Joululiikenne

Jouluntonttu

No niin, nyt kun taas jouluksi sieltä etelästä lähdette tänne pohjoiseen niin voisitteko jättää tyhmyydet liikenteessä sinne.

Kiire, järjettömät ohitukset, kiire, sumuvalot päällä kelillä kuin kelillä, kiire, tunkeminen eteen, kiire, roikkuminen muutaman metrin päässä takapuskurista, kiire, jne...

Pääsee kaikki perille, eikä ole valmiiksi k.rpä otassa perillä kun on stressannut itsensä melkein hengiltä matkalla. Ottakaa rauhallisesti ja huomioikaa muutkin liikenteessä. Perille ehtii hyvin puoli tunti myöhemminkin ja paljon rauhallisemmalla mielellä.

32

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BemariKunkku

      Ja vittu minä kun en Bemarilla jonossa kenenkään takana aja! Saatana. Jonon keulilla on minun Bemarin paikka!! Vittu revi siitä!

      • pistä.silmät.kiinni

        Sinulla on asenne kohillaan, mutta saammehan sitten lehdistä lukea kun yksi bemmi on taas jonkun talon seinässä.


      • BemariKunkku
        pistä.silmät.kiinni kirjoitti:

        Sinulla on asenne kohillaan, mutta saammehan sitten lehdistä lukea kun yksi bemmi on taas jonkun talon seinässä.

        Vittu taas joku kateellinen itkee baijerilaisen laatuauton takia. Kypsy kohtaloosi siellä rotankolossasi. Yritä ymmärtää ja hyväksyä että elämässä ja maanteillä on vaan jotkut muita parempia.


      • DAF501

        sinun bemaris paikka on autonromuttamolla, Vittu revi siitä!


      • Keu.Keu.Keu
        DAF501 kirjoitti:

        sinun bemaris paikka on autonromuttamolla, Vittu revi siitä!

        Ja porukkaa löytyy lisää jotka ottavat täysin selvän provoviestin tosissaan!


      • 330d..ja..Hajis
        DAF501 kirjoitti:

        sinun bemaris paikka on autonromuttamolla, Vittu revi siitä!

        Mene vittun homopetteri runkkaamaan. Haista paska ja mieti kuinka paljon minunkin kalu on kasvanut sen jälkeen kun kyrvänjatkeella aloin ajamaan? Bemarikuskeilla on kylän suurin!! Kypsykää siihen hinttarit!!


      • hihihhihihhii
        330d..ja..Hajis kirjoitti:

        Mene vittun homopetteri runkkaamaan. Haista paska ja mieti kuinka paljon minunkin kalu on kasvanut sen jälkeen kun kyrvänjatkeella aloin ajamaan? Bemarikuskeilla on kylän suurin!! Kypsykää siihen hinttarit!!

        Jaa se sun nikki bannattiin...

        Runkkauksentäyteistä joulua sulle!


      • 330d..ja..Hajis
        hihihhihihhii kirjoitti:

        Jaa se sun nikki bannattiin...

        Runkkauksentäyteistä joulua sulle!

        Mikä bannattiin???? Vittu mulla on Bemarii.....kyrvänjatkee...
        Kypsy siihen!


      • hihihhihihhii
        330d..ja..Hajis kirjoitti:

        Mikä bannattiin???? Vittu mulla on Bemarii.....kyrvänjatkee...
        Kypsy siihen!

        Se nikkisi 330d.ja.hajis jota käytit keroaksesi että runkkaat kun luet nikin 330d-ja-hajis kirjoituksia.


      • 330d..ja..Hajis
        hihihhihihhii kirjoitti:

        Se nikkisi 330d.ja.hajis jota käytit keroaksesi että runkkaat kun luet nikin 330d-ja-hajis kirjoituksia.

        Näytä mulle se kirjoitukseni jossa kerron runkkaavani lukiessani omia kirjoituksiani?? Saatana apina! Meillä Bemarikuninkailla ei ole mitään tarvetta runkata kun piparia saa pelkästään jo sillä että ajaa kyrvänjatkeella!


      • Ei voisi vähempää kiinnostaa tuollaiset Baijerilaiset Mutteri Wiritykset... Ja vielä vähemmän kiinnostaa jonkun bemari-idiootin rehentely täällä... Revipä siitä.


      • hihihhihihhii
        330d..ja..Hajis kirjoitti:

        Näytä mulle se kirjoitukseni jossa kerron runkkaavani lukiessani omia kirjoituksiani?? Saatana apina! Meillä Bemarikuninkailla ei ole mitään tarvetta runkata kun piparia saa pelkästään jo sillä että ajaa kyrvänjatkeella!

        Nolottaako? Tyhmäksi heittäytyminen on normaali tapa reagoida, jos muuhun ei pysty. Terve ihminen ei ota jonkun kirjoituksista pakkomiellettä, ja sinulta ei onnistu edes toisena esiintyminen.

        Keskittyisit siihen löysän madon näpelöintiin 😁


      • 330d..ja..Hajis
        hihihhihihhii kirjoitti:

        Nolottaako? Tyhmäksi heittäytyminen on normaali tapa reagoida, jos muuhun ei pysty. Terve ihminen ei ota jonkun kirjoituksista pakkomiellettä, ja sinulta ei onnistu edes toisena esiintyminen.

        Keskittyisit siihen löysän madon näpelöintiin 😁

        Ei nolota. Mutta yhä edelleen odotan että näytät kirjoitukseni jossa kerron runkkaavani kun luen omia kirjoituksiani...??
        Vittu sä oot vaan kateellinen mun BEBARISTAAAAA !!!!!! Vittu mä oln kurko!!


