Valmet 502 alkuperäisvarusteista ja väreistä

Vallu502

Moi
Olisi tarve entisöidä pienitlä osin Valmet 502, valmistunut v. 1979 loppupuolella.
Osaako joku foorumilainen kertoa että onko tuon vuosimallin 502:n hytissä olevan työkalulaatikon kannet olleet aina keltaisia (korin värisiä)?

Olen parissa paikassa nähnyt mustan työkalulaatikon kannen ja mietin että onko se vain maalattu uudestaan vai onko niitä tehty myös mustina?

Toinen kysymykseni koskee ulosottoakselin suojusta. Noita ei tunnu mistään löytyvän enää. Ovat varmaan kaikki ajan saatossa hukkuneet suomen metsiin ja peltoihin...

4

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valmet502

-74 mallisessa ainakin oli hytinrungon värinen. Mutta musta, eihän siinä vain ole ollut hytin verhoilua päällä, siis sitä kerniä mitälie.Luulisi tuon nyt pienellä raaputuksella selviävän.

• Vallu502

Kyllä se ihan kunnon maalia on molemmissa ollut. Ja nimenomaan kunnon maalia ja laatu sen verran hyvää että harva tuskin niin hyvin olisi maalannut... Maalin alla ei ole näkyvissä keltaista maalia.

• Valmet502

Kannattaako sitten kauheasti kysellä moisen perään. Ja kyllä ulosoton suojia löytyy,varmaan liiterin ja konesuojien nurkkiin useinmiten isänniltä unohtuneita. Ittelläkin niitä muutamat, eli se valuosa ja se yläpuolinen kaariosa.

• staropramen

Käsittääkseni nämä vehkeet oli vähänkuin yksilöitä kaikki, eli ei 100% identtisiä keskenään. Joten hyvinkin on voinut vaihdella tuo laatikon maalaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16