On aikaa, joten miksen käyttäisi sitä kysymyksiin vastaamiseen? Saa kysyä mitä vain
Kyselkää -00 pojalta jotain
80
1775
Vastaukset
Onko Shameless season 7 hyvä? Pakko saada katsottua, hyvästi yöuntet.
- Mr.-00
En tiedä, en ole nähnyt.
Miksi et käyttäisi aikaasi nukkumiseen?
Hyvää yötä piltit.👋- Mr.-00
Käytän minä, mutta juju on siinä että menen myöhään nukkuun ja herään myöhään, sen lisäksi öitä oldie!
Mr.-00 kirjoitti:
Käytän minä, mutta juju on siinä että menen myöhään nukkuun ja herään myöhään, sen lisäksi öitä oldie!
Eikö huomenna ole vika päivä?
- wonderinnn
Mikä on seksuaalisuutesi? ja mitä kuuluu :D
- Mr.-00
Kiitos kysymästä, voin hyvin, varsinkin kun alkoi joululoma :D
Ja oon hetero, vaikka minussa saattaa olla vähän bi:n puolia myös. - 7171717171
Kehtaatko saunoa koulun uimatunneilla?
mp pitkät kalsarit? - Mr.-00
Kyllä kehtaan saunoa, saunon muutenkin paljon niin ei se minua oikein pelota.
Itse en käytä paljon pitkiä kalsareita, mutta onhan ne kelistä riippuen ihan kätevät. - skaterdude
Ootsä joskus ollu koulussa tai yleisillä paikoilla niin ettei mitään alkkareita alla?
- Mr.-00
En muista kunnolla, ehkä ala-asteella. Muistan nähneeni vähintään unta siitä että olen ollut joku päivä ala-asteella ilman alkkareita
Mikä mielenhäiriö minulla on?
- poikakarvaton_15v
Koska karvat ja kalu alko kasvamaan? Onko nyt isokin kalu?
- Mr.-00
Kati tais alkaa kasvamaan kun olin 13/14-vuotias,en muista tarkkaan ja karvat alkoi kasvaa varmaa silloin 14-vuotiaana.
En nyt sanoisi sitä isoksi, mutta ihan keskiverron kokoinen.
- asdfsdf
Onko tuossa henkilössä https://youtu.be/DLXqInZCio4?t=235 ja tuossa Shark-lippisjätkässä https://youtu.be/vtdresGlFzk?t=3690 mitään yhteistä? Molemmat saattaa olla Forssasta kotoisin.
- esf97
Tuleeko paljon mälliä?
- Mr.-00
Tuleehan sitä aina jonkin verran
- sdbb
Millaista unta tahtoisit nähdä ensi yönä?
- Mr.-00
Siitä että pelaan jotain peliä turnauksessa ja pärjäisin hyvin. Mutta unethan on vaa unia :')
- mhmhmhmhm
ootko lukios vai amikses?
- Mr.-00
Oon lukiossa, Amis ei vaan oo mun juttu :/
- 78505785785780
Meekkö vanhain tansseihi?
Mite nii bi puolia? Eikö se oo vaa valinta juttu.. kylhä kaikki kattoo toiste munia saunas yms mut ei se kestäkää hinttii tee.. :P - Mr.-00
Luultavasti oon menossa vanhojen tansseihin, ja bin puolia on siten, että aina välillä haluan leikitellä anaalini kanssa masturboidessani. En siis erikseen ole kiinnostunut miehistä, mutta haluaisin joskus tulla perheeseen pantuksi. (tämä on yksi fantasioistani)
- suikkari13
Ottaisitko pojalta suuhun vai antaisitko pojan imee sinua?
- Mr.-00
Jos mahdollista niin ei kumpikaan, mutta jos pakko niin antaisin pojan imee mua
- nollanollapoika
Panisitko poikaa? Mä oon antanut kaverini imee ja tuntu ihan hyvältä ja nyt olenkin miettinyt jos panisin sitä. Jotenki mulla alkaa aina seisomaan, kun muistelen sitä ja silloin myös tulee ajatukset panoista, tunnin päästä tapaan tämän pojan ja se vihjaili imuista.
- skaterdude
Onks jotain urheilu harrastuksia?
- Mr.-00
On, lentopallo
- Tyttö01
Onko sulla kik? mist päin oot?
- Mr.-00
Kik on BoyfromthePresent. Oon Pohjois-pohjanmaan alueelta.
