Jarruvalot ja varoitusvalot jää palamaan

BeeÄmWee

No nyt pukkas ongelman 320 bemarin kanssa, vm2004. Eipä ole tullut itsellä tai tutuilla aiemmin vastaan.

Auto toimii normaalisti ajaessa, ei mitään häiriöitä. Kun auton ajaa pihaan ja katkaisee virrat, niin mittaristoon jää palamaan DSC, akun, öljyn, vaihteiston ja käsijarrun varoitusvalot. Lisäksi ilmeisesti takajarruvalojen varoitusvalot. Tämän lisäksi kaikki jarruvalot, ajovalot ja sisävalot jäävät päälle ja keskuslukitus ei toimi.

Ideoita mikä voisi olla vikana?

7

490

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JatkeesiOnOikarissa

Spermaa roiskahtanut mittaristolle, ja nyt valunut liittimiin aiheuttaen oikosulkuja vähän siellä sun täällä. Kova homma nyt edessä, kun pitää purkaa mittaristo, ja putsata liittimet yksi kerrallaan.

• laatuako

Se on pidelly sateista keliä, oliskos saanu vesihoitoa? Jarruvalo katkaisin varmaan risa tai jalluvalo polttimot?

• BeeÄmWee

Auto ollut pihassa muutaman päivän ja kosteutta itsekin epäilin. Polttimot pelaa, koska palavat kirkkaasti. Katkaisimesta en ole varma, koska jarruvalot pelaa kyllä ihan oikein, kun auto on käynnissä. Irroitin akun, ettei akku tyhjene yöllä.

Pitää huomenna tutkia lisää ja katsoa, jos sais auton jonnekkin kuivaan.

• BeeÄmWee

Sen verran päivitystä tilanteeseen, että vika korjaantui itsekseen, kun akku oli pari päivää irti ja ilmankosteus lähti laskuun.

• jatkeenvemputus

Joo kyllä jatkeesi on sekä oikarissa että jumissa.se on yleistä kun mennään
      räpläämään mikropenistä kuivana mahtisonnin ottein .kehoittaisin ottamaan
      yhteyttä BMWv -Fiinlandin psykologiin ja esittämään asian heille kiltisti.
      Turvallista matkaa BMWv-kulkusille

• räpläsinköpenistä

Mulle kans pukkas pukamaa ja vesihoitoa mun hieno BeeM-WV kulkusille
      satiainen sentään ei kestä seisokki ei! kokeile sildenafil 50mg BeeäM-WV
      kulkunen saa rohdos-putiikki jos peniskaput.muista rasva hyvä

• Anonyymi00007

Mitä se ”pikkupenis” huutelee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1356
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1246
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      987
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      733
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      516
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      498
    Aihe