Koskahan näille meidänkin pähkähulluille tämä selviää ja tekouskovaisille !?
Vastaukset 8
- Question_Mark
Miten tämä älytön möläys liittyy Europarlamentin toimintaan?
- fucknazis
Putin on äärioikeistolainen kusipää. Venäjällä on vitunmoiset tuloerot ja sitähän te oikeistokusipäät haluatte Suomeenkin.
Käyköön Putinille kuten tsaarille 1917. Valta kansalle ja Putin lahtarikavereineen vittuun!- Abrahamm
Siinä oli oikein esimerkki Suomen Kristillisten mielipiteitä, auttajaansa kohtaan !? Väittääkö vielä Leninin virheeksi Suomen itsnäisyyden tunnustamista, alkaa olla yhtäpaksua Virolaistenkin kanssa !?
- Abrahamm
Olispa Putin EU:kin johtajistossa, olis jäänyt Obaman sodat ja sodanlietsonnat toteutumatta, ei ainakaan mukana oltais Nobelterroristin kanssa !?
- Abrahamm
Putinille ennemmin Nopelin rauhanpalkinto kuin Obamalle, onhan se ottanut vastaan pakolaisia lähes kaksi miljoonaa ja auttanut taloudellisesti miljoonia itä-ja länsi Ukrainalaisia. Rahoittanut ja ostanut velkakirjoja ilmaisen kaasun ohella ja ne suureltaosin menneet Kiovan vallankaappaja Fasisteille !?
- Nopelia_Putinille
Kun nyt tälle palstalle kirjoitat, niin teepä Europarlamentille ehdotus, että esittävät Putinille Nopelia. Ihan hukkaan menevät muuten nettikirjoittelusi. Osoite löytyy tuolta:
http://www.europarl.europa.eu/portal/fi
- Iisakki_Ketkunperä
Minä Aaprahamm9n Iisakki-poikana, Sarasta sinneenäö, ehotan Noopelia Aaprahammille. On se iskä en verran jytymes Putninin puolesta. Eikä muut kuin Putin tiijä Suomen parraasta mittään.
Mäntsälän kunhnhjllisvalttustoki on aina ollu täysmätä kun iskää ei oo pääsetty päättämään asijoista oikeinm?! ?!- dfrqby
No siinäpä isä poika ja paha henki. Suomikin kielenä suvun hallussa. Nopelia vaan koko suvulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 90980
- 119843
- 143814
- 40765
- 70657
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40639Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu180573- 32549
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja60520Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47518- 80510
- 65506
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 39469
- 45453
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i2449- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31446Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61440Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74436