Mitä lääkettä teille on suositeltu hiivaan raskauden aikana? Minulle aika alkuraskaudessa (about rv12) suositeltiin Canestenia, josta tuli pientä vuotoa kolme päivää. Nyt hiiva vaivaa taas (rv30 ) enkä taida uskaltaa enää canestenia käyttää. Olisiko Gyno-Daktarin parempi, vai mikä?
Turvallisin hiivalääke raskauden aikana?
8
3085
Vastaukset
- saku
Mulle on aina suositeltu Gyno-Daktarinia ja ongelmia ei ole käytöstä tullut.
- Milla.M
Gyno Daktarinia on lääkäri kirjoittanut minullekin. Tehokas lääke, oireet helpottaa jo ensimmäisen puikon jälkeen
- miu miu
Milla.M kirjoitti:
Gyno Daktarinia on lääkäri kirjoittanut minullekin. Tehokas lääke, oireet helpottaa jo ensimmäisen puikon jälkeen
Canestenia kokeilin ku kuullosti nii houkuttelevalta se yhen päivän kuuri. Hiiva iski uudestaan viikon päästä ja otin siihe Gyno-Daktariinia, se tuntu toimivan paremmin
- kyselijä..
Milla.M kirjoitti:
Olen tänään menossa apteekkiin ostamaan lisää multitabsia, ja samalla pitäisi (??!) ostaa lääkettä hiivaan(ko).
ELI alapää kutisee ja valkovuoto on lisääntynyt hurjasti nyt muutamana pvänä, onko hiivaa? Tahtoisin olla varma, ettei turhaan "pukkaa" lääkettä.
Alkuraskaudesta käytin canestenia kerran, mutta olisiko gyno daktarin parempi sittenkin?? Ja minkä mittaisen kuurin otan?
Pikaisia vastauksia kaipailen.. :) - Kaisa
kyselijä.. kirjoitti:
Olen tänään menossa apteekkiin ostamaan lisää multitabsia, ja samalla pitäisi (??!) ostaa lääkettä hiivaan(ko).
ELI alapää kutisee ja valkovuoto on lisääntynyt hurjasti nyt muutamana pvänä, onko hiivaa? Tahtoisin olla varma, ettei turhaan "pukkaa" lääkettä.
Alkuraskaudesta käytin canestenia kerran, mutta olisiko gyno daktarin parempi sittenkin?? Ja minkä mittaisen kuurin otan?
Pikaisia vastauksia kaipailen.. :)Niin kuin tässä ketjussa on tullut esille, niin kumpaakin kai suositellaan eli canestenia ja gyno-daktarinia. Sieltä apteekista voi varmasti kysyä, että minkä pituisen kuurin ottaa (canestenissa ainakin vaihtoehtoja) tai soittaa neuvolaan ja kysäistä.
Itse ajattelin yrittää saada tämän pois maitohappobakteereilla, kun on tulehdus aika lievänä. Pitäisi kuulemma auttaa myös ennalta ehkäisevästi.
- ???
sanottiin että pelkästään Canestenia saa käyttää ja ilman asetinta.
- niimu
sitä on vain suositeltu... kaippa se on sitten niin että niitä kumpaakin voi käyttää ja toisille sopii canesten paremmin ja toisille gyno daktarin!!
- tähän tyyliin.
Eli canestenia suositeltiin apteekissa. Ja ILMAN ASETINTA.
Eli ilmeisesti suositukset näissäkin asioissa vaihtelee..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1742618Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a19747Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait220734Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86720Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22678