      • PorukkaaViedäänTaas
        delfin84 kirjoitti:

        Ei voisi vähempää kiinnostaa tuollaiset Baijerilaiset Mutteri Wiritykset... Ja vielä vähemmän kiinnostaa jonkun bemari-idiootin rehentely täällä... Revipä siitä.

        Ja taas porukkaa viedään kuin pässiä narussa. Jot vaan eivät tunnista provoja vaan ottavat ne tosissaan. Eheehe.


      • 330d..ja..Hajis
        hihihhihihhii kirjoitti:

        Nolottaako? Tyhmäksi heittäytyminen on normaali tapa reagoida, jos muuhun ei pysty. Terve ihminen ei ota jonkun kirjoituksista pakkomiellettä, ja sinulta ei onnistu edes toisena esiintyminen.

        Keskittyisit siihen löysän madon näpelöintiin 😁

        Sitä paitsi se on tosi noloa kiusata mua mun pienestä munasta!


      • Anonyymi

        Sanonta kuuluu, että: "kehitysvamma ei tartu, mutta asennevamma periytyy". Jotenkin tuntuu siltä, että joihin BMW kuskeihin se kehitysvamma on kuitenkin jollain tapaa tarttunut.


      • Anonyymi
        BemariKunkku kirjoitti:

        Vittu taas joku kateellinen itkee baijerilaisen laatuauton takia. Kypsy kohtaloosi siellä rotankolossasi. Yritä ymmärtää ja hyväksyä että elämässä ja maanteillä on vaan jotkut muita parempia.

        Kateus on kadonnut kansanperinne. Ei kukaan kotteroasi kadehdi.


    • Jouluntonttu

      Vanha Suomalainen sananlasku: Jos kaikki Suomen autot laitettaisiin peräjälkeen olisi yhtenäinen jono Hangosta Utsjoelle. Ja aina löytyy joku joka lähtee ohittamaan ne kaikki.

      Ruuhka-ajan liikenteessä on yksi käsittämätön seikka, miksi siinä yhtenäisessä jonossa pitää lähteä ohittamaan ja sekottamaan koko liikenne.

      • rotan.opeilla.aina

        Odotas kun The Rat tulee kertomaan miten hyödyllistä on ohitella silmän kantamattomiin olevassa jonossakin. Siinä voi voittaa seiunttikaupalla aikaa ja sen ajan voi sitten tallentaa johonkn laatikkoon tai kaappiin.


    • enevpk1

      Jouluruuhka ilmenee jatkuvana jonona maantiellä. Jos yksi tuhannesta päättää ajaa 40 km/h kahdeksankympin tiellä, kaikkien joulumatka kestää kaksi kertaa kauemmin.

      • TuosaOhitusJoKannattaa

        Eikö siitä hidastelijasta sitten ohi pääse? No ei noin hiljaa kukaan edes aja 80-alueella.


    • paremmaksi_panijat

      Aloitus ei ollut mikään provo!
      Savon Sanomien mukaan Savon teillä jo 20 ulosajoa jotka valtaosin jutun mukaan etelä-suomalaisten ratti- /kitkarengasvirtuoosien tekemiä!
      Ja niitä ulosajoja tulee koko ajan lisää...

    • kyllä_ossaavat

      Ja nyt E-Suomen ajoneuvokset päässee vauhtiin paluuliikenteessä eli Kuopion moottoritiellä kaiteen päälle:

      http://www.savonsanomat.fi/

      • MissäKohtaaKerrottiin

        Missä kohtaa uutisessa mainittiin mistä päin autoa ajanut oli kotoisin tai mihin oli matkalla? Kuopiolaisia siellä ei varmaan pyöri liikenteessä yhtään? Kaikki ovat etelästä?


      • liikenneturva

        Kuopiolaisilla ei ole niin suurta tarvetta tulla huomatuksi että tieten tahtoen ajaisivat porukalla ojiin, kaiteisiin saati kaiteiden päälle!


      • UutiseenPääsivätSilti
        liikenneturva kirjoitti:

        Kuopiolaisilla ei ole niin suurta tarvetta tulla huomatuksi että tieten tahtoen ajaisivat porukalla ojiin, kaiteisiin saati kaiteiden päälle!

        Ei ole ehkä tarvetta mutta silti heidät huomataan.


    • suurinosa

      Näistä koheltajista on suurin osa käymässä entisillä asuinpaikoillaan. Vois jopa sanoa että maalaistolloja ovat.

    • Anonyymi

      Jokavuotinen pakenemisilmiö joululiikenne ja keväisin pitempien pyhien aikaan sekä kesälomien aikaan kaupungeista kun ihmiset ryntäävät joukolla pois. Samailmiö on useissa maissa ei vain suomessa.
      Ilmeisesti pakkoasuttaminen sotii ihmisyyttä vastaan kun kaupunkiasuminen ei ole ilmeisesti viihdyttävää kuin välttämätöntä työpaikan ja palvelusektori palvelujen vuoksi.
      Olisi hyvä että kaupungeissa järjesttäisiin suuria konsertteja ja tapahtumia myös talviaikaan eikä vain kesäisin että monet jäisivät tänne kaupunkiin viettämään vapaa-aikaa ja käyttäisivät ruoka ja ravintola palveluja.

      • Anonyymi

        Pirun kova kiire sovalle löhöämään.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En ole tänä vuonna ostanut ainuttakaan lahjaa. Ei minkäänlaista stressiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe