Ihastunut 2 vuotta vanhempaan

apuaaaaaa

Mulla on iso ongelma, oon ihastunut 2 vuotta vanhempaan poikaan, hän on lukion ykkösellä ja minä oon yläasteella kasilla.
Meillä on lukio ja yläaste kumpikin samassa paikassa ja lukiolaisilla tunteja yläasteen puolella ja toisin päin, joten nään tän pojan melkein joka päivä. Nyt viime viikkoina oon huomannut että se katselee mua ja oon kieltämättä itsekin katsellut sitä.

Haluaisin puhua sille jotain, mutta mitä? Oon ihan helvetin ujo ja tää ikäero tuntuu valtavalta kun oon aina ennen ihastunut samanikäisiin. Auttakaa, miten voisin tutustua tähän poikaan? En oo mikään kovin kaunis mutta en kuitenkaan minkään pikkulapsen näköinen enää....

9

1133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lepakkolinna

No ei ole paha ikäero. Itse ihastun useinkin ihmisiin ikävälillä 14-40. Johonkin suuntaanhan siinä on pakko olla iso ikäero. Ihastuminen on vain ihastumista. Kyllä se menee ohi.

• Ei tosiaankaan ole iso ikäero, ja mee vaa juttelee sille jostain tyylii kouluprojektista tai jotain...en oo hyvä kesksii puheenaiheita. :D

• apuaaaaa

No ehkä täytyy joululoman jälkeen yrittää tehdä jotain... Tää tuntuu tosi vaikeelta ku oon tällanen säälittävä rumilus ja se poika on ihan helvetin komee. Ja sen veli on rinnakkaisluokalla ja vieläpä mun kiusaajan kaveri joten jos teen jotain harkitsematonta niin koko koulu saa tietää ja sekasotku on valmis... Niin mulle on käynyt jo kerran.

• jfkfkdkksk

Mikä lukio?

• apuaaaaa

En kerro.

• Lol3885993

Taidan tietää :D

• herrasmiesliigalaiset3
        Lol3885993 kirjoitti:

Taidan tietää :D

Kerro

• kuhan.autan

Ikä on vain numero. Ja ei 2 vuotta oo ikä eikä mikään. Antaa palaa ;)

• Jos se ikäero TUNTUU sinusta itsestäsi liian isolta, niin silloin se myös ON liian iso. Poika on myös jo rikosvastuun alainen ja sinä olet vielä ns. sakkolihaa. Jos päätyisitte seksiin ja asia tulisi ilmi, niin jo tuo ensimmäinen postauksesi sisältö todennäköisesti riittäisi tuomaan pojalle tuomion lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.Jos itsekin epäilet sitä, että oletteko sittenkään ns. samalla tasolla, niin miksipä oikeuskaan tulisi toiseen lopputulokseen?

Rakkaus ja ihastuminen osaa olla joskus aika "ihanaa", mutta samalla aika rasittavaa, eikö totta. Pysähdyppäs nyt kuitenkin miettimään hetkeksi: Mikä on todennäköisyys sille, että mahdollinen suhde kestäisi esimerkiksi vuodenkin? Tai sen jälkeen, kun poika lähtee opiskelemaan lukion jälkeen, mahdollisesti jopa toiselle paikkakunnalle? Ja miten sinulle itsellesi käy henkisesti, kun se lähes väistämätön sitten tapahtuu ja suhde päättyy?

Kyllä, mitään ei tietysti voi saada, jossei yritä, mutta jos kuitenkin yrittää, niin pitää silti tiedostaa todennäköisyydet ja riskit. Eihän tulevaisuutta kannata lottovoitonkaan varaan rakentaa.

Onne matkaan kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      211
      6531
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      97
      2164
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1467
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      80
      1444
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1366
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1315
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      388
      1261
    Aihe