Tietääkö kukaan lääkäriä Tampereella tai Turussa tai Porissa, joka on suostunut Liothyroninin kokeiluun Thyroxinin lisäksi?
Vastaukset 5
- tsekkaa.Kreikka
Älä unta näe. Tampere ja Pori ovat erityisiä takapajuloita T3-asiassa.
Älä untä näe. 350 kilsaa on lääkärille matkaa parhaalla ystävättärellä.
Älä unta näe. Vertaistukikin joutuu ohjeistamaan ulkomaille lähtemään.
Muutamat osaavat ja rohkeat lääkärit ovat pahasti ylikuormitetut.
Marraskuussa sai puhelinaikoja tammikuulle.
Puhelinaika luvattiin viikon tarkkuudella, soitto tuli ma klo 22.
Facebookissa on valviran ilmiantajia, uusille potilaille ei neuvoja heru - osaaville.kostettu
Tiina Keldrima, Mika Kivimäki, Taija Somppi, Erkki Antila ja Leena Furubacka ovat endokrinologiyhdistyksen masinoimana saaneet valviralta rajoitukset.
Viisi lääkäriä. Facebook-vertaistuen mukaan noin kolmasosa osaavista lääkäreistä.
Paine jäljelläolevia kohtaa kasvaa myös reseptien loppuessa. - ulkomailta.paras
Ulkomaille, Eurooppaan. Sieltä minäkin hain syksyllä vuodeksi lääkkeitä. Täysin laillista.
- lääke.ulkomailta
https://drive.google.com/open?id=0B94Wq-KMIhMVWGpqY3dTaEFHejg on kokoelma vinkkejä ja pohdintoja reseptien ja lääkkeiden hankkimiseen ulkomailta.
(Apropos laillisuus: "matkan aikana pääsi lääke loppumaan" -selityksellä pitäisi pystyä tuomaan ei-EU-maista kolmen kuukauden lääkkeet. Pitää vaan pystyä jollain lääkärin allekirjoittamalla paperilla osoittamaan että tulevat OMAAN käyttöön. Paperi voi olla vaikka annosteluohje. Tällä tiedolla voi olla käyttöä tyroksiinin Venäjältä tuomisessa.)
- ulkomailta.lääkettä
Ei tarvita mitään selityksiä siihen, että tuo EU:n ulkopuolelta 3 kk lääkkeet. Se on täysin sallittu. Itse mukanaan: EU:n sisältä vuoden annos, EU:n ulkopuolelta 3 kk annos. Resepti tai henkilökohtainen annosteluohje pitää olla ja tarvittaessa se pitää näyttää.
Kaikki jotka lähdette nyt talvella vaikkapa Thaimaahan, Meksikoon, USA:han, Turkkiin tai moneen muuhun maahan: voitte tuoda sieltä mukananne 3 kk annoksen, jos teillä on resepti tai henkilökohtainen annosteluohje. Kaikista näistä maista saa synteettistä T3 lääkettä, ja useimmista saa eläinperäistä lääkettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa801898Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as361221Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134964Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 90744
- 68726
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210674- 67647
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 35581
- 64574
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36514
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 29409
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12408