- Herra.Kelvin
Laita järjestykseen lämpötilan mukaan, kuumin eka: Aishwaya Rai https://www.google.fi/search?q=aishwarya rai&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiR3cOZmIvRAhVI2RoKHd5eATQQ_AUICCgB&biw=1906&bih=946 vai Tyra Banks https://www.google.fi/search?q=aishwarya rai&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiR3cOZmIvRAhVI2RoKHd5eATQQ_AUICCgB&biw=1906&bih=946#tbm=isch&q=tyrabanks? vai Johanna Aaltonen https://www.google.fi/search?q=aishwarya rai&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiR3cOZmIvRAhVI2RoKHd5eATQQ_AUICCgB&biw=1906&bih=946#tbm=isch&q=johanna aaltonen
- Mr.-00
1. Rai
2. Banks
3. Aaltonen
- Fhllö
Miten pitkä kulli? Lentääkö sperma useimmin vai valuuko?
- Mr.-00
Kuulin pituus on noin. 14cm ja yleensä se vaan valuu, joskus kuitenki lentää vähän
- KerroVähänLisää
Sperman valuminen kertoo että mällisi on kovin paksua. Ohut aine lentää kyllä ja joskus pitkälle. Tämä saattaa johtua, että runkkaat harvoin. Kerrotko kuinka usein yleisemmin. Sinun iässäsi se kyllä pitäisi vielä tulla vauhdilla ulos. Kerro myös tosta fantasiaista "tulla perheen panemaksi???" Mitä sillä tarkoitat. Mitä muita vielä tämän lisäksi on. Se että runkuissa työntää jotain peräaukkoon, ei välttämättä tarkoita bi-seksuallisuutta. Minä olen bi ja aviossa, mutta en ole koskaan halunnut koskea anukseeni. Bi-seksuallisuuden tuntee että kiihottaa itseään miesseksillä esim. runkuissa. Tai näkee kiimaisia unia siitä. Silloin se on aitoa, koska kukaan ei voi itse vaikuttaa uniinsa.
Tarkenna tätä puolta itsestäsi. Tiesitkö, että homoja on tutkimuksen mukaan noin 5% ja meitä biitä 10% eli yhteensä 15% jotka ovat myös joskus kiinnostuneita omasta sukupuolestaan. Bi-seksuaallisuutta ei tarvitse hävetä.
Odottelen rehellistä vastaustasi.- Mr.-00
Tuo perheeseen paneminen oli puhelimen autocorrect virhe ja tarkoitti perseeseen panemista. Runkkaan itse asiassa aika usein (n. Kerta päivässä) ja saattaa se itse asiassa useinkin silti vähän lennähtää, muttei hirveästi, ehkä sen takia en laskenut sitä oikein lentäväksi. Ehkä en sitten olekkaan bi, ajattelin vain omiani sitten, ja oli mielenkiintoista tietää että noin vähän on noita ovat kiinnostuneita omasta sukupuolesta.
- akinsey
Kyllä se on homoa tai biseksuaalisuutta miehellä jos haluaa tulla perseeseen vedetyksi, mutta sitte olet sillanen, sillä selvä. Kato sellanen juttu kuin kinsey scale niin saat osviittaa..
- temppuilija
Mr.-00 kirjoitti:
Tuo perheeseen paneminen oli puhelimen autocorrect virhe ja tarkoitti perseeseen panemista. Runkkaan itse asiassa aika usein (n. Kerta päivässä) ja saattaa se itse asiassa useinkin silti vähän lennähtää, muttei hirveästi, ehkä sen takia en laskenut sitä oikein lentäväksi. Ehkä en sitten olekkaan bi, ajattelin vain omiani sitten, ja oli mielenkiintoista tietää että noin vähän on noita ovat kiinnostuneita omasta sukupuolesta.
Pidätkö runkatessa mitään vaatteita vai runkkaatko alasti ?
- MitäpäTekisit
Mitä tekisit, jos Oulun keskustassa joku valtava korsto hyökkäisi sun kimppuun ja repis sulta housut alas ja antaisi oikean vanhanaikaisen selkäsaunan paljaalle takamukselle?
- sdgdf
Ei takamukselle voi antaa selkäsaunaa, kuten ei myöskään nenää voi tukistaa ( paitsi jos on pitkät nenäkarvat)
- Voi_voi_voi
Mr.-oo ei ole vastannut MitäpäTekisit-kysymykseen.
- Jonne02PRO
Minkä pitunen muna sul oli 10-13v?
- Mr.-00
En tiedä en mittonut sitä silloin
Onko sinulla kavereita?
- Mr.-00
Yllättävästi, kyllä on
- 03hötgirl
onko sulla insta?
