ja tupakkiaskin kannet matkaha jossei malta kameraa ottaa.

      Ireat irealaarihi ja ruvetaha tekemähä parasta... ja myyrähä maailmalle... no jossei kieliä puhuta nii ollaha ku kotonamma... emmehä me muutonkaa juaruule...! Sanotaha vaa "SKURAA"

      • kasvattaako--

        Vai pitääkö se vain nykyysen fabriikin nippa nappa pystyssä (miljoonien yritystuista nyt puhumattakaan)


    • Vaasalaisilla on isommat kullitkin!

      • Seinäjoella on isommat kullat.


      • Paremmat_posliinit

        Seinäjoella on paremmat posliinit


    • Kepuvaari

      Älkää hätäilkö Terrafame tuottaa nikkeliä. Kepulaiset hoitaa akkutehtaan Seinäjoelle.
      Vaasassa ei ole työväelle täyden päivystyksen sairaalaa, eikä ne kerkiä rakentaa asuntoja.

      • Kepuvaari

        Muute aiva maharottoman hyvä irea mutta mistä ristus saaraha osaajia ku ei kiäliä osata eikä me erooteta lussaa miinuksesta...ja jos saataasii väkiä nii ottaasko ne valamihiksi sairaata ja kiälitairottomia?


      • Vaasaan_ei_asuntoja

        Vaasaan ei edes saa asuntoja kun ne ainuat ruottalaaskylät johon vois rakentaa on rakennussuojeltu suomalaasilta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1061
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      783
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 62
      696
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe