Mitä lääkettä teille on suositeltu hiivaan raskauden aikana? Minulle aika alkuraskaudessa (about rv12) suositeltiin Canestenia, josta tuli pientä vuotoa kolme päivää. Nyt hiiva vaivaa taas (rv30 ) enkä taida uskaltaa enää canestenia käyttää. Olisiko Gyno-Daktarin parempi, vai mikä?
Turvallisin hiivalääke raskauden aikana?
8
3005
Vastaukset
- saku
Mulle on aina suositeltu Gyno-Daktarinia ja ongelmia ei ole käytöstä tullut.
- Milla.M
Gyno Daktarinia on lääkäri kirjoittanut minullekin. Tehokas lääke, oireet helpottaa jo ensimmäisen puikon jälkeen
- miu miu
Milla.M kirjoitti:
Gyno Daktarinia on lääkäri kirjoittanut minullekin. Tehokas lääke, oireet helpottaa jo ensimmäisen puikon jälkeen
Canestenia kokeilin ku kuullosti nii houkuttelevalta se yhen päivän kuuri. Hiiva iski uudestaan viikon päästä ja otin siihe Gyno-Daktariinia, se tuntu toimivan paremmin
- kyselijä..
Milla.M kirjoitti:
Olen tänään menossa apteekkiin ostamaan lisää multitabsia, ja samalla pitäisi (??!) ostaa lääkettä hiivaan(ko).
ELI alapää kutisee ja valkovuoto on lisääntynyt hurjasti nyt muutamana pvänä, onko hiivaa? Tahtoisin olla varma, ettei turhaan "pukkaa" lääkettä.
Alkuraskaudesta käytin canestenia kerran, mutta olisiko gyno daktarin parempi sittenkin?? Ja minkä mittaisen kuurin otan?
Pikaisia vastauksia kaipailen.. :) - Kaisa
kyselijä.. kirjoitti:
Olen tänään menossa apteekkiin ostamaan lisää multitabsia, ja samalla pitäisi (??!) ostaa lääkettä hiivaan(ko).
ELI alapää kutisee ja valkovuoto on lisääntynyt hurjasti nyt muutamana pvänä, onko hiivaa? Tahtoisin olla varma, ettei turhaan "pukkaa" lääkettä.
Alkuraskaudesta käytin canestenia kerran, mutta olisiko gyno daktarin parempi sittenkin?? Ja minkä mittaisen kuurin otan?
Pikaisia vastauksia kaipailen.. :)Niin kuin tässä ketjussa on tullut esille, niin kumpaakin kai suositellaan eli canestenia ja gyno-daktarinia. Sieltä apteekista voi varmasti kysyä, että minkä pituisen kuurin ottaa (canestenissa ainakin vaihtoehtoja) tai soittaa neuvolaan ja kysäistä.
Itse ajattelin yrittää saada tämän pois maitohappobakteereilla, kun on tulehdus aika lievänä. Pitäisi kuulemma auttaa myös ennalta ehkäisevästi.
- ???
sanottiin että pelkästään Canestenia saa käyttää ja ilman asetinta.
- niimu
sitä on vain suositeltu... kaippa se on sitten niin että niitä kumpaakin voi käyttää ja toisille sopii canesten paremmin ja toisille gyno daktarin!!
- tähän tyyliin.
Eli canestenia suositeltiin apteekissa. Ja ILMAN ASETINTA.
Eli ilmeisesti suositukset näissäkin asioissa vaihtelee..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345