- Mr.-00
Ei ole, ja vaikka olisikin en jakaisi sitä tänne
- LisäkysymysMr.00pojalle
Unohdit vastata yhteen kysymykseeni, joka on aika tärkeä mitta josta selviää oma seksuallisuus nimittäin millä kiihotat itseäsi runkuissa. Jos siihen liittyy joskus esim. jotain miesseksiin liittyvää, niin tiedät heti itse oletko bi vai et. Tämä on yksityisasia, joten voit myös vedota siihen jos et haluaa kertoa sitä täällä. Älä kuitenkaan valehtele jos joskus siihen liittyy tulla naiduksi. Se halu on aivan lunnollinen bi-bottomille. Peräsuolessa on suuri määrä hermopäätteitä, jotka juuri tuottavat sen nautinnon kun niitä ärsyttää edestakaisin liikkeellä. Sanotaankin, että paskantaminen on nautinto joka ei silti muutu intohimoksi. Pitää myös muistaa, että myös heteroseksissäkin naisia nussitaan anaaliin ja osa tykkää sekä nauttii siitä erittäin paljon. Nykynuorille pareille on aika yleistäkin kokeilu myös kakkoseen kun haetaan vaihtelua tavalliseen. Homo ja bi ovat lähellä, mutta samalla myös kaukana seksuallisuudessa toisiinsa. Tästä kai myös johtuu, että homot vihaavat eniten bi-kundeja. Luulevat, että bi jotenkin pitää itseään parempana kun tykkää myös olla naisen kanssa. Näin ole, koska lähes kaikki biit varmaan toivoisivat itse olevansa selvästi jompaa kumpaa. Ei ole kivaa kun on naisen kanssa, niin tekee mieli ollakin miehen kanssa ja taas myös toisin päin. Homo tai bi pitää myös olla joko top tai bottom (toki vers). Naisen kanssa saa olla yhtä ja samaa. Itse olen bi-top, ja minua ei kiinnostaa pennin vertaa imeä toisen kyrpää tai antaa persettä, sillä kaikki tämä ei tunnu hyvältä eikä kiihota enemmän ehkä inhoittaa. Myös miehen suuteleminenkin ei ole suurinta mielihyvää tuottava. En pysty olemaan täysi homo vaikka kuinka haluaisin. Eli ei biitä pidä halveksia ei se pystytä mitään suojakulisseja, vaan taistelee omien halujensa kanssa. Meitä ihmisiä kun mahtuu moneen "junaan"
- PoikaKyrvänsyyö
Ootko jo pannu mua perseeseen? (Olen 08)
- 04kiima9cm
Onko 08 poika sinulla ollut montakin panijaa kun et muista jokaista?
Olen 04/9cm ja haluasitko minulta ja kaveriltani 02/13cm panon?
Sun kik
- Parikysymystä
Ootko lukiossa, amiksessa vai yläasteella?
Ootko sinkku vai varattu?
Trump vs Clinton?- Mr.-00
Oon lukiossa, oon sinkku ja ei ole kommenttia Clinton vs Trump vastaan, molemmat huonoja vaihtoehtoja.
- 11v
Minkä ikäisen tytön kanssa seurustelisit?
- Mr.-00
En tiedä, mieluiten sellaisen kanssa jonka kanssa ei ole isoa ikäeroa eli joku 1-2 vuotta eroa
- Todennäköisesti_ei
Mikset käytä aikaasi oikeaan elämään? Onko sinulla sellaisesta?
- Mr.-00
Lomalla ei ainakaan ole, vähän sitä löytyy koulupäivinä
- skaterdude
Käytätkö talvella laskettelu tai lumilautailu housuja jos ulkona on enemmän pakkasta?
- Mr.-00
Enpä hirveesti. Pitäisi kai alkaa käyttämään
- skaterdude
Mr.-00 kirjoitti:
Enpä hirveesti. Pitäisi kai alkaa käyttämään
Sul kuitenki löytyy lumilautailu housut ja joskus käytät? Pidätkö pelkkiä boksereita niiden alla?
- Mr.-00
En, pidän niiden päällä ainakin kollareita ja lasketellessa käytän myös pitkiä aluhousuja
- seseseseeee
Käytätkö tällä hetkellä joka päivä pitkiä kalsareita?
Onko ne pelkästään vai lyhyet alla?
