Mitä teille käy jos ette pääse oksentamaan ahmimaanne ruokaa tai ahmimaan?
Itse ahdistun - onko jollakulla muunlaisia "oireita"?
Mitä teille käy jos ette pääse oksentamaan/ahmimaa
3
273
Vastaukset 3
- mimamia
jepp kauhee ahistus tulee ja sit ei vaaa pysty olee paikallaan ollenkaan
- addiktiomia
jos en pysty ahmimaan, oon tosi ahdistunut ja ärtyisä, kiukkuinen. en jaksa ketään ja mietin vain ahmimista. ihan kuin viekkareissa. jos en pääse oksulle, oon ahdistunut ja toimin kuin psykoosissa niin että keksin keinon/pääsen paikkaan jossa tyhjentää itseni.
- Errrff
Käytän kaiken kekseliäisyyteni siihen, että löydän jonkun keinon päästä tilanteesta pois ja mennä suorittamaan ahmimis- ja oksennusrituaalini. Mut vaikeaa se on. Pahinta on ollut joskus kylässä, kun kahvipöytä tarjottavineen laukaisee sen, että on pakko saada lisää. Sit syön kuin robotti lisää ja lisää ja kaverit miettii että jaahas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861583
- 851362
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..11779Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577