Mulla on iso ongelma, oon ihastunut 2 vuotta vanhempaan poikaan, hän on lukion ykkösellä ja minä oon yläasteella kasilla.
Meillä on lukio ja yläaste kumpikin samassa paikassa ja lukiolaisilla tunteja yläasteen puolella ja toisin päin, joten nään tän pojan melkein joka päivä. Nyt viime viikkoina oon huomannut että se katselee mua ja oon kieltämättä itsekin katsellut sitä.
Haluaisin puhua sille jotain, mutta mitä? Oon ihan helvetin ujo ja tää ikäero tuntuu valtavalta kun oon aina ennen ihastunut samanikäisiin. Auttakaa, miten voisin tutustua tähän poikaan? En oo mikään kovin kaunis mutta en kuitenkaan minkään pikkulapsen näköinen enää....
Ihastunut 2 vuotta vanhempaan
9
1127
Vastaukset
- Lepakkolinna
No ei ole paha ikäero. Itse ihastun useinkin ihmisiin ikävälillä 14-40. Johonkin suuntaanhan siinä on pakko olla iso ikäero. Ihastuminen on vain ihastumista. Kyllä se menee ohi.
Ei tosiaankaan ole iso ikäero, ja mee vaa juttelee sille jostain tyylii kouluprojektista tai jotain...en oo hyvä kesksii puheenaiheita. :D
- apuaaaaa
No ehkä täytyy joululoman jälkeen yrittää tehdä jotain... Tää tuntuu tosi vaikeelta ku oon tällanen säälittävä rumilus ja se poika on ihan helvetin komee. Ja sen veli on rinnakkaisluokalla ja vieläpä mun kiusaajan kaveri joten jos teen jotain harkitsematonta niin koko koulu saa tietää ja sekasotku on valmis... Niin mulle on käynyt jo kerran.
- jfkfkdkksk
Mikä lukio?
- apuaaaaa
En kerro.
- Lol3885993
Taidan tietää :D
- herrasmiesliigalaiset3
Lol3885993 kirjoitti:
Taidan tietää :D
Kerro
- kuhan.autan
Ikä on vain numero. Ja ei 2 vuotta oo ikä eikä mikään. Antaa palaa ;)
Jos se ikäero TUNTUU sinusta itsestäsi liian isolta, niin silloin se myös ON liian iso. Poika on myös jo rikosvastuun alainen ja sinä olet vielä ns. sakkolihaa. Jos päätyisitte seksiin ja asia tulisi ilmi, niin jo tuo ensimmäinen postauksesi sisältö todennäköisesti riittäisi tuomaan pojalle tuomion lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.Jos itsekin epäilet sitä, että oletteko sittenkään ns. samalla tasolla, niin miksipä oikeuskaan tulisi toiseen lopputulokseen?
Rakkaus ja ihastuminen osaa olla joskus aika "ihanaa", mutta samalla aika rasittavaa, eikö totta. Pysähdyppäs nyt kuitenkin miettimään hetkeksi: Mikä on todennäköisyys sille, että mahdollinen suhde kestäisi esimerkiksi vuodenkin? Tai sen jälkeen, kun poika lähtee opiskelemaan lukion jälkeen, mahdollisesti jopa toiselle paikkakunnalle? Ja miten sinulle itsellesi käy henkisesti, kun se lähes väistämätön sitten tapahtuu ja suhde päättyy?
Kyllä, mitään ei tietysti voi saada, jossei yritä, mutta jos kuitenkin yrittää, niin pitää silti tiedostaa todennäköisyydet ja riskit. Eihän tulevaisuutta kannata lottovoitonkaan varaan rakentaa.
Onne matkaan kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1152213- 921482
- 421145
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1611020Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu74975Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28897Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i52853Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22831Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38810Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56749