Millasia vaatteita muuten käytät? - skaterdude
Kantsii hommaa DC lautailu housut jotka on tosi paksut. Ihan parhaat talvella! Ei tarvi verkkareita tai kollareita tai pitkiä kalsareita alle vaikka ois enemmänkin pakkasta. Mä ite vihaan pitkiä kalsareita ja kerros pukeutumista eikä mul itseasiassa ookaan pitkiä kalsareita. Jos on jotain kylmempää ku -20 niin sit ehkä verkkarit lumilautailu housujen alle mut harvoin tarvii. Oisko ollu viime talvena kerran. Muuten riitti pelkät lautailu housut. Eikä mun mielestä oo kehtaamis juttu. Näyttää kuitenkin ihan hyvältä. Ymmärsin et asut aika kylmällä alueella jos kyseessä pohjois pohjanmaa?
Mitä kannattaa tehdä ennen kuolemaa?
- Mr.-00
Täyttää unelmia, ainakin minun mielestäni
Mr.-00 kirjoitti:
Täyttää unelmia, ainakin minun mielestäni
Entä jos ainoat unelmat on saada skitsofrenia ja kadota ilman että kukaan jää kaipaamaan?
Jokumielenhäiriö kirjoitti:
Entä jos ainoat unelmat on saada skitsofrenia ja kadota ilman että kukaan jää kaipaamaan?
Niin ja skitsofrenia on perinnöllinen.
- Kysynvain
Tirkistelitkö tyttöjä peruskoulussa liikunnan jälkeen? Ja miksi et käytä aikaasi ystävien kanssa?
- Mr.-00
Enpä oikein, en ollut niin pervo että niitä koko ajan tirkistelisin. Ystäväni asuvat päälle 20km päästä minusta niin en voi heidän kanssaan viettää niin paljon aikaa, paitsi jos pelataan netissä yhdessä
- mr-00
enkä mä oikeesti ole tytöistä kiinnostunut mutta poikia katselen kyllä
- sdbb
oletko pieraissut tuleen ?
- Mr.-00
En ole, enkä ole suunnitellut tekeväni niin
- OLisi-Kkva-tietää
Olet gay ja ilmeisesti btm, koska kiihottaa tulla nussituksi. No ei siinä mitään ihmeellistä ole. Onhan tuhansia samanlaisia nuoria olemassa. Toi kaasuleikki ei ole täysin turvallista juttua. Oman kokemukseni mukaan se voisi kuulua SM-seksiin. Onko Sinulla alistumisviettiä tai havaitsetko siihen viittaavaa omissa fantasioissasi. Täytät ensi vuonna 17v, joten oletko jo aloittanut seksielämäsi kokeilulla. Mikä on kokosi. Kiinnostaako paremminkin oma ikäluokkaa seksiin vai mikä.
- Mr.-00
Sanon vaa, että noi viime 2 viestiä mitä tuli jonkin rallin kirjoittamana. Uskon että minulla saattaa olla jotakin alistumisviettiä, enkä hirveesti tajua mitä vihjaat tolla seksielämän kokeilulla ja minua kyllä enemmän kiinnostaa oman ikäluokka seksiin enemmän kun nuoremmat tai vanhemmat
- tuomokajaani
Minä tykkään näyttää kalua sen seisoessa ja en halua kenenkään koskevan sitä tuntuu ihanalta kun katsovat seisokkiani ja joskus jopa saan silloin siemensyöksyn ja olen 14v.
- Tiedonjanuinen
Mikä on elämän tarkoitus?
- Olisi-kiva-tietää
Tarkoitin juuri sitä, että voisit jo iän puolesta aloittaa miesseksin kokeilut eli et ole enää siihen liian nuori. Vasta kokeilun jälkeen tiedät onko se juuri sitä mitä tulet elämältäsi hakemaan. Ilman kokeilua et pysty ehkä tietämään jos vaikka sittenkin tulisi parempi fiilis tytön kanssa tai sekäettä, jolloin olet sittenkin bi. Minulle ekakerta oli järkytys ja kesti pitkään ennen kuin hyväksyin sen harrastaa seksiä myös miehen kanssa.
Alistumisjutut tulevat vasta sitten joskus myöhemmin ajankohtaiseksi ja siinä saattaakin jo makusi muuttuakin alistumiseen itseään vanhempaan suuntaan kuten niin monelle muullekin on käynyt. - Olisi-kiva-tietää
Jatkan vielä edelliseen viestiini lisäyksenä. Tiedoksi Sinulle, että alistumisvietti saattaa myös joskus jollekin kaverille vahvistua ihan yllättäen jo siihen mittaan, että siirrytäänkin jo seksissä toiseen ulottavaisuuteen.
- Punaraita
Onko sinusta mukavin ja kätevin tapa tulla alistetuksi, että joku piiskaa sinut oikeasti?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1152143- 901424
- 421125
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri160977Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu74945Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28877Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i51826Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22801Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38790Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56729